به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

نیوکاسل و پیوستن به جمع مشتریان کوتینیو!نقل و انتقالات
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ دوشنبه، ۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ (۱۶:۰۹) (۳۰۹ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: اسپورت
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


نیوکاسل یونایتد، باشگاهی که احتمالاً به مالکیت محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان سعودی در خواهد آمد، چشم‌انداز بزرگی پیش روی خود می‌بیند و ظاهراً جذب کوتینیو یکی از اهدافی است می‌خواهد دنبال کند. با ما همراه باشید تا بیشتر در این خصوص بدانید.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

این باشگاه لیگ‌ برتری قصد دارد با ثروت بادآورده‌ای که احتمالاً بعد از روی کار آمدن محمد بن سلمان به دست خواهد آورد، خریدهای بزرگی انجام دهد و به گزارش اکسپرس، این بازیساز بارسلونا نیز در زمره اهدافشان قرار دارد.

فیلیپه کوتینیو اکنون بازیکن قرضی بایرن مونیخ محسوب می‌شود و در کنار باشگاه‌هایی چون تاتنهام، چلسی و اورتون، حال به نیوکاسل یونایتد نیز لینک شده است.


نیوکاسل می‌خواهد با صرف بودجه‌ای بالا و تقویت تیم خود، در بین تیم‌های مدعی لیگ برتری جا باز کند و این مرد سابق لیورپول، بازیکنی است که ممکن است توجه آن‌ها را جلب کرده باشد.

بارسا در حال برآورد پیشنهاداتی است که برای کوتینیو دریافت می‌کند، کسی که در سال ۲۰۱۸، ۱۶۰ میلیون یورو برایش هزینه کرد. بایرن نیز قصد ندارد بند خرید دائم او را فعال کند.


باشگاه‌های لیگ برتری بسیاری به او علاقه نشان داده‌اند. بارسا امیداور است تعدد پیشنهادات و علاقه باشگاه‌ها، باعث شود ارزش او در بازار نقل و انتقالات بالا برود.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: نیوکاسل و پیوستن به جمع مشتریان کوتینیو!



دوشنبه، ۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ (۲۰:۰۳)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۶۰ کاربر آنلاین است. (۲۹ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۶۰

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!