به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

چرا بارسلونا عثمان دمبله را غیر قابل فروش اعلام کرده است؟نقل و انتقالات
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ چهارشنبه، ۵ شهریور ۱۳۹۹ (۱۲:۱۳) (۸۲۶ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: اسپورت
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


در میان لیست‌های متفاوتی که این روزها از خروجی‌های بارسا می‌شنویم، تعدادی از بازیکنان اما از سوی باشگاه غیر قابل فروش اعلام شده‌اند که یکی از آن‌ها عثمان دمبله است. در این خبر توضیح خواهیم داد که چرا با وجود مصدومیت‌های متعدد این وینگر فرانسوی، قرار است باز هم او را در نیوکمپ ببینیم.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

بعد از شکست ۸-۲ بارسا مقابل بایرن مونیخ، باشگاه تصمیم گرفت با هدف ایجاد یک تحول عظیم تعداد زیادی از بازیکنانش که در طول فصل عملکرد قابل قبولی ارائه نداده بودند را اخراج کند اما نام ۴ نفر از همان ابتدا از سایرین جدا شد: لنگله، دی یونگ، تراشتگن و مسی. دو نفر اول این لیست جوان هستند و هنوز فرصت درخشیدن دارند، تراشتگن یکی از بهترین دروازبانان دنیاست و مسی هم که نیاز به توضیح ندارد.

اعتماد به گریزمن

بارتومئو در مصاحبه خود نام گریزمن را هم به لیست «غیر قابل فروش»‌‌های باشگاه اضافه کرد. کسی که در فصل اول حضورش در بارسا چندان مطمئن ظاهر نشد اما ظاهراً باشگاه هنوز هم به او اعتماد دارد. همچنین که رونالد کومان، سرمربی جدید تیم هم در یکی از مصاحبه‌هایش در مورد لزوم استفاده از گریزمن در پست مناسب خودش صحبت کرد. نلسون سمدو نیز با وجود عملکرد خوبی که در طول این فصل داشت اما در بعضی بازی‌ها مانند بایرن مونیخ اشتباهات جبران‌ناپذیری نشان داد و با این وجود حرفی از فروش او زده نمی‌شود.

دمبله

اما شاید عجیب‌ترین خبری که شنیدیم این بود که عثمان دمبله هم قرار نیست باشگاه را ترک کند و اصلاً حرفی از فروشش به میان نیامد. او از زمانی که به بارسا پیوست به علت مصدومیت اغلب نتوانست بازی کند. دمبله قرار بود بازیکن سرعتی، ماهر و تاثیر‌گذاری باشد که می‌تواند نتیجه بازی را به سود بارسا تغییر دهد؛ به طور کلی ویژگی‌هایی مشابه آنچه نیمار داشت. به عبارتی دمبله به عنوان جانشین نیمار خریداری شد!

اما اکنون ۳ سال از زمان پیوستن او به بارسا در آن تابستان کذایی که نیمار باشگاه را به مقصد PSG ترک کرد می‌گذرد و ما هنوز شاهد تاثیرگذاری این جواهر سیاه نبوده‌ایم. در آن زمان انتظارات از یک جوان ۲۰ ساله به طرز بی‌رحمانه‌ای بالا بود و او هم درست یک ماه بعد از امضا قراردادش با بارسا اولین مصدومیتش را تجربه کرد و ماه‌ها خانه‌نشین شد.

چرا نباید به فروش برسد؟

حال سوال اینجاست که با همه این تفاسیر چرا نباید به فروش او فکر کرد؟ در میان توجیهات دیگری که شاید بتوان در پاسخ به این سوال ارائه داد باید گفت مهم‌ترین دلیل این است که اگر بارسا در شرایط کنونی دمبله را بفروشد تقریباً فقط ۵۰ درصد از مبلغی که برای خرید او هزینه کرد را به دست خواهد آورد. به نظر شما یک باشگاه حاضر است چقدر برای بازیکنی هزینه کند که طی سه سال اخیر بیش از آن که در زمین بازی باشد، مصدوم بوده است؟


باشگاه معتقد است دمبله هنوز هم مهره ارزشمندی است و نمی‌خواهد او را از دست بدهد. آن‌ها مفتقدند او تنها به فرصتی منظم نیاز و تمرکز کافی دارد تا بتواند خود را اثبات کند. دمبله با ۲۳ سال سن، بعد از سه فصل حضور مداوم در باشگاه، حال تنها باید بتواند به به ثبات برسد. هنوز هم می‌توان به او امید داشت...
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
saeed3103
پاسخ به: چرا بارسلونا عثمان دمبله را غیر قابل فروش اعلام کرده است؟
مسی بره این بی مصرف همیشه مصدوم میخاد گل بزنه؟


چهارشنبه، ۵ شهریور ۱۳۹۹ (۱۲:۴۷)
 
Hossein.hadi.Moghadam
پاسخ به: چرا بارسلونا عثمان دمبله را غیر قابل فروش اعلام کرده است؟
چی دارین میگین!!!!!!!!تمام دنیا خبر رفتن مسی رو تیتر میزنه شما از دمبله!!!!!!!کجای کارید :@اوضاع داره خراب میشه


چهارشنبه، ۵ شهریور ۱۳۹۹ (۱۲:۲۵)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۳۸۱ کاربر آنلاین است. (۳۴ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۳۸۱

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!