به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

تراشتگن و ثبت چهارمین کلین شیت پیاپی در مصاف با سویاآمار و ارقام
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ شنبه، ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ (۲۱:۱۸) (۲۸۰ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelina.ir


سنگربان کاتالان‌ها طی ۴ بازی اخیر این تیم مقابل رئال سوسیداد، مایورکا، لگانس و سویا اجازه ورود هیچ توپی را به دروازه‌اش نداده است. در این خبر جزئیات آماری رکورد جدید او را خواهید خواند.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

علی رغم عملکرد نه چندان خوب تط دفاع بارسلونا، این دروازبان آلمانی اما با قدرت تمام از سنگر خود محافظت می‌کند و طی ۴ بازی اخیر هیچ گلی دریافت نکرده است. یکی از این بازی‌ها پیش از آغاز وقفه کرونایی بوده (پیروزی ۱-۰ مقابل رئال سوسیداد) و بقیه بعد از بازگشت لالیگا: پیروزی ۴-۰ مقابل مایورکا، ۲-۰ مقابل لگانس و تساوی دیشب برابر سویا در سانچز پیزخوان.

در طول این فصل بارسا ۱۴ بار کلین شیت کرده است: ۱۱ بار در لیگ، ۲ بار در لیگ قهرمانان و یک بار در جام حذفی. تا اینجای فصل دروازبان بارسلونا، مارک اندره تراشتگن مجموعاً ۳۴ گل طی ۳۷ بازی دریافت کرده است؛ به طور میانگین کمتر از یک گل در هر بازی.

آخرین باری که بارسا طی چهار بازی متوالی کلین کرد به آوریل ۲۰۱۹ باز می‌گردد: پیروزی ۲-۰ مقابل اتلتیکو مادرید،۱-۰ در زمین منچستر یونایتد در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان، تساوی ۰-۰ مقابل هوئسکا و در نهایت پیروزی ۳-۰ در دور برگشت مقابل منچستر یونایتد در نیوکمپ.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۵۴ کاربر آنلاین است. (۳۴ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۵۴

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!