به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

شکستن رکورد قهرمانی نیم فصلبارسلونا
فرستنده امير ايمان صدر در تاريخ سه‌شنبه، ۳ دی ۱۳۸۷ (۲:۱۴) (۱,۸۷۸ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: امیر ایمان صدر / FCBarcelona.ir


در تنها سه بازی مانده به پایان نیم فصل، بارسلونای پپ گواردیولا قهرمانی خود را در این برهه از سال جشن می‌گیرد. آنها علاوه بر این موضوع، توانستند بهترین شروع تاریخ باشگاه بارسلونای اسپانیا را رقم بزنند.

در حالیكه كه زمستان در این یكشنبه رسما آغاز شده است، بارسا هم قهرمانی نیم فصل خود را جشن گرفت. در سه بازی مانده به پایان نیم فصل لیگ اسپانیا، كاتالونیایی‌ها بهترین ركورد تاریخ بارسا را پس از 16 بازی رقم زدند.


بهترین شروع

علاوه بر اینكه تیم تحت رهبری گواردیولا ركورد جدیدی را مقابل تیم ویارئال بر جای گذاشت، باشگاه بارسلونا با 41 امتیاز از 13 پیروزی، دو تساوی و تنها یك باخت، توانسته بهترین آمار تاریخ بارسا را ثبت كند. این ركورد تا پیش از این، در اختیار تیم 2004/2005 فرانك رایكارد بود، كه این تیم 39 امتیاز از 16 بازی بدست آورده بود. پس از تعریف ارزش سه امتیاز برای یك برد در بازی فوتبال در سال 1995/96، هیچ تیمی موفق به كسب 41 امتیاز از 16 مسابقه نشده است.

ركورد شكنی در خارج از خانه

و ركوردها به همین جا ختم نمی‌شوند. با مسابقه در مقابل ویارئال و برد بارسا، در تاریخ باشگاه این اولین باریست كه این تیم توانسته در هفت بازی خارج از خانه برد بدست آورد. شش قربانی دیگر آنها در این راه سویا، ركرتیوو، مالاگا، اتلتیك بیلبائو، اسپانیول و اسپورتینگ گیخون بوده‌اند.

برعكس تمایل

بارسا برای اولین بار است كه پس از سه سال، در ال مادریگال پیروز می‌شود. درجه سختی پیروز شدن در ال مادریگال را می‌توان از تعداد چهار برد در ده سال اخیر، در خانه ویارئال متوجه شد. نتیجه این بازی هم در این تعداد حساب شد. آخرین برد بارسا دور از نیوكمپ برابر زیر دریایی‌های زرد، بر می‌گردد به فصل 2005/2006 كه در آنجا بارسا با حساب دو بر صفر پیروز شد.

تیكی: «قهرمانی در نیم فصل همه چیز نیست.»

تیكی بگیریستین اعتراف می‌كند كه قهرمانی در نیم فصل «باشكوه است اما همه چیز نیست.» مدیر فنی كاتالان‌ها با محتاطی تمام معتقد است كه تنها مسئله مهم برای كاتالان‌ها، افزودن امتیازات در صدر جدول است. او همچنین شایعه عنوان شده مربوط به قرض دادن كاسرس به باشگاه بتیس را تكذیب نمود. او گفت: «نه باشگاه آنها و نه بازیكن ما چنین چیزی را درخواست نكرده‌اند. ما در نقل و انتقالات ژانویه هیچكس را بدلیل كمتر از حد انتظار ظاهر شدن نمی‌فروشیم.»
ارزش: ۹.۰۰ (۴ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
behnoush1360
پاسخ به: شکستن رکورد قهرمانی نيم فصل
زنده باد بارسلونا و زنده باد مسی


یکشنبه، ۱۷ شهریور ۱۳۹۲ (۱۰:۴۸)
 
harry1
پاسخ به: شکستن رکورد قهرمانی نيم فصل
درود بر بارسای بی رقیب.
درود بر محد فوتبال.


پنج‌شنبه، ۲۱ بهمن ۱۳۸۹ (۱۵:۱۳)
 
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: شکستن رکورد قهرمانی نيم فصل



شنبه، ۱۲ تیر ۱۳۸۹ (۱۵:۱۱)
 
salar.b88
پاسخ به: شکستن رکورد قهرمانی نيم فصل
...viva barca


دوشنبه، ۲۳ دی ۱۳۸۷ (۱۱:۳۳)
 
inronaldinho
پاسخ به: شکستن رکورد قهرمانی نيم فصل
این رکورد شکنی رو به همه تبریک میگم .

قهرمان هر سه جام می شیم


جمعه، ۱۳ دی ۱۳۸۷ (۱۳:۱۷)
 
fcbaran_bm
پاسخ به: شکستن رکورد قهرمانی نيم فصل
پپ می تونه به همراه بارسا رکورد های دیگری را به دست بیاره.


یکشنبه، ۸ دی ۱۳۸۷ (۱۵:۳۰)
 
ali.abbasi
پاسخ به: شکستن رکورد قهرمانی نيم فصل
...


شنبه، ۷ دی ۱۳۸۷ (۱:۰۹)
 
Hasssssan
پاسخ به: شکستن رکورد قهرمانی نيم فصل
اين بار با گوارديولا به ياد رايكارد قهرماني در لاليگا و ليگ قهرمانان


پنج‌شنبه، ۵ دی ۱۳۸۷ (۱:۲۵)
 
S&M&M
پاسخ به: شکستن رکورد قهرمانی نيم فصل
نقل قول
من كه معتقدم پپ ميتونه از پس غرور بازيكنا بر بياد,اينو تو برد پياپي بارسا مقابل غول هاي لاليگا ثابت كرد!

اميدوارم اينجوري باشه كه تو ميگي...!
راستي كريسمس مبارك....!


چهارشنبه، ۴ دی ۱۳۸۷ (۲۱:۲۰)
 
PAPA
پاسخ به: شکستن رکورد قهرمانی نيم فصل
چی بهتر از این میتونه باشه
بازی خوب نتیجه خوب بیرون از خونه خوب
تبریک تبریک تـــــــــــبـــــــریک
به امید قهرمانی آخرفصل.........


چهارشنبه، ۴ دی ۱۳۸۷ (۱۵:۵۶)
 
salar.b88
پاسخ به: شکستن رکورد قهرمانی نيم فصل
من كه معتقدم پپ ميتونه از پس غرور بازيكنا بر بياد,اينو تو برد پياپي بارسا مقابل غول هاي لاليگا ثابت كرد!


چهارشنبه، ۴ دی ۱۳۸۷ (۱۱:۱۰)
 
Mellllanic
پاسخ به: شکستن رکورد قهرمانی نيم فصل
اگه تیم امسال هر 3 تا جامو بگیره سال بعد احتمال زیاد افت میکنه .


چهارشنبه، ۴ دی ۱۳۸۷ (۲:۱۴)
 
ali.abbasi
پاسخ به: مدیر کل سایت
من کاملا با این نظر موافقم. میدونید, بردای الان بارسا منو شدیدا نگران سال بعد و افت احتمالی تیم میکنه, زمانی که بازیکنان همان بازیکنان و مربی همان مربی ست, اما تیم نتیجه نمی گیرد و هیچ کس هم دلیل این بحران را نمیداند...امیدوارم این روز هر چه دیرتر اتفاق بیفته ...


چهارشنبه، ۴ دی ۱۳۸۷ (۱:۱۶)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: شکستن رکورد قهرمانی نيم فصل
البته نظر هرکس محترمه، ولی من فقط یه چیز رو بگم. کسانی که امروز جوگیرانه و بی انتها از پپ - که هنوز جامی در کارنامه نداره و امسال جام گرفتنش هم موید بزرگیش نیست - تعریف می کنن، سال سوم یا چهارم حضورش که به بی انگیزگی بازیکن ها برخورد کرد و نتونست نتیجه بگیره، اولین کسانی خواهند بود که می کوبنش!

فعلا صبر کنید و منتظر بمونید تا ببینیم پپ 3 تا جام رو می گیره یا نه. بعد اون موقع در موردش صحبت می کنیم.


چهارشنبه، ۴ دی ۱۳۸۷ (۰:۵۳)
 
Mellllanic
پاسخ به: شکستن رکورد قهرمانی نيم فصل
رکورد اصلا اهمیت نداره ما اول از همه قهرمانی رو میخواهیم چه با رکورد چه بی رکورد .
البته فهرمان شدن نیازمند نتایج خوبه و همین نتایج خون احتمال زیاد باعث میشه یه رکورد خوب هم به جا بزاریم .


چهارشنبه، ۴ دی ۱۳۸۷ (۰:۳۹)
 
amin_catalan
پاسخ به: شکستن رکورد قهرمانی نيم فصل
گل های غیرمنتظره تیه ری آنری برای بارسلونا حاصل گفت و گوی تاثیرگذار پپ گواردیولا, سرمربی آبی و اناری پوشان با این مهاجم سرشناس است.
به نقل از روزنامه الموندو دپورتیوو, 2 روز پیش از هت تریک آنری در دیدار بارسا مقابل والنسیا, گواردیولا در محیطی خارج از نیوکمپ با این مهاجم که از زمان انتقال از آرسنال به بارسا نتوانسته خوش بدرخشد 2 ساعتی را به گفت و گو پرداخته است.
هدف اصلی گواردیولا از این گفت و گو این بوده است که به آنری تفهیم کند که او از لیونل مسی و ساموئل اتوئو بهتر است. این سرمربی برای کاپیتان سابق آرسنال روشن کرده است که اگر او بهتر از این دو هم تیمی پرفروغش نباشد کمتر از آنها نیست و او را هم سطح آنها می بیند.


چهارشنبه، ۴ دی ۱۳۸۷ (۰:۳۸)
 
salar.b88
پاسخ به: شکستن رکورد قهرمانی نيم فصل
منم اميدوارم بارسا بتونه هر سال ركورد سالهاي قبل رو بشكنه!


چهارشنبه، ۴ دی ۱۳۸۷ (۰:۳۷)
 
مهمان
پاسخ به: شکستن رکورد قهرمانی نيم فصل
شماها چرا اينقدر خوشبينيد ؟ فکر کرديد چون اين رکورد رو زديم ديگه قهرمانيم ؟ فوتبال فراز و نشيب زياد داره . هنوز خيلي زوده که بخواييم از بردن سه جام صحبت کنيم.ممکنه شرايطي پيش بياد که آخر فصل حتي يک جامم نبريم ! کيريسمس مبارک !


چهارشنبه، ۴ دی ۱۳۸۷ (۰:۲۵)
 
ali.abbasi
پاسخ به: شکستن رکورد قهرمانی نيم فصل
امیدوارم در پایان فصل رکوردی بذاریم که تا صد سال غیر قابل شکستن باشه !


چهارشنبه، ۴ دی ۱۳۸۷ (۰:۲۵)
 
TiTIMAN
پاسخ به: شکستن رکورد قهرمانی نيم فصل
اول از همه به سايت هواداران واقعي بارسا در ايران خوش اومدي....
اميدوارم در بزرگترين وبسايت تخصصي ورزشي در ايران بتوني با موقفيت فعاليت كني...


سه‌شنبه، ۳ دی ۱۳۸۷ (۲۳:۵۴)
 
Amir Hossein
پاسخ به: شکستن رکورد قهرمانی نيم فصل
با سلام به عاشقان و دوستداران و حسودان وعنودان و دشمنان در راه بارسای کبیر ........
همگی خسته نباشید .....
اول از همه چی این موفقیت رو به همگی تبریک میگم ....
دوستان من , اللخصوص جناب Bojan Krkic و barca_love ,ببینید اگر قرار بود بارسا با پپ و بدون یاران خوب به جایی برسه شما هیچوقت نمییومدید صفحه نظرات در مورد رکورد شکنی های اخیر بارسا رو تبدیل به بازار تبلیغات متقابل این دو مربی بزرگ (که تا اینجججججاااااا ریکارد بزرگ تره) بکنید .....
خواهش میکنم جمله ماقبل رو یک بار دیگه بخونید ....
میخوام بگم خیلی چیزها برای اثبات بزرگی هردوشون وجود داره , ولی مهم اون راهی که اونا طی میکننه , حالا چه با پلیر های خوب چه بدون اونا ...
البته اینو بگم چون بحث این دو مرد (پپ و ریکارد!!) پیش اومد من اینو گفتم واللا هیچکس نمیتونه منکر موفقیتهای منحصر به فرد !! این دو مربی بزرگ بشه (البته در کنار ستاره های آبی اناری آسمان نیو کمپ)......
......
آقایان Bojan Krkic و barca_love :
حرف هر دو شما رو تا میپذیرم اگر چه با هم در تناقضند ولی میگم بیخیال همه ی اینا , قهرمانی نیم فصل رو عشق است
به نظر من مفید ترین (این واقعا مهمه!!!!!!!!) حرفهارو تو این مبحث جناب TiTIMAN زدند .....
چون حرف صحیح هم همینه
نقل قول
بابا ول كنيد تورو خدا.... آخه مگه نمي دونيد... از اول فصل قرار بود پپ خودش رو تو بازي هاي مهم مقابل تيم هاي عحيب و بزرگ كه انسال همشون هم پشت سر هم به بارسا خوردن ، پپ بايد خودش رو نشون مي داد. خالا باز بايد آخر فصل بشه...چون آقايون منتظرن ببينن پپ در پايان فصل آيا بارسا رو سه جامه ميكنه!!! باز سه جامه كه شد...ميگن نه داداش...بايد اين فصل ديگه رو هم ببره...بعد كه برد....ميگن هاااااااااااا.... حالا شد مث فرانك رايكارد عظيم... بعد سال بعد تازه قراره شانسي جام و دوباره ببريم...چون سال سوم هم طبق شانس گوارديولا برديم.... فك كنم با اين اوصاف قرن ها طول بكشه تا سعيد و بر و بچس به آقا پپ راي اعتماد بدهند... دروغ ميگم....يا علي...اين گوي ... اين ميدان...

به عنوان یک بارسایی تازه وارد (این هم واقعا مهمه!!!!!!!!) بیخیاله این حرفا شید.......
البته ناگفته نمونه من 5 ماهه که بصورت مهمان اخبار و نظرات رو دنبال میمکنم


یا علی ......


سه‌شنبه، ۳ دی ۱۳۸۷ (۲۳:۴۸)
 
TiTIMAN
پاسخ به: شکستن رکورد قهرمانی نيم فصل
بابا ول كنيد تورو خدا....
آخه مگه نمي دونيد...
از اول فصل قرار بود پپ خودش رو تو بازي هاي مهم مقابل تيم هاي عحيب و بزرگ كه انسال همشون هم پشت سر هم به بارسا خوردن ، پپ بايد خودش رو نشون مي داد.
خالا باز بايد آخر فصل بشه...چون آقايون منتظرن ببينن پپ در پايان فصل آيا بارسا رو سه جامه ميكنه!!!
باز سه جامه كه شد...ميگن نه داداش...بايد اين فصل ديگه رو هم ببره...بعد كه برد....ميگن هاااااااااااا....
حالا شد مث فرانك رايكارد عظيم...
بعد سال بعد تازه قراره شانسي جام و دوباره ببريم...چون سال سوم هم طبق شانس گوارديولا برديم....
فك كنم با اين اوصاف قرن ها طول بكشه تا سعيد و بر و بچس به آقا پپ راي اعتماد بدهند...
دروغ ميگم....يا علي...اين گوي ... اين ميدان...


سه‌شنبه، ۳ دی ۱۳۸۷ (۲۳:۰۰)
 
viva_barca_No19
پاسخ به: شکستن رکورد قهرمانی نيم فصل
باز هم بحث تکراري پپ و رايکارد

بابا پپ گوارديولا يه آدمه رايکارد هم يه آدم ديگه نميفهمم چه نيازي به مقايسه ی اين دو تا هست يکي اينو بيشتر دوست داره يکي هم اونو


سه‌شنبه، ۳ دی ۱۳۸۷ (۲۲:۳۸)
 
TiTIMAN
پاسخ به: شکستن رکورد قهرمانی نيم فصل
عزيزان من...برادر ها(و بعضا خواهر هاي من)،خواهش ميكنم با درايتتون فضاوت كنيد...
چرا نگاه نمي كنيد كه رايكارد هم تو دو سالي كه قهرمان شد تيمش منتخب جهان بود...
مگه مثلا رئال بد بخت فقط منتخب جهانه كه بياد هر ستاره بعضا افول كرده اي رو بخره،يا فوق ستاره هايي كه معلوم بوده دارن ميان پايين...
نه....
منتخب جهان بارسا بود كه تو يه بازي يك بازيكن بدون اينكه كسي بهش پاس بده رفت 2 تا گل زد و ركورد تيم رو نگه داشت(كه زشته هركي بگه از صدقه سري رايكارد نبوده).نه سعيد حان.بچه ها حرفشون اينه...
منتهي شايد درست نمي تونن بيان كنن...
منم چون كارم اينه حدث ميزنم كه قضيه به احتمال 95 درصد همين باشه...
البته فول تعصبي هاش نه...
ولي در هر حال...پپ كار بزرگي كه كرده اينه كه يه فوبال شناور و خوب به تيم تزريق كرده...
ولي فوتبال زيباي آقاي رايكارد تلفيقي از فوتبال هلند و برزيل بود...اين رو كاملا حدي مي گم...
دقيقا دو فوتبالي كه حملات تك سرنشين در اونها خيلي اهميت داره....
ولي فوتبال هلند زيباتر و سنتريك تره...
در هر حال...
سيسسسسسسستم از اين قراره...
يا علي


سه‌شنبه، ۳ دی ۱۳۸۷ (۲۰:۳۸)
 
Sayeh
پاسخ به: شکستن رکورد قهرمانی نيم فصل
قهرمانی نیم فصل مبارک


سه‌شنبه، ۳ دی ۱۳۸۷ (۲۰:۱۳)
 
مهمان
پاسخ به: شکستن رکورد قهرمانی نيم فصل
واقعا افتخار امیزه البته قهرمان شدن مهمتر از رکورد داشتنه که ایشالا اونم بدست میاد


امشب توی اخبار شنیدم که مورینیو در جواب مقایسه ی فرگوسن ( که رونالدو رو با پله و مارادونا مقایسه کرده بود ) گفته رونالدو رو زیادی بزرگ کردن و در کنار منچستر به اینجا ها رسیده
یه حرف درست تو زندگیش زده اونم اینه.


سه‌شنبه، ۳ دی ۱۳۸۷ (۲۰:۱۲)
 
hichkas
پاسخ به: شکستن رکورد قهرمانی نيم فصل
نقل قول
آي فلدوسي پول،باول بفلماييد تو چش من نگا ميكنه پاس نميده

خیلی باحال گفتی
درضمن چرا بوسکتس لباس ژاوی پوشیده


سه‌شنبه، ۳ دی ۱۳۸۷ (۱۹:۳۳)
 
S&M&M
پاسخ به: شکستن رکورد قهرمانی نيم فصل
نقل قول
بچه ها یک خبر خوب سر جیو بوسکتس هم قراردادش را تا سال 2013 تمدید کرد .

ايول .......................
چرا اين خبر را تو سايت نگذاشتيد!!؟؟؟(مثل ژاوي) كه همه باخبر بشن!!!
راجع به پپ هم تا اينجا (تكرار ميكنم تا اينجا) فوق العاده بوده!!!!اصلآ قبول ندارم كه سبك بازي دقيقآ همونه اما شبيه هست!!!!
بابا جان فرانك رايكارد عظمتي بود!!!!!!الآن مقايسه نكنيد!
حداقل اكر ميكنيد از فعل هاي مستقبل استفاده كنيد!
مثلآ:پپ از فرانك بهتر خواهد بود ......
بازم مختاريد.......
كريسمس مبارك.....
يا علي...


سه‌شنبه، ۳ دی ۱۳۸۷ (۱۹:۲۰)
 
دکتروالدز
پاسخ به: شکستن رکورد قهرمانی نيم فصل
نبریک به همه بابت قهرمانی نیم فصل.
به امید قهرمانی در سه جام


سه‌شنبه، ۳ دی ۱۳۸۷ (۱۹:۱۴)
 
Sack.Boy
پاسخ به: شکستن رکورد قهرمانی نيم فصل
نيم فصل اول فوق العاده بوديم...ولي نيم فصل دوم ديگه از اين خبرا نيست...بازيها واقعا سختتر ميشن...اميدوارم نيم فصل دوم هم مثل نيم فصل اول باشيم و باز هم رکوردهارو بشکنيم...


سه‌شنبه، ۳ دی ۱۳۸۷ (۱۶:۱۶)
 
Barcelona_Winner
پاسخ به: شکستن رکورد قهرمانی نيم فصل
بارسا باید این بازی رو فصل پیش با رایکارد انجام میداد چون الان همون ترکیب فصل قبل رو داره و داره خوب نتیجه میگیره . به هر حال بارسای امسال اونقدر آمادگی داره که بتونه در سه تا جام قهرمان بشه و امیدوارم این اتفاق بیفته


سه‌شنبه، ۳ دی ۱۳۸۷ (۱۶:۱۲)
 
Hanif_d
پاسخ به: شکستن رکورد قهرمانی نيم فصل
حقمون بود همینو بس!


سه‌شنبه، ۳ دی ۱۳۸۷ (۱۵:۴۶)
 
Don.Andres
پاسخ به: شکستن رکورد قهرمانی نيم فصل
ببخشید که 2 تا ارسال پشت سر هم شد!!لطف کنید پاک نکنید(برادر احسان!)

نقل قول
نمیدونم دیگه چه مقطع سختی هست که پپ بخواد اونو پشت سر بزاره.

چه مقطع سختی؟؟
وقتی که تیم کوله باری از مصدومیت ها رو دوشش باشه...
مثلا فصل قبل...رونالدینیو 7 ماه-مسی 2 ماه-اتوو 4 ماه-آنری 2 ماه-جیو 1 ماه-گودی 3 ماه-یایا 3 ماه-دکو5 ماه-ادمیلسون 3 ماه-پویول 2 ماه -مارکز 3 ماه-میلیتو 2 ماه...بازم بگم؟؟؟؟؟
در این مقاطع هنر مربی مشخص میشه...فرنک کبیر خواست این کار رو بکنه ولی بازیکنانی مث دکو و رونالدینیو و رسانه ها بهش اجازه ندادن!
الان پپ تو هر پست 2 بازیکن سطح اول جهان رو داره(به جز دروازبان که ویکی تکه!)
زود جو گیر نشید!! صبر کنید! هنوز پپ باید خیلی چیز ها رو اثبات کنه تا بشه گفت بهترین مربی جهانه...
البته تا اینجای فصل تو کل اروپا بهترین بوده...در این هم هیچ بحثی نیست...ولی هنوز خیلی مونده!


سه‌شنبه، ۳ دی ۱۳۸۷ (۱۵:۳۵)
 
Don.Andres
پاسخ به: شکستن رکورد قهرمانی نيم فصل
نقل قول
بذارید پپ اگر تونست دو بار پشت سر هم لالیگا رو ببره و اگر به لیگ قهرمانان هم دست یافت، اون وقت سال بعدش که مجبور شد با بازیکنای بی انگیزه و سیر شده کار کنه، تازه معلوم میشه چند مرده حلاجه.

تیم فعلی، سبک فوتبالش و تاکتیکش همونه که ریکارد آورد، چون قبل ریکارد نبود و بعدش هم هیچ تغییری نکرد، پپ فقط تو مسائل روحی روانی دخیل بود که بعد 2 سال قهرمان نشدن اون هم به اون صورت تراژدیک، خود به خود در بازیکن ها ایجاد می شد.

پپ هنوز کار بزرگی نکرده، و تاثیری بیش از 30-40% در این رکوردها نداره، چرا که اون هنوز هیچ چیز به فوتبال بارسلونا اضافه نکرده و هنوز مونده تا در مقاطع سخت خودش رو نشون بده!


تایید میشه!
نه اینکه بخوایم ارزش پپ رو تو این نیم فصل رویایی نادیده بگیریم ولی باید قبول کرد که پپ الان 15 تا از بهترین و بزرگترین تاپ پلیر های جهان رو داره که البته 6_7 نفر دست پرورده ی رایکاردن...
پپ تا اینجای کار عالی بوده...در این شکی نیست!ولی با یک گل بهار نشود!
پپ الان بهترین تیم ممکن رو در اختیار داره با بهترین بازیکنان جهان!یعنی یه تیم شسته و رفته رو بهش روحیه تزریق کرد(که امروزه روحیه دادن به یه تیم بحران زده خودش یه هنره!)و این بارسای کبیر رو ساخت...ارزش یک مربی بزرگ اینجا مشخص نمیشه...صبر کنید تا مقاطع سخت برسه اونوقت اگه پپ تونست تیم رو جم و جور کنه میشه بهش اعتماد کرد!
باز هم از پپ به خاطر زحمتی که تا اینجا برای تیم کشیده تشکر میکنم!
البته سعید یه تیکه از حرفت رو من قبول ندارم!اینکه سیستم پپ همون 4 3 3 فرنکه ربطی به این نداره که تاکتیک هم همون باشه!تاکتیک با سیستم و سبک فرق میکنه...البته پپ خواست تا سیستم و سبک جدید به بارسا بیاره( 3 4 3 ) ولی مثل اینکه نا موفق بود!


سه‌شنبه، ۳ دی ۱۳۸۷ (۱۵:۰۰)
 
پرچم-دار
پاسخ به: شکستن رکورد قهرمانی نيم فصل
اين نقل قول بود چي بود چرا صفحات رو به هم زدي با هاش باريك ترش ميكردي


سه‌شنبه، ۳ دی ۱۳۸۷ (۱۳:۵۴)
 
lionel_messi_10
پاسخ به: شکستن رکورد قهرمانی نيم فصل
با سلام و احترام خدمت همه طرفداران تیم بارسا.
این تیم بارسلونا همانطور که در نظر سنجی های اعلام شده از نظر قهرمانی در اسپانیا و لیگ قهرمانان رده اول را دارد. باز هم باید سخت بکوشد در نیم فصل دوم تا در اواخر فصل کاراییهای خود را به اثبات برساند.

نقل قول
پپ هنوز کار بزرگی نکرده، و تاثیری بیش از 30-40% در این رکوردها نداره، چرا که اون هنوز هیچ چیز به فوتبال بارسلونا اضافه نکرده و هنوز مونده تا در مقاطع سخت خودش رو نشون بده!


در مورد پپ گواردیولا: این مربی جوان و با انگیزه در همه موارد تیم را رهبری کرده و به رشد مجدد رسانیده ،تیم بارسا در نیم فصل دوم نیز بهتر می تواند بازی کند زیرا همه تیم ها برای سخت کوشی در لیگ قهرمانان تلاش می کنند از جمله خوکچه ها و انرژی خود را در ان لیگ نیز به مصرف میرسانند گرچه موفق نمیشوند بلکه از روحیه خرابی نیز برخوردار میشوند، اینجاست که بارسا با روحیه خوب و موفقیت قبلی به پیروزی در همه بازی ها می انجامد و این پپ هست که 100% تا ثیر گذار بوده نه 40 % و از جمله بازیکننان و کادر فنی .

رایکارد نیز خوب بود : اما تنها مشکلش این بود که ترکیبش رو همه انالیز می کردند چون همیشه تکراری بود.

به امید موفقیت بارسلونا و همه هواداران ان


سه‌شنبه، ۳ دی ۱۳۸۷ (۱۳:۴۰)
 
M.I.N.A
پاسخ به: شکستن رکورد قهرمانی نيم فصل
من نمیدونم چرا بعضیا هنوز نمیتونن باور کنن که پپ در حال حاضر از رایکارد بهتره و بهترین مربی دنیاست....
نمیدونم دیگه چه مقطع سختی هست که پپ بخواد اونو پشت سر بزاره.
هر چند که هنوزم ریکارد رو یه مربی بزرگ میدونم....


سه‌شنبه، ۳ دی ۱۳۸۷ (۱۳:۳۹)
 
TiTIMAN
پاسخ به: شکستن رکورد قهرمانی نيم فصل
واقعا فوق العاده است.
يادتونه اول فصل چي گفتم...بعضي هام باهام هم نظر شدند...
نظر همه ما اين بود كه بايد به پپ فرصت داد....
من اعتفاد دارم...ريكارد چون بازيكن فوق العاده اي مثل رونالدينيو رو درست كرد و بازيكن بزرگي مثل اتوو رو شكوفا كرد از پپ بزرگ تره...اگر نگيم همين مسي هم ساخته فرانكه...
ولي در تاكتيك تيمي و تفكر بالاي فوتبالي پپ رو بيشتر از فرانك رايكارد قبول دارم...
اين تنها نظر شخصي منه و هيچ قصد و غرضي ندارم...
جوزپ گوارديولا چون ياد گرفته چطور با مهره هاي ضعيف و جوان كار كنه و به اين باور رسيده كه فوتبال مستحكم در عصر نوين تنها و تنها با كار تيمي معنا پيدا ميكنه...
اگه هم سال ديگه موفق نشه باز هم از اين انظار از رايكارد عزيز بزرگتره...
رايكارد تنها بد شانسي كه در زندگيش داشت اين بود كه نزد تو سر بازيكن هاي مغرورش و نتيجه منم منم كني هاي بازيكن هاي كم خردش به جايي رسيد كه طفلك داشت توون ندونم كاري هاي بازيكن هاي بزرگش رو ميداد...وگر نه اون تيم...يا نه...هر تيم ديگري...تا جايي كه بازيكنهاش خوب بازي كنند و «مغرور » نشند... ميتونه تا آخر عمر جام ببره...
بارسا در دوسال گدشته تنها اسير خودخواهي بازيكناش شد...نه تكنيك هاي لو رفته رايكارد...
ولي پپ گوارديولا وقتي براي تمرين نكردن و دير رفتن سر تمرين 7 هزار پوووووووووووند جريمه ميگذاره...مطمئن باش اگه بيل گيتس هم كه باشي نمي توني با اين فضيه راحت كنار بياي...
محبت به بازيكن هايي كه پشت پلكهاشون حسادت و نفرت از برتري ديگران رو پنهان مي كنند ، نيومده...
رايكارد دقيقا به توصيه كاپلو عمل نكرد و با به قول خودش «بچه هاش» صميمي گرفت...ولي نمي دونست چه آدماي نمك نشناسي اند...
به قول علي دايي...
«آي فلدوسي پول،باول بفلماييد تو چش من نگا ميكنه پاس نميده...»..خوب...همين...
و نگراني امروز من از «خودخواهي يكسري بازيكن هاي بزرگ در بارسا از همينه!!!!»...
يا علي....


سه‌شنبه، ۳ دی ۱۳۸۷ (۱۳:۲۲)
 
SinaBarca
پاسخ به: شکستن رکورد قهرمانی نيم فصل
به نظر من پپ گواردیولا در این فصل خیلی خوب کار کرده است به خاطر اینکه پپ گوادریولا تجربه مربیگری در سطح بالا را نداشته است و در اولین فصل خود چنان خوب کار می کند قهرمان نیم فصل می شود که پس از دو فصل نا کامی تیم را تحویل می گیرد و آن را متحول می کند . و باید به شجاعت خوان لاپورتا آفرین گفت که با انتخاب یک مربی جوان تیم را متحول کرده است که به گفته خودش بارسلونا می تواند یک فصل درخشان را سپری کند .
درود بر خوان لاپورتا
درود بر پپ گواردیولا

بچه ها یک خبر خوب سر جیو بوسکتس هم قراردادش را تا سال 2013 تمدید کرد .





سه‌شنبه، ۳ دی ۱۳۸۷ (۱۱:۳۷)
 
tixcy
پاسخ به: شکستن رکورد قهرمانی نيم فصل
امسال سال بارساست
هر چی رکورد جا به جا می کنیم
وای اگه این اختلاف با تیم دوم آخرای فصل به 16 برسه چه حالی میده خوکها تو برنابئو واسه اقتدار بارسا دست میزنن


سه‌شنبه، ۳ دی ۱۳۸۷ (۱۰:۳۲)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: شکستن رکورد قهرمانی نيم فصل
بذارید پپ اگر تونست دو بار پشت سر هم لالیگا رو ببره و اگر به لیگ قهرمانان هم دست یافت، اون وقت سال بعدش که مجبور شد با بازیکنای بی انگیزه و سیر شده کار کنه، تازه معلوم میشه چند مرده حلاجه.

تیم فعلی، سبک فوتبالش و تاکتیکش همونه که ریکارد آورد، چون قبل ریکارد نبود و بعدش هم هیچ تغییری نکرد، پپ فقط تو مسائل روحی روانی دخیل بود که بعد 2 سال قهرمان نشدن اون هم به اون صورت تراژدیک، خود به خود در بازیکن ها ایجاد می شد.

پپ هنوز کار بزرگی نکرده، و تاثیری بیش از 30-40% در این رکوردها نداره، چرا که اون هنوز هیچ چیز به فوتبال بارسلونا اضافه نکرده و هنوز مونده تا در مقاطع سخت خودش رو نشون بده!


سه‌شنبه، ۳ دی ۱۳۸۷ (۱۰:۳۰)
 
mohsen_ashege_barca
پاسخ به: شکستن رکورد قهرمانی نيم فصل
واقعا پپ نشون داد مربی بزرگیه
این همه رکورد این همه نتایج خوب
اصلا فکرشو نمی کردم که تو 4 بازی سخت با نتایج خیلی خوب زمین رو ترک کنیم
امیدوارم بعد تعطیلات بارسا بتونه همین جوری روند رو به رشدشو ادامه بده اخه تو لیگ قهرمانان هم باید همین جوری حریفامونو درو کنیم
یه هو یاد گلی افتادم یاد اون گلی که تو نیوکمپ رونالدینهو به ویارئال زد به خیر واقعا چه گلی بود


سه‌شنبه، ۳ دی ۱۳۸۷ (۱۰:۲۵)
 
bryan
پاسخ به: شکستن رکورد قهرمانی نيم فصل
نقل قول
در جواب اون آقایی که به طرز خنده داری بوسکتس رو با بویان مقایسه کرده بود، باید عرض کنم که بوسکتس اگه نصف استعداد بویان رو داشت، تا 21 سالگی در تیم ب نمی موند، در حالی که بویان در 17 سالگی اومد و با درایت مربی بزرگی مثل ریکارد، به جوانترین گلزن تاریخ باشگاه بدل شد و در 17 سالگی، با گلزنی در لیگ قهرمانان تاریخ ساز شد!


اولا اون آقا بالاخره یک مشخصه داره و شما میتونید خیلی راحت مستقیماً اسمشون رو بیآورید یا صحبتهای اون آقا رو بصورت نقل قول اول نظراتتون بیآرید .مطمئن باشید اون آقا اصلا مثل بعضیها !!!ناراحت نمیشه صحبتهاش مورد انتقاد قرار بگیره .

در مورد خنده دار بودن صحبتهای اون آقا باید بگم که اون آقا اگه خاطرتون باشه گفت در آینده بوسکتس از بوبان واسه تیم موثر تر خواهد بود و صحبت از گذشته نکرد که شما گذشته را مثال زدید شاید در حال حاضر بوبان بهتر باشه ! ( لطفا در جواب دادن دقت بیشتری بفرمایید !! ) الآن هم اون آقا میگه بوسکتس در آینده واسه بارسا موثرتر از بوبان خواهد بود . اون زمان شما این حرفهای الآنتون رو بیآد بیآورید و بخندید !! )

و در بازی با ویارئال پپ گواردیولا رکورد فرانک رایکارد رو شکست .


سه‌شنبه، ۳ دی ۱۳۸۷ (۹:۳۴)
 
vahidnik
پاسخ به: شکستن رکورد قهرمانی نيم فصل
نقل قول
علاوه بر اینكه تیم تحت رهبری گواردیولا ركورد جدیدی را مقابل تیم ویارئال بر جای گذاشت، باشگاه بارسلونا با 41 امتیاز از 13 پیروزی، دو تساوی و تنها یك باخت، توانسته بهترین آمار تاریخ بارسا را ثبت كند.


سعيد قبول كن كه پپ بهترينه...


سه‌شنبه، ۳ دی ۱۳۸۷ (۹:۳۳)
 
viva_barca_No19
پاسخ به: شکستن رکورد قهرمانی نيم فصل
بارسای امسال تیم با تداومیه و مطمئنا تو لیگ اول میشه

ولی لیگ قهرمانان قضیش فرق داره
اونجا دیگه همه ی تیم ها خودشون یپا مدعیند و چون بازی ها حذفی فقطو فقط یه بازیه بد کار تیمو می سازه

امیدوارم امسال 3 جام رو ببریم


سه‌شنبه، ۳ دی ۱۳۸۷ (۳:۳۱)
 
behzad_jentelman
پاسخ به: شکستن رکورد قهرمانی نيم فصل
اميدوارم اين ركوردها ادامه داشته باشه وروز به روز برتعداد اين ركوردهاي عالي اضافه بشه


سه‌شنبه، ۳ دی ۱۳۸۷ (۳:۰۱)
 
mohammad.a
پاسخ به: شکستن رکورد قهرمانی نيم فصل
تبریک به همه...........................................


سه‌شنبه، ۳ دی ۱۳۸۷ (۲:۳۷)
 
ashkan007
پاسخ به: شکستن رکورد قهرمانی نيم فصل
کاملا" درسته که با اقتدار کامل قهرمان نیم فصل شدیم ولی این همه چیز نیست .
امیدوارم مسئولای باشگاه و پپ برای نیم فصل دوم برنامه ویژه تری داشته باشن چون اون موقع تیم محک می خوره . . .


سه‌شنبه، ۳ دی ۱۳۸۷ (۲:۲۲)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۳۶ کاربر آنلاین است. (۹۷ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۳۶

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!