به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

بارسا و منچستر سیتی در آستانه معاوضه سمدو با کانسلو و گارسیانقل و انتقالات
فرستنده متین اکبری در تاريخ پنج‌شنبه، ۲ مرداد ۱۳۹۹ (۲۰:۵۲) (۷۵۱ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: اسپورت
مترجم: متین اکبری / FCBarcelona.ir


بارسا در تلاش است تا خط دفاعی خود را تقویت کند و در همین راستا نام اریک گارسیا و کانسلو از منچستر سیتی برای پیوستن به این تیم به گوش می‌رسد. در این خبر جزئیات بیشتری در این مورد خواهیم خواند.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

به رغم تمام تلاش‌های منچسترسیتی برای حفظ اریک گارسیا، بارسا از بازگشت این بازیکن به باشگاه مطمئن است. این بازیکن لاماسیایی بارها پیشنهاد تمدید قرارداد منچسترسیتی را به خاطر بازگشت به بارسا رد کرده است و آماده بازگشت به بارسا است. از قرارداد این بازیکن و منچسترسیتی تنها یک سال دیگر باقی مانده است.

هر دو باشگاه از تمایل اریک گارسیا برای ترک تیمش آگاهند، از همین رو آماده آغاز مذاکره هستند. نلسون سمدو و ژائو کانسلو دو بازیکنی که انتظارات را در تیمشان برآورده نکرده‌اند هم نامشان برای یک معاوضه به چشم می‌خورد. هرچند تا زمانی که لیگ قهرمانان به پایان نرسد هیچ مذاکره رسمی‌ای انجام نخواهد شد.


ایده معاوضه سمدو و کانسلو توسط خورخه مندس که برحسب اتفاق مدیر برنامه‌های هردو بازیکن است مطرح شده است. از آن جایی که ژائو کانسلو با لیگ جزیره تطبیق نیافته و آماده تجربه یک چالش جدید است، مدیر برنامه‌هایش در تلاش است تا سمدو رو به منچسترسیتی منتقل کند تا از این طریق بتواند به قراردادی بهتر برای موکلش دست یابد.

بارسا اخیرا به خورخه مندس اعلام کرده است، اگر پای پرداخت پولی اضافی در میان نباشد مذاکرات امکان پذیر خواهد. مدیران بارسا اعتقاد دارند که در حال حاضر ارزش سمدو بیش از کانسلو است. اگرچه آن‌ها مخالفتی با فروش سمدو به منچسترسیتی، و سپس استفاده از پول حاصل از فروش آن برای نهایی کردن خرید کانسلو و اریک گارسیا نخواهند داشت.

بارسلونا اعتقاد دارد که کانسلو مهره‌ای عالی برای تقویت دفاع راست خواهد بود. به ویژه اینکه در گذشته سابقه بازی در لالیگا و تیم والنسیا را در کارنامه دارد. با اینکه هنوز هم پرسش‌هایی درباره قابلیت‌های دفاعی این بازیکن که قابل بهبود هستند مطرح است، اما باشگاه میل این بازیکن به حضور در حملات و حضور در یک سوم تهاجمی را تحسین می‌کند.



سمدو یکی از بازیکنان کلیدی تیم اصلی بارساست. او تابستان سال گذشته پیشنهادات قابل توجهی داشت اما باشگاه گفت که این مدافع راست غیر قابل فروش است. حال اما به نظر می‌رسد نظر کاتالان‌ها عوض شده است.

اریک گارسیا دیگر بازیکنی است که باشگاه به شدت به جذب آن علاقمند است. او کسی است که آماده بازگشت به خانه است و در وضعیت فعلی بازار یک فرصت استثنایی محسوب می‌شود. حال دو تیم در حال کار بر روی این جزئیات بیشتری از این انتقال هستند و به زودی به توافقی خواهند رسید که برای هردو تیم سودمند خواهد بود.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Hossein.hadi.Moghadam
پاسخ به: بارسا و منچستر سیتی در آستانه معاوضه سمدو با کانسلو و گارسیا
موافقم


جمعه، ۳ مرداد ۱۳۹۹ (۱۴:۳۶)
 
marzeg
پاسخ به: بارسا و منچستر سیتی در آستانه معاوضه سمدو با کانسلو و گارسیا
به نظرم اگر گارسیا هم بخشی از قرارداد کانسلو باشه معامله خیلی خوبی میشه
با اینکه سمدو از بازیکنان خوب تیم با پتانسیل بالا هست اما کانسلو هم توانایی اینو داره که به یک خرید موفق برای بارسا تبدیل بشه.


جمعه، ۳ مرداد ۱۳۹۹ (۱:۳۲)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۷۱ کاربر آنلاین است. (۱۴ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۷۱

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!