به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

ملاقات بارتومئو و آبیدال با کیکه ستین؛ در بارسلونا چه می‌گذرد؟اخبار بارسا
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ سه‌شنبه، ۱۰ تیر ۱۳۹۹ (۱۳:۲۰) (۴۸۶ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: سایت گل و BarcaBlaugranes
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


به گزارش RAC 1 روز دوشنبه رئیس باشگاه به همراه مدیر ورزشی خود به خانه کیکه ستین رفتند تا در مورد وضعیت فعلی تیم که ظاهراً جو متشنجی را تجربه می‌کند، صحبت و حمایت خود را از او اعلام کنند. در این خبر به بررسی حواشی اخیر رختکن بارسا خواهیم پرداخت.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

در حالی که تنها ۶ بازی تا پایان فصل باقی مانده، غول‌های کاتالان با دو امتیاز کمتر از رئال مادرید، در جایگاه دوم جدول لالیگا قرار دارند.

راک وان مدعی شده که ملاقات بین جوزپ ماریا بارتومئو و اریک آبیدال با کیکه ستین چند ساعتی طول کشید و آن‌ها در حال تحلیل و بررسی شرایط فعلی تیم بودند‌.

پیش از برگزاری این ملاقات، روز گذشته حواشی پیرامون تنش‌های رختکن بارسلونا شدت گرفت و حتی در کنفرانس مطبوعاتی ستین هم در این مورد سوال شد اما او تکذیب کرد. با این حال به نظر می‌رسد سرمربی حمایت بازیکنان را از دست داده است. تا حدی که سایت گل مدعی شد بارسلونا قصد دارد ستین را اخراج کند مگر این که روند نتیجه‌گیری تیم بهبود یابد و آن‌ها در این فصل قهرمان لیگ یا لیگ قهرمانان شوند.


سرمربی سابق رئال بتیس در ژانویه قراردادی دو سال و نیمه را امضا کرد، اما با وجود این اوضاع بعید است بیش از چند ماه دیگر دوام بیاورد.

بازیکنان در بارسلونا از قدرت بالایی برخوردارند - که توسط ستارگانی چون مسی و پیکه رهبری می‌شود - و در حال حاضر به نظر می‌رسد رختکن تیم علیه ستین شده است و این را می‌توان از تاکتیک‌های نامشخص و عدم خوشحالی‌اش در کنفرانس مطبوعاتی فهمید.

بازیکنان همچنین از روش بسیار تجربی‌ای که ستین (در مقابل روش‌های آکادمیک) در تمرینات استفاده می‌کند، ناراضی هستند - مانند اتفاقی که پیش از اخراج رافائل بنیتز و بازگشت زیدان به جای او، در رئال مادرید افتاد و ستارگان تیم به او پشت کردند - از طرفی عدم محبوبیت ادر ساربیا در بین بازیکنان هم مشهود است - حداقل با حرکتی که از مسی در دیدار با سلتا دیده شد.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
coutinho7
پاسخ به: ملاقات بارتومئو و آبیدال با کیکه ستین؛ در بارسلونا چه می‌گذرد؟
ای خداااااااا... این کابوس ها چرا تمومی نداره؟


سه‌شنبه، ۱۰ تیر ۱۳۹۹ (۱۷:۱۳)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۵۲ کاربر آنلاین است. (۲۷ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۵۲

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!