به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

۱۰ نکته‌ای که باید در مورد بازگشت لالیگا بدانید!آمار و ارقام
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ پنج‌شنبه، ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ (۲۳:۱۸) (۴۳۷ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


ده روز دیگر کابوس بی‌فوتبالی - اگر بارسا را به درستی معادل فوتبال بدانیم - به پایان خواهد رسید. به همین مناسب در این خبر مهم‌ترین نکاتی را که پیش از شروع بازی‌ها باید بدانید جمع‌آوری کرده‌ایم.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

۱) ۵ تعویض

برای کاهش پیامدهای منفی فشردگی برنامه بازی‌ها و بالا رفتن احتمالی دمای هوا، تیم‌ها مجازند طی ۱۱ بازی باقی مانده در این فصل، تا سقف ۵ تعویض انجام دهند (۲ تعویض بیشتر از حد معمول)‌.

۲) لیست‌های ۲۳ نفره

تاکنون، تیم‌ها در لالیگا اجازه داشتند نهایتاً ۱۸ بازیکن برای حضور در بازی‌های این لیگ فرابخوانند. با این حال، با توجه به افزایش تعداد تعویض‌ها، حداکثر تعداد اعضای لیست تیم‌ها نیز به عدد ۲۳ افزلیش یافت.

۳) محرومیت لنگله

یکی از بازیکنانی که در بازی با مایورکا حضور نخواهد داشت، کلمنت لنگله است؛ کسی که در بازی با رئال سوسیداد پنجمین کارت زرد این فصل خود را دریافت کرد - درست پیش از آغاز وقفه اجباری در این رقابت‌ها.


۴) ۹۸ روز بدون بارسا

از بازی مقابل رئال سوسیداد تا بازگشت بارسا به مستطیل سبز برای مصاف با مایورکا در هفته آینده، ۹۸ روز سپری خواهد شد. از آخرین بازی بارسا در نیوکمپ در ۱۶ مارس مقابل لگانس، تا بازی بعدی این تیم در خانه نیز ۱۰۱ روز طی خواهد شد.

۵) قرنطینه، تکرار متفاوت یک عصر بدون فوتبال دیگر

شاید تاکنون تصور می‌کردید این اولین باری است که در بازی‌های فوتبال چنین وقفه طولانی‌ای می‌افتد اما در یک دوره ۱۷۲ روزه در سال ۱۹۳۹، با پایان جنگ داخلی اسپانیا، بارسا یک وقفه دیگر را هم تجربه کرد: از پیروزی ۳-۱ مقابل مارتیِنس در ۸ ژانویه تا برد پرگل ۹-۱ برابر اتلتیک بیلبائو در ۲۹ ژوئن.

۶) لزوم ایجاد آمادگی ذهنی

از این ۱۱ بازی باقی مانده، ۵ بازی در نیوکمپ برگزار خواهد شد. طبیعتاً تغییراتی در جو رختکن ایجاد خواهد شد با این حال تیم مجبور است بازی‌هایش را پشت درهای بسته برگزار کند.

۷) زمان دقیق آغاز دیدار بارسا با مایورکا

۲۵ خرداد، ساعت ۰۰:۳۰ (به وقت ایران) این بازی برگزار و نحوه پخش آن در ایران نیز متعاقباً حضور مخاطبان عزیز اعلام خواهد شد.


۸) بازگشت به سون مویکس

از آخرین ملاقات بارسا با مایورکا تقریباً ۸ سال می‌گذرد. آخرین بازی خارج از خانه کاتالان‌ها مقابل این تیم، به فصل ۲۰۱۲/۱۳ باز می‌گردد؛ زمانی که بارسا ۲-۴ پیروز شد و مسی از رکورد ۷۵ گل پله در یک سال عبور کرد.

۹) بارسای گلزن

با ۶۳ گل زده، بارسا تیمی است که در این فصل بیش از سایر تیم‌های لیگ موفق به گلزنی شده است. لئو مسی اکنون با ۱۹ گل زده، برترین گلزن لیگ دسته یک اسپانیا است. او همچنین در بازی‌های این فصل لیگ ۱۲ بار پاس گل ارسال کرده است.


۱۰) رقابت قهرمانی

پیش از آغاز مجدد لیگ، بارسا در جدول، یک برتری ۲ امتیازی نسبت به رئال مادرید دارد. این یک رقابت دشوار و تنگاتنگ برای هر دو باشگاه است و انتظار یک مبارزه تماشایی در مابقی فصل ۲۰۱۹/۲۰ می‌رود.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: ۱۰ نکته‌ای که باید در مورد بازگشت لالیگا بدانید!
۱۰۰ روز تاریک بی فوتبال...


شنبه، ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ (۱۳:۰۳)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۸۴ کاربر آنلاین است. (۱۴ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۸۴

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!