به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پیش‌بازی؛ بارسا vs بایرن مونیخپیش بازی
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ جمعه، ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ (۱۴:۳۱) (۳۳۸ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


ساعت ۲۳:۳۰ امشب (به وقت ایران) کاتالان‌ها باید در تک بازی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان، به مصاف رقیب آلمانی خود بروند. هر آنچه لازم است در مورد این بازی بدانید، اینجاست!


کانون هواداران بارسلونا در ایران

آبی و اناری‌ها بعد از شکست ۳-۱ ناپولی در نیوکمپ، مجموعاً با نتیجه ۴-۲ این تیم ایتالیایی را از پیش رو برداشتند و توانستند به مرحله یک چهارم نهایی این مسابقات صعود کنند. حال ماموریت بعدی تیم، عبور از سد قهرمان بوندسلیگاست!

نکته جالب توجه اینجاست که هر دو این تیم‌ها تاکنون ۵ بار فاتح لیگ قهرمانان اروپا شده‌اند و هر کدام ۱۸ بار به یک چهارم نهایی این رقابت‌ها صعود کرده‌اند - بیش از هر تیم دیگری در طول تاریخ!


آشنایی با رقیب

بایرن مونیخ یکی از برترین‌ تیم‌های فوتبال اروپاست و این روزها هم در فرم فوق‌العاده‌ای قرار دارد‌. آن‌ها چندی پیش برای هشتمین فصل متوالی قهرمان بوندسلیگا شدند. این تیم بعد از شکست ۲-۱ مقابل بروسیا مونشگلادباخ در دسامبر ۲۰۱۹، تاکنون هیچ شکستی را متحمل نشده است.

بایرن تمام بازی‌های خود در این فصل از رقابت‌های لیگ قهرمانان را پیروز شده‌ است‌. ژرمن‌ها در مرحله گروهی با رد استار، تاتنهام و المپیاکوس هم‌گروه بودند و در یک هشتم نهایی نیز با چلسی رو به رو شدند که توانستند این تیم را در مجموع با نتیجه ۷-۱ شکست دهند.

دیدارهای پیشین

بیش از نیم دهه از آخرین مصاف بارسا و بایرن در لیگ قهرمانان می‌گذرد. آن‌ها در فصل ۲۰۱۴/۱۵ در نیمه نهایی با یکدیگر رو به رو شدند که بارسا توانست در بازی رفت (آلیانز آرنا) ۳-۰ به پیروزی برسد و علی رغم شکست ۳-۲ در دور برگشت (نیوکمپ)، مجموعاً با نتیجه ۵-۳ این تیم آلمانی را از دور مسابقات حذف کند.

مسی vs لواندوفسکی

بعد از شروع مجدد بازی‌ها در ۵ لیگ معتبر اروپایی، این دو بازیکن بیشترین سهم را در به ثمر رسیدن گل‌های تیمشان در تمام رقابت‌ها داشته‌اند: رابرت لواندوفسکی ۱۴ گل و ۳ پاس گل؛ لئو مسی ۷ گل و ۹ پاس گل.


پای چپ مسی در جریان بازی برگشت مقابل ناپولی ضربه خورد اما انتظار می‌رود در بازی امشب به طور کامل مشکلش برطرف شده باشد.

تراشتگن vs نویر

در این بازی همچنین شاهد تقابل دو دروازبان برتر آلمانی خواهیم بود. مارک اندره تراشتگن به جز یکی از بازی‌های مرحله گروهی مقابل اینتر میلان در سن سیرو، در تمام بازی‌های این فصل از رقابت‌های لیگ قهرمانان به میدان رفت.

در سویی دیگر مانوئل نویر اما در تمام بازی‌های این تورنمنت در چهارچوب دروازه بایرن حاضر بود.

اخبار تیم

سرخیو بوسکتس و آرتورو ویدال که به علت محرومیت بازی برگشت یک هشتم نهایی مقابل ناپولی را از دست دادند، مجدداً به لیست کیکه ستین برای بازی مرحله یک چهارم نهایی بازگشتند.

آیا می‌دانستید؟

• بارسلونا در صورت پیروزی مقابل بایرن، برای دومین فصل متوالی به نیمه نهایی لیگ قهرمانان صعود خواهد کرد. بهترین رکورد بارسا در این زمینه ۶ صعود متوالی بین فصل‌های ۲۰۰۷/۰۸ تا ۲۰۱۲/۱۳ می‌باشد.

• بایرن مونیخ هر ۸ بازی خود در لیگ قهرمانان این فصل را پیروز شده است؛ تاکنون تنها بارسلونا با کسب پیروزی در هر ۹ بازی نخست خود در فصل ۲۰۰۲/۰۳ لیگ قهرمانان رکوردی بهتر از ژرمن‌ها ثبت کرده است. آخرین تیمی که رکورد ۹ پیروزی متوالی در این مسابقات را کسب کرده نیز بارسلوناست؛ کاتالان‌ها از اکتبر ۲۰۱۴ تا میِ ۲۰۱۵ تمام بازی‌های خود را پیروز شدند و آخرین تیمی هم که در این بین شکست دادند بایرن مونیخ بود‌.

• بارسلونا طی ۳۱ بازی اخیر خود در لیگ قهرمانان، تنها ۲ بار شکست خورده (۱۹ برد و ۱۰ تساوی) و در این فصل از رقابت‌ها نیز هرگز شکست نخورده‌ است (۵ برد و ۳ تساوی). بارسا، بایرن مونیخ و منچستر سیتی تنها تیم‌هایی هستند که در لیگ قهرمانان امسال بدون شکست باقی مانده‌اند.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
gubriyas
پاسخ به: پیش‌بازی؛ بارسا vs بایرن مونیخ
آجر به آجر بارسا رو بارتومگوه و دلقکای سیرکی مثه عنورده و چسین به فنا و باد دادن
سنگینترین شکست تاریخ باشگاه
مفتضح ترین و تحقیرآمیزترین شکست تاریخ باشگاه
به جای شعار فراتر از یک باشگاه از این به بعد باید بگیم فروتر از یک باشگاه
ننگ و تف و لعن و نفرین بر این مجموعه منفعل و فشل تاریخ بارسا


شنبه، ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ (۱:۵۰)
 
gubriyas
پاسخ به: پیش‌بازی؛ بارسا vs بایرن مونیخ
بارسلونا در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان و در دیداری عجیب با نتیجه باورنکردنی 8-2 به بایرن مونیخ باخت و از دور رقابت ها به بدترین شکل ممکن کنار رفت.
تا پیش از این بازی بارسلونا هرگز در لیگ قهرمانان 5 گل از حریف خود دریافت نکرده بود اما امشب نه تنها به رکورد 5 گل خورده رسید که در نهایت بازی را با هشت گل خورده ترک کرد.
بارسلونا همچنین از سال 1949 که با نتیجه 7-4 به والنسیا باخته بود دیگر چنین شکست سنگینی را متحمل نشده بود.
به این ترتیب فصل بارسا بدون اینکه به هیچ جامی دست پیدا کند پایان یافت. بارسا پیش از این لالیگا، کوپا دل ری و سوپرکاپ اسپانیا را هم از دست داده بود.


شنبه، ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ (۱:۴۰)
 
behnoush1360
پاسخ به: پیش‌بازی؛ بارسا vs بایرن مونیخ
فاجعه


شنبه، ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ (۰:۲۸)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: پیش‌بازی؛ بارسا vs بایرن مونیخ
به امید خدا پیروزیم...


جمعه، ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ (۲۱:۲۴)
 
Hossein.hadi.Moghadam
پاسخ به: پیش‌بازی؛ بارسا vs بایرن مونیخ
یا خدا. خودت کمکمون کن


جمعه، ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ (۲۱:۱۳)
 
hadikarami
پاسخ به: پیش‌بازی؛ بارسا vs بایرن مونیخ
استرسی که قبل بازی آرژانتین-فرانسه داشتم و کاملا هم به حق بود و دلیلش رو هم دیدید چون آرژانتین در حد فرانسه نبود
همون استرس باز اومده سراغم
خدا کنه اینبار دیگه خوش یمن باشه


جمعه، ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ (۱۷:۵۱)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۳۱ کاربر آنلاین است. (۷ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۳۱

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!