به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

ایناکی پنیا، پنالتی‌گیر قهار بارسا ب!ویدئوهای بارسا
فرستنده متین اکبری در تاريخ یکشنبه، ۵ مرداد ۱۳۹۹ (۱۶:۳۲) (۱,۲۶۲ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: متین اکبری / FCBarcelona.ir


این سنگربان جوان بارسا ب با مهار پنالتی در بازی سرنوشت‌ساز مقابل بادایوز نقش تعیین کننده‌ای در پیروزی تیمش داشت اما این اولین باری نبود که او با مهار پنالتی ناجی تیمش می‌شد. در این خبر علاوه بر کسب اطلاعات بیشتر در مورد مهارت‌های پنیا، ویدئویی از پنالتی‌های مهار شده او را مشاهده خواهید کرد.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

سوت پایان بازی مقابل بادایوز به صدا درآمد و بازیکنان بارسا ب به سمت نیمکت رفتند تا حلقه‌ای به دور گارسیا پیمنتا تشکیل دهند و تعیین کنند که چه کسانی ضربات پنالتی را خواهند زد. با این وجود اما یک بازیکن تنها ایستاده بود و صفحه نمایشی را بررسی می‌کرد، تا ببیند هر کدام از بازیکنان بادایوز چگونه پنالتی‌های خود را می‌زنند.

گارسیا پیمنتا در صحبت‌های پیش از ضربات پنالتی به بازیکنان گفت: «شما پنالتی‌های خود را با دقت بزنید، ایناکی یک پنالتی را مهار خواهد کرد».

و به همین ترتیب ایناکی پنیا اولین ضربه پنالتی را از مورخادو گرفت.

ایناکی پنیا در مصاحبه با سایت رسمی باشگاه گفت: «من خوش شانس بودم که توانستم اولین پنالتی را مهار کنم و این بعداً به نفع ما تمام شد. هم‌تیمی‌های من شگفت انگیز بودند. آسان نیست که با وجود این همه فشار هر پنج پنالتی را به گل تبدیل کنید. مربی دروازبان‌ها کارلس بوکت، اطلاعاتی درباره پنالتی زن‌های حریف به ما داد. این همان چیزی بود که قبل از ضربات پنالتی در صفحه نمایش بررسی می‌کردم».

ایناکی پنیا در ادامه افزود: «باید آرام باشید، نباید عصبی باشید، ما تجربه بازی قبلی مقابل اتلتیکو ب را داشتیم. مربی دروازبان‌ها به خاطر مسائل خانوادگی نتوانست در این بازی حضور داشته باشد، اما بدون کمک او امکان نداشت موفق شویم».

ایناکی پنیا در سال 2012 به لاماسیا پیوست و به نوعی در بارسا ب یک نابغه در مهار ضربات پنالتی محسوب می‌شود. پیش از مهار ضربه پنالتی در روز پنجشنبه او چهار مرتبه برای بارسا ب موفق به مهار پنالتی شده بود. او در فصل جاری موفق شده بود یک پنالتی را در بازی مقابل اوریولا مهار کند، پنیا در فصل ۲۰۱۸/۱۹ هم در مقابل اونتینت، ابرو، و بادالونا توانست سه پنالتی را مهار کند. پنیا در این باره می‌گوید: «مهار یک پنالتی مهم به شما اعتماد به نفس زیادی می‌دهد، اما این بدین معنی نیست که شما می‌توانید همه پنالتی‌ها را مهار کنید».

ایناکی پنیا زمانی که 14 سال داشت به خاطر عملکرد حماسی‌اش به تیتر اصلی خبرها تبدیل شد. این دروازبان وقتی که در تیم زیر 14 سال بارسا حضور داشت در یک تورنمنت نوجوانان موفق شد شش پنالتی را در بازی فینال مقابل اتلتیکو مهار کند و خود به تنهایی برنده آن بازی را مشخص کند.


ایناکی پنیا درباره آن بازی نیز با لبخند گفت: «به یاد دارم بعد از اینکه در آن بازی شش پنالتی را مهار کردم به تیتر اخبار تبدیل شدم، من در آن بازی واقعا تاثیرگذار بودم»‌.

ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
MMMWS
پاسخ به: ایناکی پنیا، پنالتی‌گیر قهار بارسا ب!
امیدوارم بیاد تیم اصلی


دوشنبه، ۸ دی ۱۳۹۹ (۹:۱۷)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: ایناکی پنیا، پنالتی‌گیر قهار بارسا ب!
امیدوارم بیاد تیم اصلی.


چهارشنبه، ۸ مرداد ۱۳۹۹ (۱۲:۴۸)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۸۸ کاربر آنلاین است. (۱۵ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۸۸

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!