به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

لیگ جزیره، مقصد احتمالی بسیاری از خروجی‌های بارسانقل و انتقالات
فرستنده متین اکبری در تاريخ پنج‌شنبه، ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ (۱۰:۴۴) (۵۰۱ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع:اسپورت
مترجم: متین اکبری / FCBarcelona.ir

بارسا این روزها در تلاش است تا بازیکنان مازادش را به فروش برساند و لیگ جزیره مقصد احتمالی اغلب این بازیکنان محسوب می‌شود. در این خبر جزئیات بیشتری در مورد این موضوع خواهیم خواند.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

پنجره نقل و انتقالات باز شده و برنامه بارسا این است، که تعداد زیادی از بازیکنان مازادش را به تیم‌های لیگ جزیره بفروشد. بعضی از مذاکرات مانند انتقال کوتینیو به آرسنال در مراحل خوبی قرار دارند.

کیا جورابچیان، مدیر برنامه‌های کوتینیو اخیراً تاثیر زیادی در نقل و انتقالات باشگاه آرسنال داشته و در حال حاضر هم در تلاش است تا موکل دیگرش یعنی ویلیان را به آرسنال منتقل کند. آرسنال برای حضور در فصل آینده لیگ قهرمانان خواهان جذب هر دو این بازیکنان برزیلی در ترکیبش است.

مارتین بریتویت دیگر بازیکنی است که احتمال انتقالش به لیگ جزیره وجود دارد. باشگاه وست هم در ژانویه خواهان جذب این بازیکن بود و در حال حضر هم به او علاقمند است. بارسا مایل است 18 میلیون یورویی را که برای جذب او هزینه کرده، به واسطه فروشش جبران کند. هنوز چیزی قطعی نشده، اما احتمال زیادی وجود که این انتقال نیز مانند انتقال کوتینیو به زودی انجام شود.


داستان تودیبو کمی متفاوت است. بارسا خواهان 20 میلیون یورو به علاوه 5 میلیون یورو متغیر در ازای اوست، اما اورتون از جذب این مدافع دلسرد شده است. رم هم به این بازیکن ابراز علاقه کرده، اما خود بازیکن ترجیح می‌دهد در لیگ برتر بازی کند.

ساموئل اومتیتی نیز دیگر بازیکنی است که به باشگاه‌های انگلیسی لینک شده اما گفته می‌شود ایتالیا مقصد مورد علاقه این مدافع فرانسوی ست.

بارسا باید تعداد زیادی از بازیکنانی که روی آن‌ها در فصل آینده حساب نمی‌کند را به فروش برساند، تا بتواند با پول حاصل از آن یک فوق ستاره جذب کند.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: لیگ جزیره، مقصد احتمالی بسیاری از خروجی‌های بارسا
ای کاش می‌موند...


دوشنبه، ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ (۷:۲۱)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۵۳ کاربر آنلاین است. (۲۵ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۵۳

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!