به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

سربلندی بارسا ب، علی رغم شکستی ناعادلانه!آبی و اناری‌ها
فرستنده متین اکبری در تاريخ سه‌شنبه، ۷ مرداد ۱۳۹۹ (۱۷:۱۳) (۳۴۹ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: متین اکبری/FCBarcelona.ir


بارسا ب با وجود ناکامی در صعود به سگوندا A فصل موفقی را پشت سر گذاشت و توانست عملکرد خوبی را به جای بگذارد. در این خبر به بررسی نکات مثبت این فصل بارسا ب خواهیم پراخت.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

فردای روزی که مانند همیشه همه چیز متفاوت به نظر می‌رسد و علی رغم ناامیدی زیاد به دلیل عدم صعود به سگوندا A و شکست در مقابل سابادل، تیم تحت هدایت گارسیا پیمنتا می‌تواند با سری بالا و احساس غرور به خاطر پشت سر گذاشتن فصلی بسیار خوب به تعطیلات برود.

بعد از یک فصل بسیار عجیب، با در نظر گرفتن اینکه بارسا ب جوان‌ترین تیم لیگ با میانگین سنی 19.1 محسوب می‌شد، این تیم بهترین عملکرد را در بازی‌های خانگی با 9 برد 5 تساوی و تنها 1 شکست به جای گذاشت. بارسا ب همچنین با 40 گل زده پیش از شیوع ویروس کرونا دومین خط حمله برتر لیگ را در اختیار داشت.


در زمینه حضور تماشاگران هم شاهد افزایش چشمگیری در بازی‌های بارسا ب بودیم. در حقیقت در زمان برگزاری بازی‌های بارسا ب در مینی استادیوم، میانگین حضور تماشاگران 1200 نفر در هر بازی بود که در این فصل با برگزاری این بازی‌ها در استادیوم یوهان کرویف این میزان به 2800 نفر در هر بازی رسیده است.

می گویند که فرصت‌ها همیشه از دل مشکلات به وجود می‌آیند، در این فصل بارسا ب با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم کرد که آخرین مورد آن مصدومیت الکس کویادو و از دست دادن رقابت پلی‌آف بود. ریکی پویگ و آنسو فاتی به خاطر همراهی تیم اصلی و بازیکنان دیگری مانند، چومی، کیکه ساوریو، گیلم خایمه و سرخی پوچ به خاطر اتمام قراردادشان قادر به همراهی بارسا ب در بازی‌های پلی‌آف نبودند.


با وجود اینکه بارسا ب ناچار بود بسته به نیازهای تیم اصلی باشگاه، خود را آماده کند، بازیکنانی مانند مورر، خورخه کوئنکا‌ مونچو، کویادو‌، ایناکی پنیا و آرائوخو به طور مرتب در تمرینات و حتی لیست نفرات تیم اصلی در مقطع حساس فصل یافتند. به خاطر پختگی این بازیکنان هیچ کدام از آن‌ها از بازگشت به تیم ب و بازی برای آن حتی به صورت دائمی گله‌ای نکردند.

تمام بازیکنان جوانی که گارسیا پیمنتا از آن‌ها استفاده کرد الگویی از نگرش صحیح برای بازی در یک سطح بالا را نشان دادند. کنراد دلافونته و ایلاکس موریبا در هر سه بازی از ابتدا به میدان رفتند، در حالی که به نیلز موریتمر و جرارد فرناندز هم در این بازی‌ها فرصت کافی داده شد. به همه این‌ها باید حضور آرنائو تناس، رامون ویلا، آلوارو ساینز، نیکو، میکا و خاومه جاردی را نیز اضافه کنیم.

در پایان شایسته است از سرمربی توانمند تیم جوانان که با وجود مشکلات انبوه توانست فصل خوبی را به همراه شاگردانش رقم بزند، تشکر کنیم. شکست در فینال پلی‌آف صعود به لیگ دسته دو با تمام حواشی‌اش، نمی‌تواند ذره‌ای از ارزش‌های این سرمربی متعصب کم کند.

سرت را بالا بگیر پیمنتا، یک جهان به افتخارت خواهد ایستاد!

کانون هواداران بارسلونا در ایران
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Ronalmessiho
پاسخ به: سربلندی بارسا ب، علی رغم شکستی ناعادلانه!
امیدوارم اگر قرار به اخراج ستین شد (که به نظرم تصمیم اشتباهیه)، پیمنتا رو بیارن عالی میشه.


پنج‌شنبه، ۹ مرداد ۱۳۹۹ (۲۰:۴۴)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: سربلندی بارسا ب، علی رغم شکستی ناعادلانه!
واقعا عالی و شایسته بودن. حیف...


چهارشنبه، ۸ مرداد ۱۳۹۹ (۱۲:۴۷)
 
marzeg
پاسخ به: سربلندی بارسا ب، علی رغم شکستی ناعادلانه!
عالیه پیمنتا
این مربی از پس هندل کردن تیم اصلی هم برمیاد👌


چهارشنبه، ۸ مرداد ۱۳۹۹ (۶:۲۹)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۰۴ کاربر آنلاین است. (۱۴ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۰۴

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!