به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

کیکه ستین: رابطه خوبی با بازیکنان داریم و مشکلی وجود نداردمصاحبه
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ دوشنبه، ۹ تیر ۱۳۹۹ (۱۷:۵۰) (۲۰۸ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: BarcaBlaugranes
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelina.ir


سرمربی بارسلونا، بعد از اتمام تمرین امروز تیمش در کنفرانس مطبوعاتی حاضر شد و در مورد مسائل مختلفی از جمله بازی کردن آرتور ملو، تنش حاکم بر رختکن تیم و موقعیت خودش در نیوکمپ پاسخ داد. در این خبر متن مصاحبه او را خواهید خواند.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

اتلتیکو مادرید

بازی‌های مقابل اتلتیکو بسیار رقابتی است، آن‌ها تیم بزرگی هستند و سعی می‌کنند کار را برای ما دشوار سازند‌. از نظر تدافعی تیم منسجمی دارند. [در بازی با این تیم] باید بتوانید بین خطوط به خوبی حرکت کنید، تسلط کافی روی توپ داشته باشید و در معدود فضاهایی که به شما می‌دهند بادقت بازی را مدیریت کنید. آن‌ها بازیکنانی سرشار از استعداد دارند.

انتشار گزارشاتی مبنی بر تنش‌ در رختکن بارسلونا

وقتی بردی در کار نباشد، وقتی یک اتفاق باعث هدایت جریان بازی می‌شود مانند آن اشتباه که به گل تساوی ختم شد و شما پیروز نمی‌شوید، همه شروع به تیز کردن تیغ انتقادات خود می‌کنند. این بحرانی است که ما در آن هستیم. ما باید بیشتر نگران مسائل کلی باشیم. رابطه ما با بازیکنان خوب است. گاهی اوقات با نظرات آن‌ها مخالف‌اید‌. به نظر من اصلاً مشکلی که ارزش مطرح کردن داشته باشد، وجود ندارد.


موقعیت ستین در بارسا

من فکر می‌کنم همه ما باید تا حدودی هویت و شخصیت خود را بپذیریم‌. از جمله بازیکنان. شما نمی‌توانید هر کاری که می‌خواهید را انجام دهید. من نمی‌توانم به یک مدافع صِرف بگویم از خط میانی عقب‌تر نرو. ما یک تیم هستیم. بازیکنان می‌دانند باید مانند یک تیم بازی کنند و گاهی باید به سود تیم، فداکاری کرد. مسائلی هستند که مشکلی با پذیرش آن‌ها ندارم‌. مثلاً این شرایط برای من جدید است و شاید من باید مدتی یاد بگیرم. به این ترتیب شما می‌توانید کارهایی که واقعاً می‌خواهید را انجام دهید. نمی‌گویم هر آنچه می‌خواستم را انجام داده‌ام اما این به بازیکنان برنمی‌گردد، مربوط به پیش از آن‌هاست. یک فرآیند است که به زمان نیاز دارد.

آرتور ملو

قبلاً هم به او گفته‌ام. ما تا آخرین روزی که او اینجاست رویش حساب می‌کنیم. او تا آخرین بازی این فصل یکی از بازیکنان بارسلونا است. او شخصیت متعهدی دارد و به اهداف ما پایبند است. در مورد [توانایی‌های] او و هم‌تیمی‌هایش هیچ شکی ندارم.


دقایق بازی آرتور

این مسئله به شرایط بازی بستگی دارد. او گفته که در آماده بازی کردن است و در بهترین موقعیت قرار دارد و این برای من بسیار ارزشمند است. این من هستم که تصمیم می‌گیرم او بازی کند یا نه اما خودش واقعاً آماده بازی کردن است.

تنش بین سارابیا و مسی

چندی پیش ویدئویی از بازی با سلتاویگو منتشر شد که بی‌توجهی مسی به حرف‌های ساربیا (دستیار ستین) در وقت‌های استراحت بازی را نشان می‌داد و وقتی از ستین در مورد آن سوال شد، این طور پاسخ داد:

اتفاقی نیافته است. رفتار هر دو کاملاً معمولی بود. نمی‌دانم از من چه می‌خواهید.

احتمال امتیاز از دست دادن رئال مادرید

ما تنها می‌توانیم آنچه در اختیار ما است را کنترل کنیم. می‌توانیم تلاش کنیم و بهتر شویم تا آنچه در بازی قبل برایمان اتفاق افتاده تکرار نشود. این تنها چیزی است که باید روی آن تمرکز کنیم. این کاری است که می‌توانیم انجام دهیم.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
coutinho7
پاسخ به: کیکه ستین: رابطه خوبی با بازیکنان داریم و مشکلی وجود ندارد
نقل قول
Ronalmessiho نوشته:

رسمی: آرتور رو فروختن...
تف به شرفت بارتمئو

بارتومعو ...... نداره. شرف کیلو چنده؟


دوشنبه، ۹ تیر ۱۳۹۹ (۲۱:۲۴)
 
Ronalmessiho
پاسخ به: کیکه ستین: رابطه خوبی با بازیکنان داریم و مشکلی وجود ندارد
رسمی: آرتور رو فروختن...
تف به شرفت بارتمئو


دوشنبه، ۹ تیر ۱۳۹۹ (۲۰:۱۴)
 
Raphael
پاسخ به: کیکه ستین: رابطه خوبی با بازیکنان داریم و مشکلی وجود ندارد
در مورد سارابیا کاملا مشخصه که واضح حرف نزده! رابطه خودش هم با مسی من فکر نمی‌کنم جالب باشه.


دوشنبه، ۹ تیر ۱۳۹۹ (۱۸:۵۷)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۷۵ کاربر آنلاین است. (۲۰ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۷۵

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!