به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

ستین: قطعاً مسی هم به استراحت نیاز داردمصاحبه
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ یکشنبه، ۲۲ تیر ۱۳۹۹ (۱۰:۳۴) (۳۰۳ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: BarcaBlaugranes
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


در جریان دیدار دیشب بارسا و وایادولید مسی یک بار دیگر تمام ۹۰ دقیقه بازی را در زمین حضور داشت و در همین راستا ستین در مصاحبه خود اعتراف کرد درست است که مسی هم نیاز به استراحت دارد اما علت عدم تعویض او را نیز توضیح داد که در این خبر به تشریح آن می‌پردازیم.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

همانطور که می‌دانید مسی از زمان آغاز مجدد رقابت‌های لالیگا در همه بازی‌ها حضور داشته و هرگز تعویض نشده است. شب گذشته نیز با ارسال پاس تک گل بازی برای ویدال به رکورد ۲۰ پاس گل در یک فصل لالیگا رسید.

در همین راستا بعد از اتمام بازی، خبرنگاران از ستین در مورد نیاز این ستاره آرژانتینی به استراحت پرسیدند و او نیز این طور پاسخ داد:

«البته [که مسی هم به استراحت نیاز دارد]. من این را قبلاً هم گفته‌ام اما در بازی دیشب برتری خفیفی داشتیم. اگر در نیمه اول گل‌های بیشتری زده بودیم شاید بازیکنان بیشتری می‌توانستند [از آن پس] استراحت کنند».

«تیم خسته بود. حریف بازیکنان باکیفیت و متعهدی در خط حمله‌اش داشت‌. ما نمی‌توانستیم کل زمین را پوشش دهیم. مجبور بودیم عقب‌تشینی کنیم و این کار را برایمان سخت‌تر می‌کرد. باید در همان نیمه اول حساب کار را یکسره می‌کردیم - می‌توانستیم ۲ یا ۳ گل بزنیم».


«اضطراب این را داشتیم که تنها با اختلاف یک گل جلو هستیم و احتمال دارد آن‌ها هر لحظه گل بزنند. در نیمه دوم کار برایمان سخت شد. متوجه خستگی بعضی از بازیکنان شدیم».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۶۵ کاربر آنلاین است. (۱۳ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۶۵

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!