به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

اما و اگرهای انتقال فن د بیک؛ در چه صورت او را در پیراهن بارسا می‌بینیم؟نقل و انتقالات
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ یکشنبه، ۲ شهریور ۱۳۹۹ (۱۳:۴۷) (۸۰۳ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: اسپورت
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


آن طور که پیداست کومان علاقه زیادی به این هافبک هلندی دارد اما رقم بالای مبلغ درخواستی آژاکس برای او، شرایط انتقالش را پیچیده می‌کند. در این خبر جوانب مختلف این انتقال احتمالی را بررسی خواهیم کرد.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

بر کسی پوشیده نیست که بارسا در تلاش است تا در تابستان امسال تیمش را بازسازی کند و رونالد کومان هم نقش کلیدی‌ای در روند پیشروی این پروژه دارد.‌ در حال حاضر هدف اصلی خرید یک مهاجم سطح بالاست اما باشگاه به دنبال جذب یک هافبک نیز می‌باشد. گزینه مدنظر کومان برای تقویت خط میانی بارسا دونی فن د بیک است اما رقم درخواستی آژاکس برای باشگاه مشکل اساسی محسوب می‌شود. این باشگاه هلندی نمی‌خواهد بیش از این ستاره‌های تیمش را از دست بدهد و حداقل ۵۵ میلیون یورو می‌خواهد تا اجازه خروج فن د بیک را صادر کند.

این اولین باری نیست که بارسا برای خرید فن د بیک تلاش می‌کند؛ رامون پلانز از تابستان گذشته نام او را در لیست خرید باشگاه قرار داده بود اما از آنجا که باشگاه نتوانست فروش چندان موفقی داشته باشد، قادر به خرید او نیز نبود - اغلب فروش‌های بارسا در تابستان ۲۰۱۹، یا به صورت قرضی بوده و یا با رقم بسیار پایین.


آژاکس و بارسا رابطه کاری خوبی با یکدیگر دارند اما به نظر می‌رسد انتقال فن د بیک زودتر از ماه سپتامبر اتفاق نخواهد افتاد و در صورت عدم تحقق این انتقال، بارسا گزینه‌های دیگری هم دارد.

در حال حاضر بارسا باید روی تقویت پست‌های مهم‌تری تمرکز کند؛ پیانیچ فصل آینده به خط میانی این تیم اضافه خواهد شد و با این حساب کاتالان‌ها اکنون باید بیشتر به فکر خرید یک مهاجم، یک مدافع جوان و یک مدافع چپ باشند. بعد از مشخص شدن وضعیت این سه پست، باشگاه می‌تواند به خرید فن د بیک فکر کند.


از طرفی لوئیز سوارز نیز می‌تواند نقش مهمی در انتقال فن د بیک ایفا کند. آژاکس مایل است این مهاجم اروگوئه‌ای را به تیم خود بازگرداند اما به نظر می‌رسد خود این بازیکن حاضر نیست نیوکمپ را ترک کند.

اگر آژاکس بتواند سوارز را برای بازگشت به آمستردام متقاعد کند، در این صورت معاوضه او (به علاوه ۲۰ میلیون یورو) با فن د بیک نیز یکی از گزینه‌های احتمالی خواهد بود‌‌.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Hossein.hadi.Moghadam
پاسخ به: اما و اگرهای انتقال فن د بیک؛ در چه صورت او را در پیراهن بارسا می‌بینیم؟
تیم ما به این ریخت و پاش ها نیاز نداره فقط باید مربی حمت کنه و بازیکنان رو در جای مناسب قرار بده و روحیه جنگندگی و تعصب رو در اونها تقویت کنه. ما برای فصل بعد میتونیم از کوتینیو استفاده کنیم که هنوز هم میتونه یکی از بهترین های دنیا باشه، دمبله رو داریم که اون هم اگه بدشانس نباشه و روحیه بگیره بازیکن بزرگی هست، گریزمن، سوارز، جوونایی که داریم و بهترین بازیکن جهان. خدایی به نفرات تیم ما نگاه کنید و مقایسش کنید با همین دو فینالیست امشب خدایی سرترنیستیم؟؟؟؟


یکشنبه، ۲ شهریور ۱۳۹۹ (۲۲:۰۲)
 
Hakhamanesh_Kerman
پاسخ به: اما و اگرهای انتقال فن د بیک؛ در چه صورت او را در پیراهن بارسا می‌بینیم؟
سبک بازی اش به بارسلونا نمی خوره
همچون کوتینیو


یکشنبه، ۲ شهریور ۱۳۹۹ (۱۷:۱۲)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۹۳ کاربر آنلاین است. (۲۴ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۹۳

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!