به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

کوتینیو، کابوس ۱۵۰ میلیون یورویی بارسا!نقل و انتقالات
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ یکشنبه، ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ (۲۲:۳۰) (۷۷۹ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: اسپورت
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


در شب تلخ مصاف با بایرن مونیخ، وقتی بارسا ۵-۲ از حریف عقب بود و هیچ کدام فکر نمی‌کردیم اوضاع بتواند بدتر از آنچه هست، بشود ناگهان با ورود فیلیپه کوتینیو به زمین بازی، زخم قدیمی از دست دادن او سر باز کرد و داغ دلمان تازه شد. اما این همه ماجرا نبود...


کانون هواداران بارسلونا در ایران

این همه ماجرا نبود و او چند دقیقه بعد از ورودش به زمین بازی با ارسال یک پاس گل برای لواندوفسکی گل ششم ژرمن‌ها را ساخت. کوتینیو در ادامه توانست ۲ گل هم بزند تا این شکست ناباورانه سنگین‌تر هم بشود. کوتینیو گران‌ترین خرید تاریخ بارسا بود اما چون نتوانست جایگاه ثابتی در این تیم پیدا کند، به طور قرضی به بایرن مونیخ پیوست.

کوتینیو ۲ سال و نیم پیش به بارسلونا پیوست؛ ۶ ژانویه ۲۰۱۸ لیورپول پیشنهاد ۱۵۰ میلیون یورویی کاتالان‌ها را پذیرفت. بارسا از تابستان سال قبل از آن، بعد از خروج نیمار تلاش زیادی برای پر کردن جای خالی او کرد و در این مسیر علاوه بر کوتینیو، بیش از ۱۰۰ میلیون یورو نیز برای عثمان دمبله هزینه کرد.

کوتینیو در سال ۲۰۱۹ نیوکمپ را ترک کرد اما از آنجا که دنیای فوتبال، همچون دنیای واقعی بی‌رحم است سرنوشت این بازیکن و این باشگاه را به یکدیگر گره زد و یک بار دیگر آن‌ها را در مسیر هم قرار دارد؛ این بار به عنوان رقیب!

در حالی که بایرن عملاً نتیجه لازم برای صعود را کسب کرده بود و جایی برای نگرانی نداشت، کوتینیو همچنان روی نیمکت این تیم قرار داشت، کسی که تحت هیچ شرایطی قرار نیست یک فصل دیگر را هم در جمع ژرمن‌‌ها بگذارند. در ادامه فلیک او را به میدان آورد اما تنها با هدف استراحت دادن به گنابری و احتمالاً هم وقتی تصمیم به تعویض این دو بازیکن گرفت، مقصودش بیشتر کردن اختلاف نتیجه بازی نبود. اما کوتینیو تنها به ۲۵ دقیقه زمان لازم داشت تا بازی تاثیرگذار خود را به رخ تیم قدرنشناس سابقش بکشد.


شاید هیچ یک از دو تیم بارسا و بایرن قصد نداشته باشند به همکاری با او ادامه دهند اما او در همین ۲۵ دقیقه دو گل به ثمر رساند و برای هیچ یک از آن‌ها خوشحالی نکرد؛ حرکتی قابل ستایش و واقعاً تحسین‌برانگیز که نشان داد علاوه بر توانایی‌های فوتبالی، شخصیت قابل احترامی دارد!

کوتینیو با عملکرد درخشان خود در این بازی، آمار خود در بایرن مونیخ را به ۱۱ گل و ۹ پاس گل رساند اما ظاهراً آن‌ها همچنان قصد دائمی کردن قرارداد او را ندارند.


این ملی‌پوش برزیلی بعد از هزینه ۱۵۰ میلیون یورویی‌ای که برای مدیران باشگاه داشت به کابوسی تمام نشدنی برای بارسا تبدیل شد. حال با توجه به شیوع بیماری کرونا و شرایط نابه‌سامان اقتصادی باشگاه‌های مختلف، معلوم نیست سران باشگاه چطور می‌توانند یک راه حل مناسب برای این مشکل پیدا کنند!

در هر صورت کاتالان‌ها هنوز نه مقصد مشخصی برای کوتینیو تعیین کرده‌اند و نه خودشان می‌توانند به درستی از او استفاده کنند اما بیایید امیدوار باشیم سرانجام این داستان، هر چه که هست به نفع طرفین ماجرا باشد.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
saeed3103
پاسخ به: کوتینیو، کابوس ۱۵۰ میلیون یورویی بارسا!
الان که کسی نمیخادش بیارن واسه خودمون بازی کنه بدبخت. هر چقدر هم بدباشه از راکیتیچ که بهتره. اگه جای اصلیش بازی بدن خوب بازی میکنه


دوشنبه، ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ (۱۹:۵۴)
 
iman_khatar
پاسخ به: کوتینیو، کابوس ۱۵۰ میلیون یورویی بارسا!
بایرنیا عقل دارن میفهمن بارسا بود که رسما گند زده بود وگرنه دیگه تهش باید نتیجه چلسی بایرن میشد نه ۸ بر ۲ اونا احساسی نیستن که بیان قرارداد انچنانی ببندن باهاش کوتی به بارسا هم برگرده به درد نیمکت میخوره و ارزشش حدود ۴۰ میلیون بیشتر نیست


دوشنبه، ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ (۱۰:۵۶)
 
Ronalmessiho
پاسخ به: کوتینیو، کابوس ۱۵۰ میلیون یورویی بارسا!
لعنت به والورده که نتونست از کوتینیو بازی بگیره و مثل آشغال از تیم بیرونش کرد. و لعنت به مدیریت که دیگه نمیذارن برگرده.


دوشنبه، ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ (۰:۲۵)
 
hadikarami
پاسخ به: کوتینیو، کابوس ۱۵۰ میلیون یورویی بارسا!
اگه هواداران بارسا دیر بجنبن حتی ممکنه با کابوس جدایی مسی از بارسا هم مواجه بشیم ... تهش بارتومئو یه مصاحبه میکنه که ما خیلی سعی کردیم مانع جدایی مسی بشیم ولی او تصمیم خودشو گرفته بود و ما هم به تصمیمش احترام میذاریم ...
از این موجود رذل هر چی بگی برمیاد


یکشنبه، ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ (۲۳:۴۴)
 
Hossein.hadi.Moghadam
پاسخ به: کوتینیو، کابوس ۱۵۰ میلیون یورویی بارسا!
ما بازیکنان بزرگی داریم علاوه بر بهترین بازیکن تاریخ فقط مشکل تیم ما مدیریت این بازیکنان بزرگ هست و این کار نیاز به مدیریت باشگاه و مدیریت ورزشی و کادر فنی بزرگ داره همه اینها اگر بزرگ باشند ما در طی ده سال گذشته تمام عناوین بزرگ رو درو میکردیم تمام عناوین. امیدوارم مدیریت استعفاء بده مربی بزرگ بیاد و مدیر ورزشی هم بزرگ انتخاب بشه.


یکشنبه، ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ (۲۳:۰۱)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۴۰ کاربر آنلاین است. (۷ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۴۰

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!