به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

آخرین تلاش‌های بارسا برای جذب مارتینزنقل و انتقالات
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ جمعه، ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ (۱۷:۳۹) (۳۳۹ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: اسپورت
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


بنا بر گزارش اسپورت، بارسلونا ۶ تن از بازیکنان خود را به عنوان بخشی از قرارداد این بازیکن آرژانتینی به اینتر میلان پیشنهاد کرده است. در این خبر به تشریح اعضای این لیست و بیان ویژگی‌های آن‌ها می‌پردازیم.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

بارسلونا و اینتر میلان می‌دانند که در حال نزدیک شدن به لحظات تعیین‌کننده عملیات لوتارو مارتینز هستند.

بعد از هفته‌ها مذاکره بی‌حاصل، بارسلونا همچنان در تلاش است تا بتواند در ازای رقمی کمتر از بند آزادسازیش (۱۱۱ میلیون یورو)، او را به خدمت بگیرد. این باشگاه امیدوار است با گنجاندن تعدادی بازیکن در قرارداد لوتارو، این مبلغ را کاهش دهد. سران باشگاه لیستی از بازیکنان مدنظر خود را برای اینتر فرستاده و منتظر پاسخ آن‌ها هستند.

این مذاکرات آسان نبوده چرا که اینتر هرگز تمایلی به مذاکره برای فروش نشان نداده است. نظر این باشگاه ایتالیایی، دریافت همان ۱۱۱ میلیون یوروی بند آزادسازی در ازای ستاره تیمش است. اینتر پیشنهادات بالاتری از سایر باشگاه‌ها دریافت کرده اما مجبور است به مذاکره با کاتالان‌ها تن دهد زیرا لوتارو نیوکمپ را به عنوان مقصد خود ترجیح می‌دهد. به نظر می‌رسد او تنها در صورتی سن سیرو را ترک می‌کند که بتواند به لیونل مسی و هم‌تیمی‌هایش بپیوندد.

اینتر تاکنون حاضر به پذیرش بازیکن در قرارداد مارتینز نبوده است. ایتالیایی‌ها به تعدادی از بازیکنان بارسا علاقمندند اما ترجیح می‌دهند در قراردادهای جداگانه‌ای برای جذب آن‌ها اقدام کنند. لیست بازیکنانی که بارسلونا پیشنهاد داده، بدین شرح است: اومتیتی، جونیور فیرپو، سمدو، آرتورو ویدال، رافینیا و تودیبو - که در حال حاضر به صورت قرضی در شالکه توپ می‌زند. همه این بازیکنان نقاط قوت و ضعف منحصر به خود را دارند.


بارسا نمی‌داند کدام یک از این بازیکنان ممکن است توسط اینتر درخواست شوند اما می‌داند آن‌ها علاقه زیادی به ویدال دارند؛ کسی که در ژانویه هم برای خریدش اقدام کردند. تودیبو نیز اخیراً عملکرد چشم‌گیری ارائه کرده است به طوری که پیشنهادات زیادی برایش ارائه شده است. ایتالیایی‌ها به این مدافع فرانسوی هم علاقه زیادی دارند و احساس می‌کنند او می‌تواند خرید خوبی برایشان باشد، به ویژه اینکه حقوقش هم زیاد نیست؛ علی رغم دستمزد اومتیتی و سمدو که بالاست. از طرفی رافینیا و فیرپو در حال حاضر در فرم خوبی قرار ندارند.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: آخرین تلاش‌های بارسا برای جذب مارتینز
دوباره یه قرارداد ترکمانچای دیگه در راهه...


چهارشنبه، ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ (۲۲:۲۹)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۲۵ کاربر آنلاین است. (۱۰ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۲۵

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!