به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پیش به سوی فینال [ بارسا ب ۱ (۵) - بادایوز ۱ (۳) ]گزارش بازی
فرستنده متین اکبری در تاريخ جمعه، ۳ مرداد ۱۳۹۹ (۱۶:۳۸) (۲۶۷ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: متین اکبری / FCBarcelona.ir


در مرحله نیمه نهایی پلی‌آف صعود به سگوندا A شاگردان گارسیا پیمنتا موفق شدند با تساوی ۱-۱ در نود دقیقه و برتری ۵-۳ در ضربات پنالتی مقابل بادایوز راهی فینال شوند. در این خبر گزارشی از این بازی را خواهیم خواند.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

لذت پیروزی همیشه زمانی بیشتر می‌شود، که برای رسیدن به گل تلاش زیادی کنید، و این دقیقا چیزی است که برای بارسا ب در مقابل بادایوز اتفاق افتاد.

علی‌رغم تسلط بر بازی و در اختیار داشتن توپ در اکثر دقایق، دفاع منسجم تیم حریف کار را برای بارسا دشوار کرد.

با موقعیت‌های زیادی که کیکه رایو دروازبان بادایوز در نیمه اول از بارسا ب گرفت، سرانجام برخلاف جریان بازی، گوژمان کاساسکا در دقیقه 39 دروازه بارسا ب را باز کرد تا نیمه اول به سود بادایوز به پایان برسد.

بادایوز در نیمه دوم به بازی تدافعی خود ادامه داد، اما بارسا ب تسلیم نشد و یک بار هم آکیمه در دقیقه 57 تیر دروازه بادایوز را به لرزه درآورد. سرانجام فشار بارسا ب نتیجه داد و در دقیقه 82 مانای با یک ضربه سر بازی را برای بارسا ب به تساوی کشاند.


به رغم موقعیت‌هایی که دو تیم داشتند، بازی در وقت‌های اضافه با نتیجه مساوی به پایان رسید تا ضربات پنالتی برنده بازی را مشخص کند. آکیمه، آرائوخو، کوئنکا، مانای و مونچو هر پنج پنالتی بارسا را به گل تبدیل کردند و ایناکی پنیا هم پنالتی سزار مورخادو را مهار کرد، تا بارسا ب با برتری 5-3 درضربات پنالتی راهی فینال شود.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۲۴ کاربر آنلاین است. (۱۳ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۲۴

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!