به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

تراشتگن، رویای دست نیافتنی چلسینقل و انتقالات
فرستنده متین اکبری در تاريخ چهارشنبه، ۱ مرداد ۱۳۹۹ (۱۶:۳۸) (۳۴۶ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: اسپورت
مترجم: متین اکبری / FCBarcelona.ir


اخیراً شایعاتی مبنی بر علاقه چلسی به جذب این سنگربان آلمانی شنیده می‌شود اما بدیهی است که کاتالان‌ها راضی به از دست دادن ناجی بی‌بدیل دروازه‌شان نخواهند شد. در این خبر جزئیات بیشتری در مورد این موضوع خواهیم خواند.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

چلسی اخیر تلاش‌های زیادی برای تقویت ترکیب تیمش برای حضوری قدرتمند در لیگ قهرمانان و لیگ جزیره در فصل بعد انجام داده است. بعد از جذب تیمو ورنر و حکیم زیچ و تلاش برای خرید کای هاورتز، حال آن‌ها تراشتگن را به عنوان هدف بعدی خود تعیین کرده‌اند. اگرچه آن‌ها می‌دانند، که جذب این دروازبان چقدر دشوار و ناممکن خواهد بود.

آبی‌های لندن به دقت وضعیت تمدید قراداد تراشتگن و بارسا را دنبال می‌کنند، و به نقل از تلگراف از همین رو آن‌ها پیشنهادی شامل معاوضه کپا و تراشتگن را به بارسا ارائه داده‌اند.

بارسا اخبار مذاکره با چلسی را رد می‌کند و صراحتاً اعلام کرده که تراشتگن غیرقابل فروش است. این دروازبان آلمانی از معدود بازیکنانی است که برای بارسا غیرقابل فروش محسوب می‌شود و تمدید با او در اولویت‌های باشگاه قرار دارد.


علی رغم این که از مدت قرارداد این بازیکن دو سال دیگر باقی مانده، بارسا و تراشتگن اطمینان دارند که به زودی توافقی برای تمدید آن حاصل خواهد شد.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
coutinho7
پاسخ به: تراشتگن، رویای دست نیافتنی چلسی
چلسی و لمپارد هم ب خوش سرشار بارتومعو پی برد


پنج‌شنبه، ۲ مرداد ۱۳۹۹ (۱۱:۲۷)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۵۵ کاربر آنلاین است. (۲۱ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۵۵

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!