به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

تودیبو در آستانه پیوستن به اورتوننقل و انتقالات
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ سه‌شنبه، ۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ (۱۵:۴۷) (۳۰۷ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: اسپورت
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


این باشگاه لیگ برتری علاقمند به جذب این مدافع فرانسوی است اما چند باشگاه دیگر هم پیشنهادات خود را ارائه کرده‌اند. در این خبر آینده تودیبو را زیر ذره‌بین قرار خواهیم داد.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

به نظر می‌رسد تابستان دشواری پیش روی بارسلونا است و کاتالان‌ها آماده دریافت پیشنهادات مختلف برای تعداد زیادی از بازیکنان خود هستند. هدف، فروش آن‌هایی است که جایی در برنامه‌های سرمربی ندارند. ژان-کلر تودیبو یکی از آن‌هاست و ممکن است در ازای ۲۰ میلیون یورو به لیگ برتر برود.

در حال حاضر بارسا در حال مذاکره با اورتون است؛ تیمی که آماده پرداخت ۲۰ میلیون یورو (به علاوه متغیرها) است. بارسا می‌خواهد بند بازخرید نیز در قراردادش ذکر شود اما به نظر غیر ممکن می‌رسد.

تودیبو در ژانویه به طور قرضی باشگاه را به مقصد شالکه ترک کرد؛ در قرارداد این انتقال بند خرید دائم ۲۵ میلیون یورویی نیز ذکر شده بود. این باشگاه آلمانی از عملکرد این مدافع راضی است اما شیوع کرونا مانع پرداخت مبلغ مورد نیاز برای دائمی کردن این انتقال خواهد شد.


یک ماه پیش شالکه با بارسا تماس گرفت و در خواست کرد این قرارداد قرضی تمدید شود اما از آنجا که بارسا تمایل به بازگشت تودیبو داشت، آن را رد کرد.

اورتون چند هفته پیش اولین تماس خود را بارسلونا برقرار کرد تا ببیند آن‌ها تمایلی به فروش او دارند یا خیر. بنا بر سابقه انتقال‌هایی چون دینیه، گومز و مینا در حال حاضر رابطه خوبی بین دو باشگاه وجود دارد.


بارسا برای فروش تودیبو ۲۵ میلیون یورو در خواست کرده اما اورتون پیشنهاد دیگری داده است: ۲۰ میلیون ثابت به علاوه ۵ میلیون متغیر که به عملکرد بازیکن بستگی دارد‌.

تودیبو اگر چه ترجیح می‌دهد در نیوکمپ بماند اما حاضر است به انگلیس هم برود. بارسا باید طی روزهای آتی تصمیم نهایی خود را بگیرد.


سایر باشگاه‌ها نیز در مورد تودیبو سوال کرده‌اند و بارسا نمی‌خواهد تا آخرین لحظه هیچ یک از آن‌ها را رد کند. اولویت اول رضایت تودیبو است و بعد از آن، بارسا بالاترین پیشنهاد را قبول می‌کند.

در هر صورت بارسا سود زیادی از فروش این مدافع مرکزی خواهد کرد. درست ۱۸ ماه پیش، آن‌ها او را در ازای پرداخت ۲ میلیون یورو از تولوس خریداری کردند.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: تودیبو در آستانه پیوستن به اورتون
نقل قول
sepazz نوشته:

خاک بر سرتون
بهترین مدافع آینده جهان رو دارید دو دستی تحویل می‌دید...

کی شر این احمقای خائن کم میشه...


چهارشنبه، ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ (۲۲:۳۰)
 
sepazz
پاسخ به: تودیبو در آستانه پیوستن به اورتون
خاک بر سرتون
بهترین مدافع آینده جهان رو دارید دو دستی تحویل می‌دید...


چهارشنبه، ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ (۳:۰۳)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۷۷ کاربر آنلاین است. (۱۲ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۷۷

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!