به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

معرفی ستارگان لاماسیا؛ بخش اول: دروازبانانلاماسیا
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ یکشنبه، ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ (۲۲:۲۱) (۱,۰۸۸ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: BarcaBuzz
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelon.ir


همواره ستارگان زیادی در آکادمی فوتبال معروف بارسا، لاماسیا ظهور کرده‌اند. در فصل ۲۰۱۹/۲۰ نیز لاماسیا همچنان مسئولیت پرورش بسیاری از ستارگان آینده دنیای فوتبال را بر عهده دارد که قصد داریم در این سلسله مقالات آن‌ها را معرفی کنیم. با ما همراه باشید.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

سال‌ها پیش، موهبت‌هایی چون لئو مسی، کارلس پویول، ایوان دی لا پنیا، پپ گواردیولا، ژاوی هرناندز، آندرس اینیستا در لاماسیا تمرین کرده و به تدریج خود را به اثبات رساندند. امروز اما نوبت ستارگان دیگری است که از دامن استعدادپرور لاماسیا، به عرصه جهانی فوتبال معرفی شوند.

همان طور که گفته شد، در این مجموعه مقالات تعدادی از استعدادهای پنهان لاماسیا را معرفی و وضعیت آن‌ها را ارزیابی می‌کنیم؛ شما هم نامشان را گوشه ذهن خود یادداشت کنید، چرا که ممکن است روزی تعدادی از آن‌ها را در حال بازی برای تیم اصلی ببینید. با این حال قرار نیست در این فرآیند با جوانان نام‌ آشنایی چون ریکی پویگ، آنسو فاتی، الکس کویادو و ایلایس موریبا یا بازیکنان بارسا ب مانند مونچو رودریگز، کنراد دی لا فونته و دنی مورر مواجه شوید. در عوض، استعدادهایی چون پابلو پائز، لامینه یامال و آلخاندرو بالده را خواهید شناخت که ممکن است هرگز نامشان را هم نشنیده نباشید.

دروازبانان

آرنائو تناس (تیم جوانان، متولد ۲۰۰۱)

در کنار ایناکی پنیا، آرنائو تناس یکی از بزرگترین دروازبانان لاماسیا است. حال که از عصر افسانه‌هایی چون ویکتور والدز و پپه رینا گذر کرده‌ایم، شایسته است به این ستاره ۱۹ ساله بها داده شود. او که کاپیتان تیم‌‌‌های جوانان بارسا و زیر ۱۹ سال اسپانیاست، در مهار توپ‌‌های زیادی در شرایط دشوار، فوق‌العاده ظاهر شده است.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

آرنائو ناچاراً کار سختی برای اثبات خود دارد زیرا بارسلونا دروازبانان فوق‌العاده‌ای چون مارک آندره تراشتگن (تیم اصلی) و ایناکی پنیا دارد. به نقل از مارکا، بازی او شباهت زیادی به پنیا نیز دارد. او برای اثبات خود و قرارگیری در مسیر درست، باید استوارتر باشد و از برخی اشتباهات، دوری کند.

آرون الونسو (تیم جوانان، متولد ۲۰۰۵)

بازیکنان نسل ۲۰۰۵ بهترین‌های لاماسیا نیستند اما دروازبانان بسیار خوبی در بینشان حضور دارند، مانند آرون الونسو و آنتونیو گومز. آرون در ۱۳ سالگی به لاماسیا آمد و همچنان در حال پیشرفت کردن است‌. این دروازبان تنریفی، در این فصل از رقابت‌های لیگ نمایش فوق‌العاده‌ای ارائه کرد. علاوه بر این، در رقابت‌های MTU Hallen Cup جایزه بهترین دروازبان را دریافت کرد.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

او بازی با پای فوق‌العاده‌ای دارد، سریع است و در اتفاقی نادر، نسبت هم‌سن و سال‌های خود، از آرامش و شجاعتی مثال‌زدنی برخوردار است. او در این فصل برای بازی در تیم ملی زیر ۱۵ سال اسپانیا و زیر ۱۶ سال کاتالونیا انتخاب شد. در تیم کاتالونیا، الونسو در کنار بازیکنانی توپ می‌زند که یک سال از او بزرگتر هستند. ارزیابی استعداد دروازبانان کار بسیار دشواری‌ است اما استعداد نهفته در آرون، قابل تشخیص است.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: معرفی ستارگان لاماسیا؛ بخش اول: دروازبانان



چهارشنبه، ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ (۲۲:۲۶)
 
Heavenly.Girl
پاسخ به: معرفی ستارگان لاماسیا؛ بخش اول: دروازبانان
بره زودتر بارتومئو اگرنه این بچه ها هم نابود میکنه


یکشنبه، ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ (۲۲:۳۲)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۸۲ کاربر آنلاین است. (۸ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۸۲

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!