به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

ستین: هر تیمی ترجیح می‌دهد بازی‌های لیگ قهرمانان به صورت رفت و برگشت انجام شود!مصاحبه
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ پنج‌شنبه، ۲۹ خرداد ۱۳۹۹ (۲۲:۰۱) (۲۵۰ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: اسپورت
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


کیکه ستین در آخرین مصاحبه خود نسبت به برنامه یوفا برای به پایان رساندن لیگ قهرمانان در مردادماه ابراز نگرانی کرد و در مورد مسائل مختلفی از جمله مصدومین تیمش سخن گفت. در این خبر بخش‌های مهم صحبت‌های او را خواهید خواند.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

«ترجیح می‌دادم در نیوکمپ بازی کنیم. ما در دور رفت در زمین آن‌ها و در برابر هوادارانشان بازی کردیم. بازی در زمین بی‌طرف و بدون تماشاگر در دور برگشت متفاوت خواهد بود. این به نفع تیم رقیب است».

یوفا قصد دارد باقی بازی‌های مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان را در همان زمینی که قبلاً برنامه ریزی شده برگزار کند - در مورد بارسا و ناپولی، در نیوکمپ - اما برگزاری آن‌ها در پرتغال را بسته به شرایط شیوع کرونا در اروپا مدنظر دارد.

بازی رفت در ناپولی با نتیجه ۱-۱ به پایان رسید که تک گل کاتالان‌‌ها را هم گریزمن در نیمه دوم به ثمر رساند.

به جز مرحله یک هشتم نهایی، بازی‌های یک چهارم نهایی، نیمه نهایی و فینال همگی در لیسبون به عنوان میزبان بی‌طرف برگزار خواهند شد.

«به نظر من این تصمیم درستی نیست، نه تنها برای بارسا بلکه برای همه تیم‌ها. با برگزاری دو بازی (رفت و برگشت) شما این فرصت را دارید که در یکی از آن‌ها تصادفاً خوب بازی نکنید. من فکر می‌کنم همه تیم‌ها دوست دارند بازی‌ها رفت و برگشتی برگزار شوند اما این یوفا است که تصمیم نهایی را می‌گیرد».


«باید خود را از نظر روانی برای این شرایط آماده کنیم بنابراین حق اشتباه کردن نداریم. همان طور که گفتم امیدوارم بازی برگشت مقابل ناپولی در نیوکمپ برگزار شود. در بازی رفت در ایتالیا شاهد اهمیت حضور و تشویق هواداران تیم میزبان در ورزشگاه بودیم‌».

کیکه ستین در مورد مصدومیت سرخی روبرتو نیز گفت: «مایه تاسف است. انتظار نداشتیم او را از دست بدهیم. باید دید بهبودی‌اش چگونه پیش می‌رود. اگر بتواند در برابر این درد مقاومت کند، به تدریج شاهد بازگشت او خواهیم بود. با وجود این که در بازی مقابل لگانس هم مشکل داشت، خوب بازی کرد. باید ببینیم خودش چه احساسی دارد‌. نمی‌توان هیچ حدسی در مورد زمان بازگشت او زد، یک یا چند بازی دور از میادین خواهد بود. همه چیز بستگی به خودش دارد».

ستین وضعیت فرانکی دی یونگ را هم این طور توصیف کرد: «دی یونگ مشکل دارد و هنوز برطرف نشده است. ترجیح می‌دهیم به جای اینکه وضعیت او را در خطر بی‌اندازیم و مشکلش را جدی‌تر کنیم، وقتی کاملاً سلامت جسمی‌اش را به دست آورد به او بازی دهیم. بهتر است یک بازی را از دست بدهد تا ۴ بازی زیرا بازی دادن به او در این شرایط، تنها باعث بدتر شد اوضاع می‌شود».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Raphael
پاسخ به: ستین: هر تیمی ترجیح می‌دهد بازی‌های لیگ قهرمانان به صورت رفت و برگشت انجام شود!
ما که همینجوریش استرس داشتیم از حذف شدن، بازی‌ها تک حذفی شدن دیگه بدتر :/
ستین هم برعکس والورده خیلی بد شانسه!


جمعه، ۳۰ خرداد ۱۳۹۹ (۱۲:۵۲)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۳۱ کاربر آنلاین است. (۲۲ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۳۱

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!