به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

... [ بارسا ؟ - بایرن مونیخ ؟ ]گزارش بازی
فرستنده سعید ایمنی در تاريخ شنبه، ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ (۱:۳۰) (۱,۲۷۵ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
سعید ایمنی
FCBarcelona.ir


...


کانون هواداران بارسلونا در ایران
ارزش: ۱.۰۰ (۱ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Hakhamanesh_Kerman
پاسخ به: ... [ بارسا ؟ - بایرن مونیخ ؟ ]
کابوس بزرگی در جهان واقعی بید


یکشنبه، ۲ شهریور ۱۳۹۹ (۱۷:۱۶)
 
ALEXMASON
پاسخ به: ... [ بارسا ؟ - بایرن مونیخ ؟ ]
آخ آخ آخ آخ آخ آخ
وای وای وای وای
لعنت
چی بگم داغون شدم از این بازی
مشکل داریم شدیدا
در مورد هیچ کدوم از مهره ها نمیشه حرف خاصی زد چون مجموعا افتضاح بودن
تغییر کامل باید اتفاق بیفته تغییر موثر از سر تا ته باشگاه
بارتومئو-ستین-مدیر ورزشی تیم اصن همه


شنبه، ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ (۱۰:۳۸)
 
hadikarami
پاسخ به: ... [ بارسا ؟ - بایرن مونیخ ؟ ]
نقل قول
saeed2014 نوشته:

میخواد خوشتون بیاد یا نه باگ بارسلونا فقط سه نفرن.مسی پیکه بوسکتس.این سه نفر باید با لگد بندازن بیرون تا دیگه تیم درست بشه و الا با مافیایی که راه انداختن نابود میکنن تیم رو.تمام مربی تخمی اوردنا مستقیما از گور اینا بلند میشه.‌‌..مسی وقتشه نیمکت نشین بشه.زیادم پررویی کرد بزلرن بره هرجا که دوسداره حتی رئال مادرید.بابا هویت باشگاهمون داره بگا میره بیدارشین توروخدا از خواب‌‌‌‌.بارفتن مسی تیم میبینه راهی نداره جز اینوه روی پای خودش وایسته.مسی بهترین تاریخه بدون شک اما این کاراش داره واقعه لطمه میزنه به وجهه خودش

دوست عزیز
الان همه بخاطر این باخت فجیع ناراحتیم و طبیعیه بخواییم از روی احساس حرفی بزنیم
مافیا؟؟؟!!!! مسی پیشنهاد جذب نیمار رو به بارتومئو داد ولی نیمار جذب شد؟؟؟؟؟ مسی بارها از والورده دفاع کرد حالا اینکه درست بوده یا اشتباه مهم نیست مهم اینه که با وجود دفاعش از والورده، والورده رو نگهداشتن؟؟؟؟ مسی بارها گفت با سبک بازی ستین به جایی نمیرسن، آیا ستین تغییری در سبکش ایجاد کرد؟؟؟؟؟ کدوم مربی بوده که مسی در اخراج یا جذبش نقش داشته باشه؟؟؟؟؟ یا کدوم بازیکن بوده که مسی در جذبش نقش داشته باشه؟؟؟؟ لطفا یه مثال بزن.. تویی که اینقدر با اطمینان حرف میزنی مثال هم بزن!!!
هویت باشگاه؟؟؟!!! اره یادمه ... سالها تا قبل مسی، بارسا با وجود بزرگانی چون رونالدینیو، ژاوی، پویول و خیلیای دیگه، زیر سلطه رئال بود لابد اونم جزو هویت باشگاه بود
مسی نوجوان، رئالی رو تخریب کرد که تو ترکیبش رونالدوی اورجینال، زیدان، رائول، فیگو، کارلوس و غیره رو داشت و الان تنهاست همین
اگر بارسا هویتی داره بخاطر بازیکنای بزرگی مثل ژاوی، اینیستا و بالاتر از همه مسیه
پررویی؟!!!!! والا بی ادعا ترین بازیکن همین مسیه .. شما یه مثال از پررویی مسی بزن تا ماهم بدونیم
لطفا از روی احساسات چیزی نگیم
اون پنالدوی زرافه دو فصل نیست رفته یووه ولی تا حالا دوبار بخاطرش، مربی عوض کردن... آخرشم باز طلبکار بوده
یک تنه پشت تمام ضربات ایستگاهی یوونتوس، ایستاده و یک تنه همشونو به باد داده و تا حالا یکیشو گل نکرده ولی بازهم با نهایت پررویی به خراب کردن ضربات ایستگاهی ادامه میده!!
مسی بهترین بازیکن تاریخه که بدون هیچ منتی، کاملا در اختیار تیمه
من کسی نیستم که با این باخت بخوام در مورد بهترین بازیکن تاریخ بارسلونا و بهترین بازیکن تاریخ فوتبال و بی حاشیه ترین بازیکن، نظر متناقض بدم
مسی کسیه که بیشتر از ده ساله به سلطه ی کثیف رئال تو اسپانیا خاتمه داده و به جرات میگم اگر مسی نبود هشتاد درصد جامهایی که تو ده سال گذشته، بارسا از رئال قاپیده وجود نداشت
بخاطر همین وجود مسی هست که انتظارات شما از بارسا رفته بالا و الانم که بارسا تحقیر میشه عده ای انگشت انتقاد رو میگیرن سمت همون مسی که انتظارات شما رو برده بالا
درست مثل کسایی که از بارتومئو پول گرفتن تا بازیکنا رو مقصر جلوه بدن!!!!
من حتی اگر مسی از این به بعد، عامدا باعث ناکامیهای بارسا بشه (که غیرممکنه و جوکی بیش نیس) باز کلاهم رو به احترامش برمیدارم چون خیلی بیشتر از اون چه که در تصوراتمون میتونست باشه باعث سربلندی بارسا شده
لطفا احساساتی نشو و از اصطلاح "با لگد بندازن بیرون" در مورد کسیکه تنها هویت حال حاضر باشگاه هست استفاده نکن
بارتومئو که سهله، پادشاه اسپانیا هم به خودش جرات چنین جسارتی نمیده


شنبه، ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ (۶:۵۲)
 
marzeg
پاسخ به: ... [ بارسا ؟ - بایرن مونیخ ؟ ]
نقل قول
LionMessi نوشته:

ینی اگه ده تا دیگم بخوریم خوشم میاد یک کلمه از ستین نمینویسین ینی عاشق تعصبی بودنتونم 😂😂😂😂😂😂😂

من تا بازی قبل از ستین حمایت کردم ولی حالا اعتراف میکنم اشتباه کردم. ستین هیچ کاری نتونست تو نیمه مربیا بکنه اون والورده هم هیچ کاری نمیکرد یه تغییراتی ایجاد میکرد واقعا متاسفم حرفی ندارم تا چند سال شاید...!


شنبه، ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ (۴:۱۶)
 
saeed2014
پاسخ به: ... [ بارسا ؟ - بایرن مونیخ ؟ ]
میخواد خوشتون بیاد یا نه باگ بارسلونا فقط سه نفرن.مسی پیکه بوسکتس.این سه نفر باید با لگد بندازن بیرون تا دیگه تیم درست بشه و الا با مافیایی که راه انداختن نابود میکنن تیم رو.تمام مربی تخمی اوردنا مستقیما از گور اینا بلند میشه.‌‌..مسی وقتشه نیمکت نشین بشه.زیادم پررویی کرد بزلرن بره هرجا که دوسداره حتی رئال مادرید.بابا هویت باشگاهمون داره بگا میره بیدارشین توروخدا از خواب‌‌‌‌.بارفتن مسی تیم میبینه راهی نداره جز اینوه روی پای خودش وایسته.مسی بهترین تاریخه بدون شک اما این کاراش داره واقعه لطمه میزنه به وجهه خودش


شنبه، ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ (۴:۱۰)
 
LionMessi
پاسخ به: ... [ بارسا ؟ - بایرن مونیخ ؟ ]
نقل قول
saeed2014 نوشته:

اقای مدیر سایت بیا تحلیل کن

تحلیل کرده دیگه ندیدی؟ چهارتا فحش به والورده داد😂😂😂😂😂


شنبه، ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ (۳:۵۶)
 
saeed2014
پاسخ به: ... [ بارسا ؟ - بایرن مونیخ ؟ ]
اقای مدیر سایت بیا تحلیل کن


شنبه، ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ (۳:۳۵)
 
mmbehnejaad
پاسخ به: ... [ بارسا ؟ - بایرن مونیخ ؟ ]
میشه گفت تو کل تاریخ چمپیونز لیگ تو مراحل حذفی همچین نتیجه ای تو یه بازی مسبوق به سابقه نبوده باشه


شنبه، ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ (۳:۳۴)
 
mmbehnejaad
پاسخ به: ... [ بارسا ؟ - بایرن مونیخ ؟ ]
نقل قول
LionMessi نوشته:

خیلی وقت پیش گفتم ای کاش ناپولی حذفمون کنه که ابرومون نره اما خیلیا مسخرم کردن فحش دادن که طرفدار بارسا نیستم حالا میبینم همشون لال شدن

واقعا هیچ جوره کسی تو کابوسشم نمی‌دید یه همچین نتیجه ای رو برا تیم


شنبه، ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ (۳:۳۲)
 
King1370i
پاسخ به: ... [ بارسا ؟ - بایرن مونیخ ؟ ]
نقل قول
hadikarami نوشته:

حالا برید دوباره از پپ گواردیولا انتقاد کنید بخاطر این فصلش
واقعا متاسفم
همیشه میگم و خواهم گفت گواردیولا بهترین سرمربی تاریخ باشگاهه و از خدامه برگرده
هر چند درصورت صعود ممکنه تو نیمه نهایی مقابل بایرن حذف بشه ولی بازم میگم پپ نابغه ست

پپ پادشاهه کاش برمیگشت .......


شنبه، ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ (۲:۵۲)
 
King1370i
پاسخ به: ... [ بارسا ؟ - بایرن مونیخ ؟ ]
نقل قول
coutinho7 نوشته:

پپ و انریکه بیخیال.... مرفاوی هم بود میگفت اقا 18 قدم رو ببندید فقط 8 تا نمیخوردیم!!!!!!!!!

دقیقا


شنبه، ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ (۲:۵۱)
 
hadikarami
پاسخ به: ... [ بارسا ؟ - بایرن مونیخ ؟ ]
من نیم فصل اول این فصل رو کلا بیخیال بودم و بازیهارو ندیدم و راحت بودم
پیشنهاد من به دوستان اینه در صورت موندن گیتومئو، فصل بعد رو بیخیال بشید
حتی دوستان و عوامل سایت هم اخبار فصل بعد رو منتشر نکنید و برید استراحت تا یه گشایشی حاصل بشه
جدی میگم
واقعا وضعیت فعلی بارسا اعصاب برامون نذاشته


شنبه، ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ (۲:۴۸)
 
coutinho7
پاسخ به: ... [ بارسا ؟ - بایرن مونیخ ؟ ]
نقل قول
hadikarami نوشته:

حالا برید دوباره از پپ گواردیولا انتقاد کنید بخاطر این فصلش
واقعا متاسفم
همیشه میگم و خواهم گفت گواردیولا بهترین سرمربی تاریخ باشگاهه و از خدامه برگرده
هر چند درصورت صعود ممکنه تو نیمه نهایی مقابل بایرن حذف بشه ولی بازم میگم پپ نابغع ست

پپ و انریکه بیخیال.... مرفاوی هم بود میگفت اقا 18 قدم رو ببندید فقط 8 تا نمیخوردیم!!!!!!!!!


شنبه، ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ (۲:۴۴)
 
hadikarami
پاسخ به: ... [ بارسا ؟ - بایرن مونیخ ؟ ]
حالا برید دوباره از پپ گواردیولا انتقاد کنید بخاطر این فصلش
واقعا متاسفم
همیشه میگم و خواهم گفت گواردیولا بهترین سرمربی تاریخ باشگاهه و از خدامه برگرده
هر چند درصورت صعود ممکنه تو نیمه نهایی مقابل بایرن حذف بشه ولی بازم میگم پپ نابغه ست


شنبه، ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ (۲:۴۰)
 
LionMessi
پاسخ به: ... [ بارسا ؟ - بایرن مونیخ ؟ ]
نقل قول
mmbehnejaad نوشته:

کاش به همون ناپولی حذف می‌شدیم و.....

خیلی وقت پیش گفتم ای کاش ناپولی حذفمون کنه که ابرومون نره اما خیلیا مسخرم کردن فحش دادن که طرفدار بارسا نیستم حالا میبینم همشون لال شدن


شنبه، ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ (۲:۳۵)
 
gubriyas
پاسخ به: ... [ بارسا ؟ - بایرن مونیخ ؟ ]
نقل قول
LionMessi نوشته:

واقعا حالا حالا ها مسخره عام و خاصیم
تازه اگه بارتومعو استعفا بده نایب ریس میاد جاش که یه احمقیه بدتر از این پس تا سال دیگه همین اش و همین کاسه پس تا سال دیگه خیلی در گیر بارسا نباشین کلا زیاد فوتبال نبینین که حرص هم نخورین

دقیقا


شنبه، ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ (۲:۳۳)
 
gubriyas
پاسخ به: ... [ بارسا ؟ - بایرن مونیخ ؟ ]
نقل قول
hadikarami نوشته:

بارتومئو :« از حالا نمی خواهم در مورد هیچ تصمیمی شفاف سازی کنم. فعلا باید تعمق کرده و این شکست را تجزیه و تحلیل کنیم. شب غم انگیزی است و از فردا باید به فکر بازیابی روحیه هواداران بارسا در سراسر دنیا باشیم. می دانم که همه غمگین و سرخورده اند چون شکست بسیار تلخی بود. از همه هواداران و اعضای باشگاه عذرخواهی می کنم. بارسلونا نباید هرگز چنین شکستی را متحمل می شد ولی باید به بایرن تبریک گفت.»
*****این ینی هنوزم هستم و جایی نخواهم رفت*****

مسی میره اینتر مطمئنا با این وضعیت


شنبه، ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ (۲:۳۲)
 
mmbehnejaad
پاسخ به: ... [ بارسا ؟ - بایرن مونیخ ؟ ]
نقل قول
hadikarami نوشته:

بارتومئو :« از حالا نمی خواهم در مورد هیچ تصمیمی شفاف سازی کنم. فعلا باید تعمق کرده و این شکست را تجزیه و تحلیل کنیم. شب غم انگیزی است و از فردا باید به فکر بازیابی روحیه هواداران بارسا در سراسر دنیا باشیم. می دانم که همه غمگین و سرخورده اند چون شکست بسیار تلخی بود. از همه هواداران و اعضای باشگاه عذرخواهی می کنم. بارسلونا نباید هرگز چنین شکستی را متحمل می شد ولی باید به بایرن تبریک گفت.»
*****این ینی هنوزم هستم و جایی نخواهم رفت*****

معلومه جایی نمیره تا کاملا ریشه تیم نزنه ماموریتش تکمیل نشده
این یه سالم فرصت خوبیه برا تحقق هدفش.


شنبه، ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ (۲:۳۲)
 
LionMessi
پاسخ به: ... [ بارسا ؟ - بایرن مونیخ ؟ ]
نقل قول
gubriyas نوشته:

صبح باید برم سر کار ولی انقد اعصابم خورده خوابم نمیاد
حالا بماند که فردا پدر منو بچه های شرکت درمیارن
یعنی نکردن 4 تا بخورن یا لااقل اگه 8 تا خوردن 5 تا میزدن میگفتیم 8-5 باختیم
این حجم از رسوایی و ابروریزی و بی حیثیتی واقعا سابقه نداره
سنگینترین و تحقیرآمیزترین شکست تاریخ بارسا

واقعا حالا حالا ها مسخره عام و خاصیم
تازه اگه بارتومعو استعفا بده نایب ریس میاد جاش که یه احمقیه بدتر از این پس تا سال دیگه همین اش و همین کاسه پس تا سال دیگه خیلی در گیر بارسا نباشین کلا زیاد فوتبال نبینین که حرص هم نخورین


شنبه، ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ (۲:۳۲)
 
gubriyas
پاسخ به: ... [ بارسا ؟ - بایرن مونیخ ؟ ]
شرم بر تو تف بر تو
چقد وقیحانست این حرفا:

جوزپ ماریا بارتومئو رئیس بارسلونا قطعا بهترین کسی است که می تواند در مورد تغییر و تحولات احتمالی باشگاه صحبت کند. جرارد پیکه بلافاصله پس از اتمام بازی از لزوم تغییرات گسترده در باشگاه صحبت کرد و بارتومئو نیز به تایید حرف های او پرداخت.
او در این رابطه به خبرنگاران گفت:« پیکه حق دارد و حالا باید تصمیمات مهمی اتخاذ کنیم. برخی را قبل از لیگ قهرمانان گرفته ایم و برخی دیگر را در روزهای آتی مطلع خواهید شد. از حالا به تدریج تصمیمات جدید را به اطلاع خواهیم رساند.»


شنبه، ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ (۲:۳۱)
 
mmbehnejaad
پاسخ به: ... [ بارسا ؟ - بایرن مونیخ ؟ ]
نقل قول
gubriyas نوشته:

حق با شماست
ببین کار ما طرفدارای بارسا به کجا کشیده که آرزو میکنیم که ای کاش تیممون زودتر حذف میشد که اینجوری تحقیر نشه
یعنی از این به بعد باید ارزو کنیم زودتر حذف شیم که حیثیت تیم به فنا نره که البته رفته

🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️


شنبه، ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ (۲:۳۱)
 
mmbehnejaad
پاسخ به: ... [ بارسا ؟ - بایرن مونیخ ؟ ]
فقط امیدوارم زودتر لاپورتا برگرده و این تیم دوباره از نو بسازه


شنبه، ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ (۲:۳۰)
 
hadikarami
پاسخ به: ... [ بارسا ؟ - بایرن مونیخ ؟ ]
بارتومئو :« از حالا نمی خواهم در مورد هیچ تصمیمی شفاف سازی کنم. فعلا باید تعمق کرده و این شکست را تجزیه و تحلیل کنیم. شب غم انگیزی است و از فردا باید به فکر بازیابی روحیه هواداران بارسا در سراسر دنیا باشیم. می دانم که همه غمگین و سرخورده اند چون شکست بسیار تلخی بود. از همه هواداران و اعضای باشگاه عذرخواهی می کنم. بارسلونا نباید هرگز چنین شکستی را متحمل می شد ولی باید به بایرن تبریک گفت.»
*****این ینی هنوزم هستم و جایی نخواهم رفت*****


شنبه، ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ (۲:۳۰)
 
gubriyas
پاسخ به: ... [ بارسا ؟ - بایرن مونیخ ؟ ]
نقل قول
mmbehnejaad نوشته:

کاش به همون ناپولی حذف می‌شدیم و.....

حق با شماست
ببین کار ما طرفدارای بارسا به کجا کشیده که آرزو میکنیم که ای کاش تیممون زودتر حذف میشد که اینجوری تحقیر نشه
یعنی از این به بعد باید ارزو کنیم زودتر حذف شیم که حیثیت تیم به فنا نره که البته رفته


شنبه، ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ (۲:۲۹)
 
mmbehnejaad
پاسخ به: ... [ بارسا ؟ - بایرن مونیخ ؟ ]
واقعا مشکل به تنهایی ستین نبود
بازیکنا از لحاظ روحی مشکل دارن و از شکم سیری بازی میکنن نتیجه شم میشه بدترین شب تاریخ تیم تو چمپیونز لیگ


شنبه، ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ (۲:۲۹)
 
gubriyas
پاسخ به: ... [ بارسا ؟ - بایرن مونیخ ؟ ]
صبح باید برم سر کار ولی انقد اعصابم خورده خوابم نمیاد
حالا بماند که فردا پدر منو بچه های شرکت درمیارن
یعنی نکردن 4 تا بخورن یا لااقل اگه 8 تا خوردن 5 تا میزدن میگفتیم 8-5 باختیم
این حجم از رسوایی و ابروریزی و بی حیثیتی واقعا سابقه نداره
سنگینترین و تحقیرآمیزترین شکست تاریخ بارسا


شنبه، ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ (۲:۲۶)
 
mmbehnejaad
پاسخ به: ... [ بارسا ؟ - بایرن مونیخ ؟ ]
کاش به همون ناپولی حذف می‌شدیم و.....


شنبه، ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ (۲:۲۶)
 
mmbehnejaad
پاسخ به: ... [ بارسا ؟ - بایرن مونیخ ؟ ]
.


شنبه، ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ (۲:۲۶)
 
gubriyas
پاسخ به: ... [ بارسا ؟ - بایرن مونیخ ؟ ]
نقل قول
LionMessi نوشته:

بزار یه مربی درست حسابی بید ببین همین بازیکنا چجوری بازی میکنن مشکل تیم اول مدیریته بعد مربی وقتی جواهری مثل ارتور و میدن پیانیچ ۳۰ ساله میارن چه انتظاری داری؟ همین ارتور اگه امشب بود خیلی اوضاع فرق میکرد

دقیقا آفرین
من مخم سوت کشید اینا آرتور رو دادن و پیانیچ مسن و کند و پیر رو گرفتن


شنبه، ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ (۲:۲۴)
 
gubriyas
پاسخ به: ... [ بارسا ؟ - بایرن مونیخ ؟ ]
نقل قول
LionMessi نوشته:

بنظرم حتی مسی هم بخاد بره بعید میدونم این مدیریتو ول کنه خودتونو اماده کنید که مسی بره از تیم احتمالش خیلی بیشتر از رفتن بارتومعو از بارساست

منم این احتمال رو میدم چون هم اینتر باشگاه مورد علاقه بچگیش بوده هم با این وضع اگه مدیریت و کادر مربیگری تغییر نکنن به نظر منم مسی احتمال داره که بره


شنبه، ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ (۲:۲۳)
 
gubriyas
پاسخ به: ... [ بارسا ؟ - بایرن مونیخ ؟ ]
پیغام برای هواداران:« هیچ پیغامی الان به کار هواداران نمی آید. همه عمیقا سرخورده و ناراحتیم. می دانم که هوادار بارسا الان در حال زجر کشیدن است. برای من و بازیکنانم نیز این شکست غیرقابل باور و دردناک است. باید شخصیت از دست رفته بارسا را برگردانیم و به آینده ای بهتر فکر کنیم.
کیکه ستین
همه دیگه صراحتا دارن اذعان میکنن که بارسا یه تیم بی شخصیت شده


شنبه، ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ (۲:۲۲)
 
LionMessi
پاسخ به: ... [ بارسا ؟ - بایرن مونیخ ؟ ]
نقل قول
hadikarami نوشته:

امیدوارم مسی باعث اخراج گیتومئو بشه
هرچند اون مردک بی حیاتر از این حرفاست

بنظرم حتی مسی هم بخاد بره بعید میدونم این مدیریتو ول کنه خودتونو اماده کنید که مسی بره از تیم احتمالش خیلی بیشتر از رفتن بارتومعو از بارساست


شنبه، ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ (۲:۲۱)
 
LionMessi
پاسخ به: ... [ بارسا ؟ - بایرن مونیخ ؟ ]
نقل قول
gubriyas نوشته:

شما در ادامه بخون چی نوشتم
واقعا به نظرم سمدو و جوردی آلبا و بوسکتس و راکیتیچ و دمبله و گریژمان و لنگله و ویدال جایی تو این تیم ندارن و اصلا به درد بارسا نمیخورن چون یا خیلی پیر و بی انگیزه هستن یا به درد ترکیب و سبک بازی بارسا نمیخورن
ویدال بازیکن فوق العاده ایه ولی به درد سبک بازی بارسا نمیخوره

بزار یه مربی درست حسابی بید ببین همین بازیکنا چجوری بازی میکنن مشکل تیم اول مدیریته بعد مربی وقتی جواهری مثل ارتور و میدن پیانیچ ۳۰ ساله میارن چه انتظاری داری؟ همین ارتور اگه امشب بود خیلی اوضاع فرق میکرد


شنبه، ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ (۲:۱۷)
 
hadikarami
پاسخ به: ... [ بارسا ؟ - بایرن مونیخ ؟ ]
امیدوارم مسی باعث اخراج گیتومئو بشه
هرچند اون مردک بی حیاتر از این حرفاست


شنبه، ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ (۲:۱۵)
 
gubriyas
پاسخ به: ... [ بارسا ؟ - بایرن مونیخ ؟ ]
نقل قول
King1370i نوشته:

مربی وقتی دانش نداره چرا تقصیر بازیکن میندازین ؛ کینگ آرتور ویدال ستاره تیمش بود توی بایرن ؛ گریزمان عصای دست سیمئونه بود ؛ و ..... تیم خرابه اصلا ربطی به بازیکن نداره ؛ اگه اینطور باشه امشب مسی راه میرفت توی زمین پس بگیم مسی بازیکن نیست

شما در ادامه بخون چی نوشتم
واقعا به نظرم سمدو و جوردی آلبا و بوسکتس و راکیتیچ و دمبله و گریژمان و لنگله و ویدال جایی تو این تیم ندارن و اصلا به درد بارسا نمیخورن چون یا خیلی پیر و بی انگیزه هستن یا به درد ترکیب و سبک بازی بارسا نمیخورن
ویدال بازیکن فوق العاده ایه ولی به درد سبک بازی بارسا نمیخوره


شنبه، ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ (۲:۱۳)
 
King1370i
پاسخ به: ... [ بارسا ؟ - بایرن مونیخ ؟ ]
نقل قول
LionMessi نوشته:

اینو ببین هنوز داره والورده فحش میده 😂😂😂😂😂😂😂😂 هرچند اونم یه گوساله ای بود مثل ستین ولی ناموسا اگه بود هشتا نمیخوردیم بکش بیرون از این تعصب مزخرف

بزار توی رویاهای خودشون باشن و عاشقانه پرستش کنن این مرتیکه گاوباز رو


شنبه، ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ (۲:۱۲)
 
LionMessi
پاسخ به: ... [ بارسا ؟ - بایرن مونیخ ؟ ]
نقل قول
gubriyas نوشته:

خودم عرض کردم دوست عزیز که از 8 تا گل 7 تاش از سمت راست بود، تو این بازی بله با شما موافقم ولی در کل البا هم تموم شد دیگه دوست من

درجه اول باید تیم مدیریت عوض بشه بعد مکادر مربی گری همین بازیکنا رو بده دست کلوپ و گواردیولا ببین چه بازی میکنن مشکل ما بازیکن نیست


شنبه، ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ (۲:۱۱)
 
King1370i
پاسخ به: ... [ بارسا ؟ - بایرن مونیخ ؟ ]
نقل قول
gubriyas نوشته:

دوستان بنده از سال 1997 طرفدار بارسام
حتی بارسای رکساچ و سرافرر هم انقد ضعیف و منفعل و فشل و بی برنامه و غیرمنسجم و بی غیرت و بی شرف نبودن
از 8 گلی که بارسا خورد 7 تاش از سمت راست بود
دنی آلوز از وقتی به خاطر مجموعه مدیریتی گوساله بارسا از این تیم رفت سمت راست بارسا شده اتوبان
پیرترین تیم این مرحله بوده با میانگین 30 سال
تیم کنده و بسیار خسته و شل و ول
انسجام و هماهنگی و هارمونی اصلا وجود نداره
این تیم کلا باید مثه زمان رایکارد باید کاملا خراب بشه و از اول بکوبن و بسازنش
حالا که انتخابات ریاست باشگاه هم سال دیگه شده به نظرم هوادارا و بازیکنا باید فشار بیارن بارگومئو خودش استعفا بده
چسین که 100 درصد اخراجه
به نظرم بیلسا، تن هاگ و کومان بهترین گزینه ها هستن
ژاوی هم زوده چون بنده خدا این ویرانه رو خودشم تحویل نمیگیره چون حقم داره
باید لاماسیا که نابود شد به خاطر این مدیر حرومزاده دوباره احیا بشه
نصف این بازیکنا رو باید بفروشن
واقعا به نظرم سمدو و جوردی آلبا و بوسکتس و راکیتیچ و دمبله و گریژمان و لنگله و ویدال جایی تو این تیم ندارن و اصلا به درد بارسا نمیخورن چون یا خیلی پیر و بی انگیزه هستن یا به درد ترکیب و سبک بازی بارسا نمیخورن
در کل به نظرم حتی پیکه و سوارز هم خیلی ضعیف و پر اشتباه شدن
جز تراشتگن و دی یونگ و مسی و انسوفاتی همه رو میتونن بفروشن
در غیر این صورت فصل بعد هم همین آش و همین کاسه ست

مربی وقتی دانش نداره چرا تقصیر بازیکن میندازین ؛ کینگ آرتور ویدال ستاره تیمش بود توی بایرن ؛ گریزمان عصای دست سیمئونه بود ؛ و ..... تیم خرابه اصلا ربطی به بازیکن نداره ؛ اگه اینطور باشه امشب مسی راه میرفت توی زمین پس بگیم مسی بازیکن نیست


شنبه، ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ (۲:۱۰)
 
hadikarami
پاسخ به: ... [ بارسا ؟ - بایرن مونیخ ؟ ]
گیتومئو، که که ستین، سوارز، بوسکتس، پیکه، لنگله، سمدو
باید برن
ورنه دوستان عزیز، فصل بعد منتظر کابوسهای وحشتناکتری باید باشیم


شنبه، ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ (۲:۰۶)
 
King1370i
پاسخ به: ... [ بارسا ؟ - بایرن مونیخ ؟ ]
نقل قول
bardiya30 نوشته:

تیم خوب بایرن بازی رو برد اما اختلاف اینقدر نبود که به لطف مدیریت و کادرفنی به این روز افتادیم
اگر با ناپولی که اون بازی هم بد بودیم باخته بودیم این فاجعه به وجود نمیومد
ستین بره پیش گاوهاش که اصلا برنامه ای نداشت فقط آبروی تیم و هوادارا روبرد
و
بعضی از دوستان در سکوتن و نمیدونن چه مقاله ای بنویسن

داداش عزیزم گُلم ؛ ناپولی سوراخ پور بود ؛ ستین به همه بله میگه ۳ ماهه دارم فریاد میزنم یارووو مربی نیست ؛ هنوزم به قرآن طرفداری میکنن ازش توی این مجموعه


شنبه، ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ (۲:۰۵)
 
gubriyas
پاسخ به: ... [ بارسا ؟ - بایرن مونیخ ؟ ]
نقل قول
LionMessi نوشته:

خدایی البا تنها بازیکن بارسا بود که با جون دل بازی کرد هم تو حمله خوب بود هم دفاع از سمت البا بایرن اصلا حرکتی نداشت دوتا گل بارسا هم که نفوذ البا بود

خودم عرض کردم دوست عزیز که از 8 تا گل 7 تاش از سمت راست بود، تو این بازی بله با شما موافقم ولی در کل البا هم تموم شد دیگه دوست من


شنبه، ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ (۲:۰۵)
 
LionMessi
پاسخ به: ... [ بارسا ؟ - بایرن مونیخ ؟ ]
نقل قول
gubriyas نوشته:

دوستان بنده از سال 1997 طرفدار بارسام
حتی بارسای رکساچ و سرافرر هم انقد ضعیف و منفعل و فشل و بی برنامه و غیرمنسجم و بی غیرت و بی شرف نبودن
از 8 گلی که بارسا خورد 7 تاش از سمت راست بود
دنی آلوز از وقتی به خاطر مجموعه مدیریتی گوساله بارسا از این تیم رفت سمت راست بارسا شده اتوبان
پیرترین تیم این مرحله بوده با میانگین 30 سال
تیم کنده و بسیار خسته و شل و ول
انسجام و هماهنگی و هارمونی اصلا وجود نداره
این تیم کلا باید مثه زمان رایکارد باید کاملا خراب بشه و از اول بکوبن و بسازنش
حالا که انتخابات ریاست باشگاه هم سال دیگه شده به نظرم هوادارا و بازیکنا باید فشار بیارن بارگومئو خودش استعفا بده
چسین که 100 درصد اخراجه
به نظرم بیلسا، تن هاگ و کومان بهترین گزینه ها هستن
ژاوی هم زوده چون بنده خدا این ویرانه رو خودشم تحویل نمیگیره چون حقم داره
باید لاماسیا که نابود شد به خاطر این مدیر حرومزاده دوباره احیا بشه
نصف این بازیکنا رو باید بفروشن
واقعا به نظرم سمدو و جوردی آلبا و بوسکتس و راکیتیچ و دمبله و گریژمان و لنگله و ویدال جایی تو این تیم ندارن و اصلا به درد بارسا نمیخورن چون یا خیلی پیر و بی انگیزه هستن یا به درد ترکیب و سبک بازی بارسا نمیخورن
در کل به نظرم حتی پیکه و سوارز هم خیلی ضعیف و پر اشتباه شدن
جز تراشتگن و دی یونگ و مسی و انسوفاتی همه رو میتونن بفروشن
در غیر این صورت فصل بعد هم همین آش و همین کاسه ست

خدایی البا تنها بازیکن بارسا بود که با جون دل بازی کرد هم تو حمله خوب بود هم دفاع از سمت البا بایرن اصلا حرکتی نداشت دوتا گل بارسا هم که نفوذ البا بود


شنبه، ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ (۲:۰۲)
 
gubriyas
پاسخ به: ... [ بارسا ؟ - بایرن مونیخ ؟ ]
دوستان بنده از سال 1997 طرفدار بارسام
حتی بارسای رکساچ و سرافرر هم انقد ضعیف و منفعل و فشل و بی برنامه و غیرمنسجم و بی غیرت و بی شرف نبودن
از 8 گلی که بارسا خورد 7 تاش از سمت راست بود
دنی آلوز از وقتی به خاطر مجموعه مدیریتی گوساله بارسا از این تیم رفت سمت راست بارسا شده اتوبان
پیرترین تیم این مرحله بوده با میانگین 30 سال
تیم کنده و بسیار خسته و شل و ول
انسجام و هماهنگی و هارمونی اصلا وجود نداره
این تیم کلا باید مثه زمان رایکارد باید کاملا خراب بشه و از اول بکوبن و بسازنش
حالا که انتخابات ریاست باشگاه هم سال دیگه شده به نظرم هوادارا و بازیکنا باید فشار بیارن بارگومئو خودش استعفا بده
چسین که 100 درصد اخراجه
به نظرم بیلسا، تن هاگ و کومان بهترین گزینه ها هستن
ژاوی هم زوده چون بنده خدا این ویرانه رو خودشم تحویل نمیگیره چون حقم داره
باید لاماسیا که نابود شد به خاطر این مدیر حرومزاده دوباره احیا بشه
نصف این بازیکنا رو باید بفروشن
واقعا به نظرم سمدو و جوردی آلبا و بوسکتس و راکیتیچ و دمبله و گریژمان و لنگله و ویدال جایی تو این تیم ندارن و اصلا به درد بارسا نمیخورن چون یا خیلی پیر و بی انگیزه هستن یا به درد ترکیب و سبک بازی بارسا نمیخورن
در کل به نظرم حتی پیکه و سوارز هم خیلی ضعیف و پر اشتباه شدن
جز تراشتگن و دی یونگ و مسی و انسوفاتی همه رو میتونن بفروشن
در غیر این صورت فصل بعد هم همین آش و همین کاسه ست


شنبه، ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ (۱:۵۹)
 
LionMessi
پاسخ به: ... [ بارسا ؟ - بایرن مونیخ ؟ ]
نقل قول
bardiya30 نوشته:

تیم خوب بایرن بازی رو برد اما اختلاف اینقدر نبود که به لطف مدیریت و کادرفنی به این روز افتادیم
اگر با ناپولی که اون بازی هم بد بودیم باخته بودیم این فاجعه به وجود نمیومد
ستین بره پیش گاوهاش که اصلا برنامه ای نداشت فقط آبروی تیم و هوادارا روبرد
و
بعضی از دوستان در سکوتن و نمیدونن چه مقاله ای بنویسن

نشستن دارن به والورده فحش میدن و تعداد پاس بعد اومدن ستین و میشمارن 😂😂😂😂😂😂


شنبه، ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ (۱:۵۹)
 
hadikarami
پاسخ به: ... [ بارسا ؟ - بایرن مونیخ ؟ ]
گاوتومئو اگر ذره ای شرف داشته باشه میره
هرچند اون اندک شرف هم در وجودش نیست


شنبه، ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ (۱:۵۹)
 
coutinho7
پاسخ به: ... [ بارسا ؟ - بایرن مونیخ ؟ ]
نقل قول
Lucho.The.Great نوشته:

امیدوارم که این آخرین روز از دوران سیاه بارتومئو و والورده بوده باشه و ۳ سال کابوس‌وار حرام‌زاده‌ای به نام والورده دیگه سرطانش به آخر برسه و دست از سر بارسا بر داره...

امیدوارم امروز اولین روز از عصر جدیدی برای بارسا باشه...

اقای ایمنی مشکل از ستینم هست..... مربی باید به اون ترشتگن بفهمونه که وقتی 4 تا بازیکن بایرن ریختن سرت توپ رو با نهایت قدرتت شوت کن بره... نه اینکه چیپ بزنی بیوفته پای بازی پشت سری....... یکی باید از بوستکس و سوارز و مسی نترسه و بکشتشون بیرون( اگه مسی اعتراضی کرد اون رو هم بکشه بیرون)...... مربی باید بگه 18000 تا پاس بدین به همدیگه مالک 98 درصدی بازی باشین ولی نتیجه 0 بر 0 باشه یعنی هیچ...... من تا قبل از این و امروز این فکر ها رو نمیکردم ولی اینی که میگن ادم باید یه چیزو ببینه تا بفهمه دقیقا روی من صدق کرد.......


شنبه، ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ (۱:۵۸)
 
LionMessi
پاسخ به: ... [ بارسا ؟ - بایرن مونیخ ؟ ]
نقل قول
Lucho.The.Great نوشته:

امیدوارم که این آخرین روز از دوران سیاه بارتومئو و والورده بوده باشه و ۳ سال کابوس‌وار حرام‌زاده‌ای به نام والورده دیگه سرطانش به آخر برسه و دست از سر بارسا بر داره...

امیدوارم امروز اولین روز از عصر جدیدی برای بارسا باشه...

اینو ببین هنوز داره والورده فحش میده 😂😂😂😂😂😂😂😂 هرچند اونم یه گوساله ای بود مثل ستین ولی ناموسا اگه بود هشتا نمیخوردیم بکش بیرون از این تعصب مزخرف


شنبه، ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ (۱:۵۸)
 
bardiya30
پاسخ به: ... [ بارسا ؟ - بایرن مونیخ ؟ ]
تیم خوب بایرن بازی رو برد اما اختلاف اینقدر نبود که به لطف مدیریت و کادرفنی به این روز افتادیم
اگر با ناپولی که اون بازی هم بد بودیم باخته بودیم این فاجعه به وجود نمیومد
ستین بره پیش گاوهاش که اصلا برنامه ای نداشت فقط آبروی تیم و هوادارا روبرد
و
بعضی از دوستان در سکوتن و نمیدونن چه مقاله ای بنویسن


شنبه، ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ (۱:۵۸)
 
amirshemshadi95
پاسخ به: ... [ بارسا ؟ - بایرن مونیخ ؟ ]
حاجی پشمام ناموصا هیچی نمیشه گفت دیگه آدم از بارسایی بودنش خجالت میکشه


شنبه، ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ (۱:۵۷)
 
hadikarami
پاسخ به: ... [ بارسا ؟ - بایرن مونیخ ؟ ]
کوتینیو رو هنوز میخوان بفروشن
خدایا چی سر این بارسا اومده


شنبه، ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ (۱:۵۶)
 
MohammadDT
پاسخ به: ... [ بارسا ؟ - بایرن مونیخ ؟ ]
طبیعتا اول و اخر خاک بر سر بارتومئوی بی‌شرف.
بعدشم خاک بر سر والورده که تیم رو از بین برد.
بغدشم خاک بر سر بازیکنایی که چندسال سقوط بارسا زیر دستای بارتو و والورده رو ندیدن و شاید هم دیدن و لال موندن.
ستین هم ناامیدمون کرد.بازیکنا هم که همه از دم ر... بودن.اون ترشتگن زمان والورده چه توپایی رو میگرفت الان توپ از دفاع رد شه احتمال اینکه گل شه خیلیه و ..........
بی‌دقتی کردن وگرنه دورقمی میخوردیم...


شنبه، ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ (۱:۵۵)
 
hadikarami
پاسخ به: ... [ بارسا ؟ - بایرن مونیخ ؟ ]
نقل قول
LionMessi نوشته:

😂😂😂😂😂😂😂 اره واقعا اگه والورده نبود الان بایرن و له میکردیم

والورده اگه نبود تحریم اقتصادی نمیشدیم
والورده اگه نبود ماه چهره خلیلی نمیمرد
والورده اگه نبود ویروس کرونایی در کار نبود


شنبه، ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ (۱:۵۴)
 
hessam-cup
پاسخ به: ... [ بارسا ؟ - بایرن مونیخ ؟ ]
اگر مربی والورده بود الان ده صفحه گزارش مینوشتی ولی ستین ؟؟؟😂😂😂


شنبه، ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ (۱:۵۴)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: ... [ بارسا ؟ - بایرن مونیخ ؟ ]
امیدوارم که این آخرین روز از دوران سیاه بارتومئو و والورده بوده باشه و ۳ سال کابوس‌وار حرام‌زاده‌ای به نام والورده دیگه سرطانش به آخر برسه و دست از سر بارسا بر داره...

امیدوارم امروز اولین روز از عصر جدیدی برای بارسا باشه...


شنبه، ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ (۱:۵۴)
 
coutinho7
پاسخ به: ... [ بارسا ؟ - بایرن مونیخ ؟ ]
اقا مگه یه تیم باید همیشه به فلسفه وفادار بمونه؟ تا کی باید وفادار بمونه؟ وقتی یه فلسفه ای دیگه تاریخ گذشته و گندیده هست باید انداختش دور..... شما انگار داری یه پرتقال گندیده و کپک زده رو میبینی و میگی که پرتقال میوه خوشمزه ایه و میخوریش......


شنبه، ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ (۱:۵۲)
 
LionMessi
پاسخ به: ... [ بارسا ؟ - بایرن مونیخ ؟ ]
نقل قول
hadikarami نوشته:

در آخر لعنت بر والورده که تیم رو داغون کرد
مقصر اصلی این باخت والورده بود
سه روزه بورس ایران ریزش داشته و اونم تقصیر والورده ست

😂😂😂😂😂😂😂 اره واقعا اگه والورده نبود الان بایرن و له میکردیم


شنبه، ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ (۱:۵۲)
 
hadikarami
پاسخ به: ... [ بارسا ؟ - بایرن مونیخ ؟ ]
در آخر لعنت بر والورده که تیم رو داغون کرد نه ستین
مقصر اصلی این باخت والورده بود نه ستین
سه روزه بورس ایران ریزش داشته و اونم تقصیر والورده ست


شنبه، ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ (۱:۵۰)
 
coutinho7
پاسخ به: ... [ بارسا ؟ - بایرن مونیخ ؟ ]
اقا من واقعا نمیدونم چرا از این یابو حمایت کردم ( البته حمیات من که تاثیری در نتایج نداره) ولی واقعا الان از وقتی 4 گل خوردیم دارممم فقط و فقط گریه میکنم ........


شنبه، ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ (۱:۴۹)
 
hadikarami
پاسخ به: ... [ بارسا ؟ - بایرن مونیخ ؟ ]
فرق والورده و ستین
والورده جلو می افتاد بعد کامبک میخورد
ستین کل نود دیقه در حال کامبک خوردنه


شنبه، ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ (۱:۴۸)
 
LionMessi
پاسخ به: ... [ بارسا ؟ - بایرن مونیخ ؟ ]
نقل قول
King1370i نوشته:

نوش جان مدیریت بی غیرت این پیج که حداقل نمیاد بگه شکر توی دهن ستین .... و تبریک به عاشقان سبکککککک پیپ ستیننن

ای بابا چیکار ستین داری تقصیر اون والورده احمق با ستین تو یه بازی هزار تا پاس میدیم 😂😂😂😂😂😂😂😂


شنبه، ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ (۱:۴۷)
 
coutinho7
پاسخ به: ... [ بارسا ؟ - بایرن مونیخ ؟ ]
نقل قول
iman_khatar نوشته:

این افتضاح قشنگ بارسارو برد به صفر رسما کل باشگاه رفت زیر سوال...والورده اینجوری گند نزد

بابا حداقل این والورده رعال رو 5 تایی کرد.......


شنبه، ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ (۱:۴۶)
 
Gpi93
پاسخ به: ... [ بارسا ؟ - بایرن مونیخ ؟ ]
این نتیجه بازتاب کل فصل بود... همونطور که گفتم این تیم داغون ترین و بی برنامه ترین تیم تاریخ باشگاهه و کمتر کسی قبول میکرد و میرفت زیر سایه ی بردای بیخود که دست آورد مسی بودن نه تیمی که بالا سرش دو ابله و آشغال به تمام عیار به اسم ستین و بارتومئوئه


شنبه، ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ (۱:۴۶)
 
gubriyas
پاسخ به: ... [ بارسا ؟ - بایرن مونیخ ؟ ]
آجر به آجر بارسا رو بارتومگوه و دلقکای سیرکی مثه عنورده و چسین به فنا و باد دادن
سنگینترین شکست تاریخ باشگاه
مفتضح ترین و تحقیرآمیزترین شکست تاریخ باشگاه
به جای شعار فراتر از یک باشگاه از این به بعد باید بگیم فروتر از یک باشگاه
ننگ و تف و لعن و نفرین بر این مجموعه منفعل و فشل تاریخ بارسا


شنبه، ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ (۱:۴۶)
 
hadikarami
پاسخ به: ... [ بارسا ؟ - بایرن مونیخ ؟ ]
مثلث ویرانگر بارسا
گاوچرون
گاوبیدال
گاوتومئو


شنبه، ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ (۱:۴۵)
 
King1370i
پاسخ به: ... [ بارسا ؟ - بایرن مونیخ ؟ ]
نوش جان مدیریت بی غیرت این پیج که حداقل نمیاد بگه شکر توی دهن ستین .... و تبریک به عاشقان سبکککککک پیپ ستیننن


شنبه، ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ (۱:۴۴)
 
Daughter.of.Eve
پاسخ به: ... [ بارسا ؟ - بایرن مونیخ ؟ ]
فقط سکوت... آخه چی میشه گفت واقعا؟


شنبه، ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ (۱:۴۲)
 
Hossein.hadi.Moghadam
پاسخ به: ... [ بارسا ؟ - بایرن مونیخ ؟ ]
دوستان قبول کنیم که برا ما عادی شده از این باختها، ولی انصافاً مقصر این روزهای ما مدیریت کادرهای فنی و بازیکنان هستند. تیممون تیم نیست، کادرهای فنی ما فنی نبودن و مدیریت ما مدیریت نیستند. 0:)


شنبه، ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ (۱:۳۸)
 
iman_khatar
پاسخ به: ... [ بارسا ؟ - بایرن مونیخ ؟ ]
این افتضاح قشنگ بارسارو برد به صفر رسما کل باشگاه رفت زیر سوال...والورده اینجوری گند نزد


شنبه، ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ (۱:۳۸)
 
Gpi93
پاسخ به: ... [ بارسا ؟ - بایرن مونیخ ؟ ]
کلاهاتونو بردارید... به افتخار بارتومئو و ستین که این لکه ی ننگ رو تو تاریخ باشگاه ثبت کردن...


شنبه، ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ (۱:۳۸)
 
LionMessi
پاسخ به: ... [ بارسا ؟ - بایرن مونیخ ؟ ]
ینی اگه ده تا دیگم بخوریم خوشم میاد یک کلمه از ستین نمینویسین ینی عاشق تعصبی بودنتونم 😂😂😂😂😂😂😂


شنبه، ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ (۱:۳۸)
 
gubriyas
پاسخ به: ... [ بارسا ؟ - بایرن مونیخ ؟ ]
بارسلونا در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان و در دیداری عجیب با نتیجه باورنکردنی 8-2 به بایرن مونیخ باخت و از دور رقابت ها به بدترین شکل ممکن کنار رفت.
تا پیش از این بازی بارسلونا هرگز در لیگ قهرمانان 5 گل از حریف خود دریافت نکرده بود اما امشب نه تنها به رکورد 5 گل خورده رسید که در نهایت بازی را با هشت گل خورده ترک کرد.
بارسلونا همچنین از سال 1949 که با نتیجه 7-4 به والنسیا باخته بود دیگر چنین شکست سنگینی را متحمل نشده بود.
به این ترتیب فصل بارسا بدون اینکه به هیچ جامی دست پیدا کند پایان یافت. بارسا پیش از این لالیگا، کوپا دل ری و سوپرکاپ اسپانیا را هم از دست داده بود.


شنبه، ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ (۱:۳۷)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۲۳ کاربر آنلاین است. (۲۲ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۲۳

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!