به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

مرور آمار: مسی و گلزنی در ۳۷ ورزشگاه مختلف لالیگاآمار و ارقام
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ چهارشنبه، ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ (۲۱:۵۸) (۲۵۰ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


این فوق ستاره آرژانتینی تاکنون توانسته در ۹۰ درصد زمین‌هایی که در چهارچوب رقابت‌های لالیگا، در آن‌ها به میدان رفته، گلزنی کند. در این خبر به بررسی جزئیات گل‌های این مهاجم آبی و اناری می‌پردازیم.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

به لطف گلزنی در آخرین بازی بارسلونا پیش از تعطیلی لیگ - به علت بحران پیش آمده - در ۷ مارس (۱۷ اسفند)، لئو مسی با ۴۳۸ گل زده در ۴۷۴ بازی، به برترین گلزن پنج لیگ معتبر اروپایی تبدیل شد. بعد از این مهاجم آرژانتینی، کریستیانو رونالدوی یوونتوس با ۴۳۷ گل زده، در رده دوم جدول فعلی برترین گلزنان این پنج لیگ قرار دارد.

اگر چه نیوکمپ شاهد بسیاری از این گل‌های هیجان انگیز بوده است اما سایر ورزشگاه‌های لالیگا نیز از چشم دارنده صاحب کفش طلا دور نمانده‌اند: او تقریباً در تمام ورزشگاه‌هایی که در چهارچوب رقابت‌های لالیگا در آن‌ها حضور پیدا کرده، گلزنی کرده است.

مسی از اولین بازی لالیگایی خود، که ۱۵ سال پیش در ورزشگاه المپیک کمپانی لوییس مقابل اسپانیول به نمایش گذاشت، در ۴۲ ورزشگاه مختلف بازی کرده و در ۳۷ تای آن‌ها موفق به گلزنی شده است. این یعنی او به طور متوسط در ۸۸ درصد از این ورزشگاه‌ها گلزنی کرده است.

ریازور، رامون سانچز پیزخوان و سانتیاگو برنابئو سه استادیومی هستند که او با آمار ۳۶ گل زده (در مجموع)، بیشترین گلزنی را در آن‌ها داشته است.


۱۸۶ گل خارج از خانه

هر زمان مسی در یک ورزشگاه بیش از یک بار حاضر شده، در آن جا گلزنی کرده است. ورزشگاه کارلوس بلمونته آلباسته، مونیفیپال چاپینِ خرز، لوس پاخاریتوسِ نومانسیا، رامون کارانزای کادیس و کوندومینای مورسیا تنها ورزشگاه‌هایی هستند که مسی تاکنون در آن‌ها گلزنی نکرده است - وه او در هر کدام از آن‌ها تنها یک بار بازی کرده است.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: مرور آمار: مسی و گلزنی در ۳۷ ورزشگاه مختلف لالیگا
The GOAT


چهارشنبه، ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ (۲۲:۲۲)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۷۶ کاربر آنلاین است. (۱۸ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۷۶

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!