به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پایان اولین جلسه بارتومئو و خورخه مسی؛ آینده لئو همچنان نامعلوم!اختصاصی
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ پنج‌شنبه، ۱۳ شهریور ۱۳۹۹ (۰:۲۰) (۸۵۹ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: اسپورت
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


رئیس باشگاه بارسلونا و پدر لیونل مسی، به عنوان مدیر برنامه‌های او طی ملاقاتی که امروز با یکدیگر داشتند چند ساعتی در مورد آینده بهترین بازیکن جهان در بارسا گفتگو کردند. جزئیات جلسه آن‌ها را در این خبر بخوانید.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

جلسه امروز بارتومئو و خورخه مسی یک جلسه معمولی نبود بلکه یک جهان منتظر شنیدن نتیجه آن بودند. از زمانی که لیونل مسی با ارسال یک فکس به باشگاه اعلام کرد قصد دارد بند خروج رایگان قرارداد خود را فعال کند، طرفین این ماجرا در صدد برگزاری یک ملاقات حضوری با یکدیگر بودند تا در مورد شرایط پیش آمده صحبت کنند. خورخه مسی، پدر و مدیر برنامه‌های لیونل مسی صبح امروز به بارسلونا آمد و بعد از ظهر با جوزپ ماریا بارتومئو به گفتگو پرداخت. به گزارش سایر منابع، این جلسه ۱ ساعت و ۵۰ دقیقه به طول انجامید.

به گزارش منابع خبری اسپورت، جلسه بین این دو نفر بدون حصول هیچ توافقی به پایان رسید. رئیس باشگاه قصد دارد لئو را راضی کند که بماند اما پدرش به دنبال راهی است تا بتواند خروج او را قطعی کند. بارتومئو به همراه اعضای هیئت مدیره‌اش و خورخه مسی به همراه پسر دیگرش، رودریگو و وکیلش خورخه پکور در این جلسه حضور یافتند.


گفته می‌شود مذاکرات بین طرفین این جلسه تا زمان رسیدن به توافق دو طرفه ادامه خواهد داشت. از قرار معلوم تا اطلاع ثانوی مسی در تمرینات رونالد کومان حضور نخواهد یافت.
ارزش: ۸.۰۰ (۱ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Hossein.hadi.Moghadam
پاسخ به: پایان اولین جلسه بارتومئو و جورج مسی؛ آینده لئو همچنان نامعلوم!
!!!!!!؟؟؟؟؟؟


پنج‌شنبه، ۱۳ شهریور ۱۳۹۹ (۰:۲۳)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۳۸ کاربر آنلاین است. (۱۴ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۳۸

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!