به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پیش بازی؛ سلتاویگو vs بارساپیش بازی
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ شنبه، ۷ تیر ۱۳۹۹ (۱۲:۴۹) (۲۳۷ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


عصر امروز، ساعت ۱۹:۳۰ (به وقت ایران) کاتالان‌ها در یکی دیگر از بازی‌های خارج از خانه این فصل به رقابت خواهند پرداخت. هر آنپه لازم است در مورد این بازی بدانید، اینجاست!


کانون هواداران بارسلونا در ایران

از زمان بازگشت مجدد لالیگا تاکنون ۴ بازی برگزار شده و حال هفت بازی باقی مانده است. دیدار بعدی آبی و اناری‌پوشان یک بازی خارج از خانه در ورزشگاه خانگی تیم سلتا، بالایدوس خواهد بود.

رقابت تنگاتنگ در صدر جدول

بعد از تساوی ۰-۰ مقابل سویا، کاتالان‌ها با پیروزی ۱-۰ مقابل اتلتیک بیلبائو در چهارشنبه هفته گذشته (پنجمین کلین شیت متوالی تراشتگن از زمان بازگشت رقابت‌ها) صدر جدول لالیگا را پس گرفتند اما یک روز بعد رئال مادرید با شکست (بحث برانگیز!) ۲-۰ مایورکا مجدداً صدرنشینی را از آن خود کردند. حال تنها کاری که بارسا می‌تواند انجام دهد، این است که به کسب پیروزی ادامه دهد امیدوار باشد سفید‌پوشان در یکی از بازی‌های باقی ماندا خود حداقل یک امتیاز از دست بدهند.

بازی بعدی رئال مادرید هم امروز در بارسلونا مقابل اسپانیول خواهد بود.

اخبار تیم

کیکه ستین دو تن از بازیکنان کلیدی خود در خط میانی تیم را در بازی امروز در اختیار نخواهد داشت: سرخیو بوسکتس به علت محرومیت و فرانکی دی یونگ به علت مصدومیت. عثمان دمبله و سرخی روبرتو نیز هنوز به طور کامل سلامت جسمی خود را به دست نیاورده‌اند.

ایناکی پنیا، ریکی پدیگ، الکس کویتدو، انسو فاتی، رونالد آرائوخو، دنی مورر، مونچو و کوئنکا از جمله بازیکنان بارسا ب هستند کت در لیست ۲۳ نفره ستین برای این بازی حضور دارند.

آشنایی با رقیب

اسکار گارسیا در دوران بازیگری خود در دهه ۹۰، به عنوان هافبک در بارسلونا بازی می‌کرد و از ماه نوامبر سال میلادی گذشته، هدایت سلتاویگو را بر عهده گرفته است. سلتا در شرایطی این سرمربی را به تیم خود آورد که برای بقا می‌جنگید (در جایگاه ۱۸م جدول قرار داشت) و به نظر می‌رسد تصمیم درستی هم گرفت زیرا اکنون ۷ امتیاز با منطقه سقوط فاصله دارد. آن‌ها در ۷ بازی اخیر لالیگایی خود تنها یک گل دریافت کرده‌اند و در آخرین بازی خانگی خود موفق شدند ۶ بار دروازه آلاوز را باز کنند.

از جمله بازیکنان این تیم که سابقه حضور در جمع آبی و اناری‌ها را داشته‌اند می‌توان به نولیتو (مهاجم) که ۳ فصل در بارسا ب بازی کرده، دنیس سوارز که فصل گذشته پیش از پیوستن به آرسنال (به صورت قرضی) در تیم اصلی بارسا بوده، رافینیا که اکنون به عنوان بازیکن قرضی در تیم رقیب توپ می‌زند و جیسون موریو کلمبیایی که فصل گذشته به طور قرضی از والنسیا به با سا آمد، اشاره کرد.

خطرناک‌ترین گلزن سلتا یاگو آسپاس است؛ کسی که در این فصل لالیگا ۱۱ گل به ثمر رسانده و سابقه ۶ گل زده به بارسلونا را در کارنامه دارد.

۵ بازی اخیر

ختافه ۰-۰ سلتا
سلتا ۰-۱ ویارئال
وایادولید ۰-۰ سلتا
ستا ۶-۰ آلاوز
رئال سوسیداد ۰-۱ سلتا

دیدارهای پیشین

۲۰۱۹/۱۱/۰۹ (لالیگا): بارسا ۴-۱ سلتا
۲۰۱۹/۰۵/۰۴ (لالیگا): سلتا ۲-۰ بارسا
۲۰۱۸/۱۲/۲۲ (لالیگا): سلتا ۲-۲ بارسا
۲۰۱۸/۰۱/۱۱ (جام حذفی): بارسا ۵-۰ سلتا


طی سال‌های اخیر بازی‌های این دو تیم معمولاً به سود میزبان به پایان رسیده است به عبارتی ۱۱ بازی اخیر آن‌ها هرگز به سود تیم میهمان تمام نشده است‌ و بارسا ۴ سفر اخیر خود به بالایدوس (در چهارچوب رقابت‌های لیگ) ۳ بار شکست خورده و یک بار مساوی کرده است (۲-۲)

در بازی رفت این فصل دو تیم، بارسا ۴ گل (شامل هت‌تریک مسی) وارد دروازه سلتا کرد. در دیدار امروز هم نمی‌توان از بارسلونا انتظاری کمتر از کسب ۳ امتیاز بازی داشت اما برای باید بهترین نسخه خودشان را برای رویارویی با این سلتا آماده کنند.

آمار و ارقام

• لئو مسی از سال ۲۰۱۳ هرگز موفق به گلزنی در بالایدوس نشده است اما اگر امشب این کار را انجام دهد به رکورد ۷۰۰ گل زده در کارنانه فوتبالی‌اش خواهد رسید (باشگاهی و ملی).

• آنتوین گریزمن تاکنون ۸ گل مقابل سلتا به ثمر رسانده است اما امشب شانس ثبت اولین آن‌ها با پیراهن بارسلونا را دارد.

• بارسا و سلتا به ترتیب با رکورد ۶۲ و ۵۳ درصد، اولین و دومین تیم برتر لالیگا در این فصل از حیث دقت شوتزنی هستند. بارسا مجموعاً ۳۰۱ و سلتا ۲۱۵ شوت داشته است.

نقطه نظرات کیکه ستین

من فکر می‌کنم ما می‌توانیم قهرمان لیگ شویم. تقربباً غیر ممکن است که هم ما و هم رئال تمام بازی‌های باقی مانده را پیروز شویم. آن‌ها در فرم فوق‌العاده‌ای قرار دارند اما ما هم همینطور هستیم. پس بیایید امیدوار باشیم آن‌ها در یکی از بازی‌ها امتیاز از دست بدهند. سلتا و اتلتیکو مادرید سخت‌ترین بازی‌های ما هستند.

ریکی پویگ پیشرفت خوبی داشته و نگرش فوق‌العاده‌ای دارد اما ما باید به او نشان دهیم که باید با نیازهای تیم تطبیق یابد تا مطمئن شویم به درستی در بازی‌ها مشارکت می‌کند.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۶۴ کاربر آنلاین است. (۲۴ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۶۴

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!