به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

کیکه ستین: از عملکرد تیم در نیمه دوم واقعاً خوشحالممصاحبه
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ چهارشنبه، ۴ تیر ۱۳۹۹ (۱۵:۳۸) (۲۶۹ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: اسپورت
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


بعد از کسب پیروزی ۱-۰ مقابل اتلتیک بیلبائو، کیکه ستین، در کنفرانس مطبوعاتی خود پیرامون مسائل مختلفی از جمله بازی آرتور، ریکی پوچ و انسو فاتی صحبت کرد که در این خبر به تشریح نقطه نظرات او خواهیم پرداخت.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

اخیراً زمزمه‌های خروج آرتور از باشگاه و پیوستنش به یوونتوس بیشتر شده و سرمربی بارسا هم در کنفرانس مطبوعاتی خود تایید کرد که این امر ممکن است روی عملکرد او تاثیرگذار باشد.

«ممکن است - حواشی - بازی او را تحت شعاع قرار دهد اما من از عملکرد او راضی هستم. او برای ما بازیکن مهمی است و ما در تلاشیم تا بهترین خروجی را از او بگیریم‌ ما به همه بازیکنان خود احتیاج داریم».

«در این شرایط باید سعی کنیم خود را از حواشی و هر آنچه مطرح می‌شود دور کنیم؛ مسائلی که تحت کنترل ما نیستند. با آرتور صحبت خواهیم کرد تا تمرکزش را حفظ کند. من درک می‌کنم که شرایط پیچیده‌ای است اما ما باید بتوانیم آن را مدیریت کنیم‌».

ستین در ادامه گفت: «در نیمه نخست با دقت بازی نکردیم، به کررات توپ را از دست دادیم و نتوانستیم بازی روان همیشگی خود را پیاده کنیم. اما در نیمه دوم خیلی بهتر بودیم‌».

«انسو فاتی و ریکی پوچ پویاتر بازی کردند، به ما کمک کردند که تهاجمی‌تر بازی کنیم و مالکیت بیشتری داشته باشیم. از عملکرد تیم در نیمه دوم واقعاً خوشحالم اما در نیمه اول می‌توانستیم بهتر باشیم‌».

ستین همچنین تضمین کرد این دو جوان مستعد فرصت بیشتری برای بازی کردن خواهند یافت: «اگر چه گاهی اوقات ممکن است در مورد بازی دادن به این جوانان در بازی‌های مهم تردید داشته باشید اما آن‌ها امشب به خوبی بازی کردند و فرصت‌های بیشتری هم خواهند یافت».


«به همین ترتیب است که بازیکنان جایگاه خود را در تیم اثبات می‌کنند. داشتن گزینه‌های بیشتر در هر پست به بازیکنان این اجازه را می‌دهد که بیشتر استراحت کنند و باعث می‌شود همه بازیکنان سرحال بمانند».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Raphael
پاسخ به: کیکه ستین: از عملکرد تیم در نیمه دوم واقعاً خوشحالم
واقعا هم نیمه دوم عالی شد، تیم تازه راه افتاد. به خصوص‌ تعویض‌های خوب 👌🏼


پنج‌شنبه، ۵ تیر ۱۳۹۹ (۲:۵۹)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۲۰ کاربر آنلاین است. (۱۵ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۲۰

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!