به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

برنامه بازی‌های فصل آینده لالیگا مشخص شد؛ ویارئال اولین رقیب بارسالالیگا
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ دوشنبه، ۱۰ شهریور ۱۳۹۹ (۲۲:۴۰) (۴۸۷ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


اولین بازی شاگردان رونالد کومان در فصل ۲۰۲۰/۲۱، هفتم یا هشتم مهرماه در نیوکمپ برگزار خواهد شد. سایر جزئیات برنامه فصل آینده را در این خبر بخوانید.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

ویارئال، اولین حریف بارسا

اولین بازی کاتالان‌ها در تاریخ ۲۷ یا ۲۸ سپتامبر (۷م یا ۶م مهرماه) در نیوکمپ و مقابل ویارئال برگزار خواهد شد.

در واقع این بازی سومین بازی بارسا در رقابت‌های لالیگا خواهد بود. بارسا مانند سایر تیم‌هایی تا ماه آگوست بازی‌های اروپایی یا پلی‌آفشان طول کشید، تا کریسمس دو بازی نخست خود را برگزار نخواهند کرد.

به عبارت دیگر اگر چه لالیگا از تاریخ ۱۲ سپتامبر (۲ شهریورماه) آغاز خواهد شد اما بازی هفته نخست بارسا مقابل الچه تا آذرماه به تعویق خواهد افتاد.


اولین باری خارج از خانه بارسا نیز مقابل سلتا ویگو و در تاریخ ۲۹ یا ۳۰ سپتامبر (۷م یا ۸م مهرماه) برگزار خواهد شد.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

ایبار، آخرین حریف بارسا

علی رغم قالب فصل گذشته رقابت‌ها، بازی‌های این فصل لالیگا به طور متقارن برنامه‌ریزی نشده است؛ یعنی بازی هفته اول هر تیم برعکس بازی هفته نوزدهم نخواهد بود. بیش از هر تسم دیگری بارسا باید برای اولین بازی خود مقابل رئال سوسیداد صبر کند (که در نیوکمپ برگزار می‌شود) اما آخرین بازی کاتالان‌ها در این فصل، مصاف با ایبار خواهد بود که در تاریخ ۲۳ می‌(۲ خرداد ۱۴۰۰) در ورزشگاه خانگی این تیم برگزار خواهد شد.

ال کلاسیکو

اولین بازی آبی و اناری‌ها مقابل رئال مادرید در هفته ۷م رقابت‌ها - ۲۵ اکتبر (۴ آبان ماه) - در نیوکمپ و بازی برگشت در هفته ۳۰م رقابت‌ها - ۱۱ آوریل (۲۲ فروردین ۱۴۰۰) - در سانتیاگو برنابئو برگزار خواهد شد.


برای سومین فصل متوالی، لالیگا باز هم شاهد دربی کاتالان‌ها نخواهد بود. تنها دو بار تاکنون چنین اتفاقی افتاده که به فصل‌های ۱۹۶۲/۶۳ و ۱۹۸۹/۹۰ باز می‌گردد.

۱۰ مهرماه، قرعه‌کشی لیگ قهرمانان

لیگ قهرمانان نیز به دلیل تغییرات زمانی ناشی از بحران کووید ۱۹ کمی دیرتر از حد معمول آغاز می‌شود. اولین بازی‌های مرحله گروهی در تاریخ 20 اکتبر (۲۹ مهرماه)، سه هفته پس از قرعه‌کشی این رقابت‌ها در تاریخ ۱ اکتبر (۱۰ مهرماه)، برگزار خواهد شد.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Hossein.hadi.Moghadam
پاسخ به: برنامه بازی‌های فصل آینده لالیگا مشخص شد؛ ویارئال اولین رقیب بارسا
سالها کارمون شده بود انتظار شروع لیگ ولی امسال هنگ هنگیم!!!!! خدا خیرت نده اسطوره که این شکلی مارو تا مرز انفجار و سکته بردی. امیدوارم همانطور که ما طرفدارها خواب و آرامش نداریم تو هم مثل ما بشی!!!!!!!!!:'(چرا باید به این شکل پایان یک اسطوره باشه؟!؟!؟ ما سالهای سال بازیکنان بزرگی رو از دست دادیم و اسطوره های مثل گواردیولا کومن انریکه پویول ژاوی اینیستا و...ولی این شکلی نبود رفتنشون این شکلی رفتن کار خائنین هست مثل فیگو. چرا مارو وارد این بازی کردی و آبروی تیم و خودت رو بردی!!!!!!؟؟!؟!؟!؟؟!؟؟!


سه‌شنبه، ۱۱ شهریور ۱۳۹۹ (۲۱:۰۸)
 
ALEXMASON
پاسخ به: برنامه بازی‌های فصل آینده لالیگا مشخص شد؛ ویارئال اولین رقیب بارسا
کینگ بره بعید میدونم یکی از این مسابقات رو هم بخوام نگاه کنم


سه‌شنبه، ۱۱ شهریور ۱۳۹۹ (۱۶:۳۹)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۹۰ کاربر آنلاین است. (۱۳ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۹۰

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!