به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

مارتینز، گارسیا و گایا اولویت‌های نقل و انتقالاتی بارسانقل و انتقالات
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ یکشنبه، ۲ شهریور ۱۳۹۹ (۱۸:۳۷) (۴۹۵ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: اسپورت
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


با توافق رونالد کومان و رامون پلانز، مهم‌ترین هدف بارسا برای تقویت تیمش در تابستان امسال خرید یک مهاجم، یک مدافع مرکزی و یک مدافع چپ تعیین شد. لوتارو مارتینز، اریک گارسیا و لوئیز گایا در حال حاضر گزینه‌های اصلی مدنظر کاتالان‌ها هستند که در این خبر شرایط خرید هر یک از آن‌ها را بررسی خواهیم کرد.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

احتمالاً پیچیده‌ترین انتقال از بین این سه متعلق به لوتارو مارتینز خواهد بود. اگر چه اخیراً ممفیس دپای نیز به نیوکمپ لینک شده اما این مهاجم آرژانتینی اولویت نخست باشگاه است. مذاکرات بارسا با اینتر میلان پیش از ورود کومان آغاز شده بود اما با شروع رقابت‌های لیگ قهرمانان و لیگ اروپا متوقف شد. بارسا امیدوار است بتواند مارتینز را در ازای ۶۵ میلیون یورو - به علاوه یک یا دو بازیکن دیگر - به خدمت بگیرد.

جونیور فیرپو، سمدو، امرسون (که اکنون به طور قرضی در رئال بتیس حضور دارد) و جوردی آلبا هر یک می‌توانند در انتقال مارتینز نقش داشته باشند. با وجود علاقه منچستر سیتی به جذب این مهاجم آرژانتینی، خودش تنها می‌خواهد به نیوکمپ بیاید و حال منتظر به توافق رسیدن طرفین مذاکره است.


آسان‌ترین انتقال نیز احتمالاً مربوط به اریک گارسیا باشد. قرارداد این مدافع مرکزی جوان تابستان آینده با منچستر سیتی به پایان می‌رسد و خودش صراحتاً به آن‌ها گفته که قصد ندارد در این باشگاه بماند. بارسا تاکنون ۱۰ میلیون یورو برای گارسیا پیشنهاد داده است اما منچستر سیتی ترجیح می‌دهد او را با یکی از بازیکنان بارسا معاوضه کند. یکی از کسانی که سیتیزن‌ها به دنبالش هستند، نلسون سمدوست که اخیراً بارتومئو اعلام کرده غیرقابل‌فروش است.

آخرین نامی که در این لیست قرار دارد، خوزه لوئیز گایا است. علی رغم اظهار تمایل والنسیا برای فروش هر یک از بازیکنانش در تابستان امسال، شرایط در مورد این مدافع چپ متفاوت است: او فروشی نیست. بند آزادسازی گایا ۵۰ میلیون یوروست و این یعنی بارسا باید برای خرید او با والنسیا به توافق برسد.


بارسا انتظار ندارد کار آسانی برای به توافق رسیدن با والنسیا داشته باشد اما مطمئن است گایا نمی‌تواند در برابر وسوسه پیوستن به بارسا مقاومت کند. والنسیا نتوانست حضور خود در رقابت‌های اروپایی فصل آینده را تضمین کند و این نگرانی‌ آن‌ها بابت مشکلات مالیشان را افزایش داده است. آن‌ها قصد دارند در تابستان امسال تیم خود را بازسازی کنند و دریافت یک مبلغ قابل توجه در ازای فروش گایا می‌تواند شروع خوبی برای این پروژه باشد.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۳۶ کاربر آنلاین است. (۱۶ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۳۶

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!