به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

هفت بازیکنی که سابقه بازی برای بایرن و بارسا را دارندلیگ قهرمانان
فرستنده متین اکبری در تاريخ سه‌شنبه، ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ (۱۶:۱۹) (۵۰۰ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع:سایت رسمی باشگاه
مترجم: متین اکبری/ FCBarcelona.ir

در آستانه مصاف حساس بارسا و بایرن مونیخ و در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان، قصد داریم بازیکنانی که به طور مشترک سابقه بازی در این دو تیم را در کارنامه دارند، مورد بررسی قرار دهیم. با ما همراه باشید.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

پاتریک اندرسون

این مدافع سوئدی در فصل ۲۰۰۱/۲۰۰۲ از بایرن مونیخ به بارسا پیوست. در سه فصلی که اندرسون در بارسا حضور داشت، به دلیل مصدومیت‌های فراوان به ندرت توانست برای این تیم به میدان برود‌.

مارک هیوز

این بازیکن ولزی درست مسیری برعکس اندرسون را طی کرد. او در سال ۱۹۸۶ به بارسا پیوست و پس از یک سال در فصل ۱۹۸۷/۱۹۸۸ به بایرن منتقل شد و در انتهای همان فصل هم بایرن را به مقصد منچستریونایتد ترک کرد.

پپه رینا

این دروازبان پیش از رسیدن به تیم اصلی بارسا، عضوی از تیم جوانان و تیم ب بارسا بود و به خاطر مصدومیت ریچارد دوترول و فرانسیس آرنائو در فصل ۲۰۰۰/۲۰۰۱ به تیم اصلی منتقل شد. بعد از دو فصل بازی در تیم اصلی به ویارئال پیوست و سه فصل هم برای این تیم به میدان رفت. رینا پس از ویارئال به لیورپول پیوست و بیش از هشت فصل برای این تیم انگلیسی بازی کرد. او در فصل ۲۰۱۴/۱۵ به بایرن مونیخ پیوست و با وجود این که تنها ۳ بار برای این تیم به میدان رفت توانست فاتح بوندسلیگا شود.

مارک فن بومل

این هافبک هلندی در فصل ۲۰۰۵/۲۰۰۶ از آیندهوون به بارسا پیوست و یک فصل هم برای این تیم بازی کرد. فن بومل در زمان حضورش در بارسا فاتح چهار جام از جمله لیگ قهرمانان شد. او در تابستان ۲۰۰۶ به بایرن مونیخ منتقل شد، جایی که در آن چهار فصل و نیم بازی کرد.

تیاگو آلکانتارا

تیاگو که سابقه بازی در تیم جوانان بارسا را دارد، در سال ۲۰۰۸ اولین بازی‌اش را برای تیم اصلی در لیگ و مقابل مایورکا انجام داد. او در تابستان ۲۰۱۳ به بایرن پیوست و از آن زمان تا به حال هفت فصل برای این تیم بازی کرده است.

فیلیپه کوتینیو

این بازیکن برزیلی در بازه نقل و انتقالات زمستانی فصل ۲۰۱۷/۱۸ به بارسا پیوست. او یک فصل و نیم برای بارسا به میدان رفت و مجموعا در ۷۶ بازی ۲۱ گل برای بارسا به ثمر رساند. او در این فصل به صورت قرضی برای بایرن مونیخ بازی کرده و به همراه این تیم فاتح بوندسلیگا و جام حذفی نیز شده است.


آرتورو ویدال

این هافبک شیلیایی بعد از سه فصل بازی برای بایرن در تابستان ۲۰۱۸ به بارسا پیوست. ویدال در دو فصل حضورش در بارسا، ۹۵ بازی انجام داده و یک بار فاتح لالیگا و سوپرجام اسپانیا شده است. او در طول این مدت آمار ۱۱ گل و ۱۰ پاس گل را به ثبت رسانده است.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: هفت بازیکنی که سابقه بازی برای بایرن و بارسا را دارند
کوتینیو...


جمعه، ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ (۲۱:۲۸)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۴۹ کاربر آنلاین است. (۱۲ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۴۹

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!