به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

خریدهای جدید بارسا کی می‌توانند برای تیم بازی کنند؟نقل و انتقالات
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ چهارشنبه، ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ (۲۰:۱۰) (۶۹۵ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: اسپورت
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


خریدهای جدید بارسا یعنی پدری، ترینکائو و متئوس فرناندز قادر نخواهند بود تا شروع پیش فصل در جمع آبی و اناری‌پوشان حضور پیدا کنند. جزئیات و علت این موضوع را در همین خبر بخوانید.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

به گزارش اسپورت پدری، ترینکائو و متئوس، خریدهای جدید تیم اصلی، با هدف رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای جلوگیری از ابتلا به ویروس کرونا فعلاً به صورت جداگانه تمرین خواهند کرد.

انتظار می‌رود در تاریخ ۲۲ مردادماه، شاهد بازگشت بازیکنان قرضی تیم، یعنی کارلس آلنیا و اوریول بوسکتس به باشگاه باشیم اما به طور انفرادی تمرین خواهند کرد. در این زمان تیم اصلی در صورت عبور از سد ناپولی در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان، در لیسبون پرتغال حضور خواهد داشت. بنا بر دستورالعمل‌های بهداشتی مربوط به کروناویروس هیچ فردی غیر از اعضای تیم اصلی حق برقراری هر گونه ارتباط با تیم را ندارد.

ورود خریدهای جدید

همچنین انتظار می‌رود خریدهای جدید بارسا از هفته آینده (شنبه یا یکشنبه) به باشگاه بیایند، آزمایشات پزشکی خود را انجام دهند و تمرینات انفرادیشان برای فصل آینده را آغاز کنند. بارسا می‌خواهد آن‌ها پیش از پیوستن به تمرینات تیم اصلی برای پیش فصل، هر چه سریع‌تر با محیط جدیدشان تطبیق یابند.

یکی از خریدهای جدید بارسا، ترینکائو نیامده پیشنهاد دریافت کرده است. به گزارش اسپورت، خورخه مندس از پیشنهاد ۶۰ میلیون یورویی لسترسیتی برای این بازیکن گفته بود اما بارسا آن را رد کرد. کاتالان‌ها نمی‌خواهند این جوان خوش آتیه را به این زودی‌ها از دست بدهند.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
marzeg
پاسخ به: خریدهای جدید بارسا کی می‌توانند برای تیم بازی کنند؟
به به😍بر خلاف اینکه سیاست های باشگاه در نقل و انتقالات بسیار بد بوده در چند سال اخیر ولی این 3 خرید واقعا خوب بود، به امید پیشرفت این 3 الماس🤩


چهارشنبه، ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ (۲۰:۲۳)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۲۶ کاربر آنلاین است. (۱۰ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۲۶

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!