به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پایان حواشی خروج مسی؛ احتمالاً او می‌ماند!اختصاصی
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ جمعه، ۱۴ شهریور ۱۳۹۹ (۱۱:۳۰) (۵۳۳ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: اسپورت
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


با توجه به عدم تمایل باشگاه برای مذاکره در مورد خروج این ستاره آرژانتینی، حال به نظر می‌رسد او برای یک فصل دیگر به همکاری خود با آبی و اناری‌ها ادامه خواهد داد تا بتواند در پایان فصل آینده که قراردادش به اتمام می‌رسد، به صورت بازیکن آزاد نیوکمپ را ترک کند. جزئیات جلسه دیروز مسی و پدرش را در این خبر بخوانید.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

لئو مسی از زمان شروع حواشی پیرامون خروج احتمالی‌اش از بارسلونا همواره سکوت کرده و هنوز هم شخصاً صحبتی نکرده است. این ستاره آرژانتینی که هفته پیش با ارسال یک فکس به باشگاه اعلام کرد می‌خواهد بند خروج قراردادش را فعال کند، حال به نظر می‌رسد قصد دارد در تصمیمش تجدید نظر کند و برای ۱۲ ماه آینده
هم در بارسا بماند.

البته او هنوز هم ترجیح می‌دهد باشگاه را ترک کند و به پپ گواردیدلا در منچستر سیتی بپیوندد تا بتواند چالش جدیدی در دوران حرفه‌ای‌اش را تجربه کند اما جوزپ ماریا بارتومئو از موضع خود کوتاه نمی‌آید و تنها در صورت پرداخت بند آزادسازی ۷۰۰ میلیون یورویی قرارداد لئو حاضر به صدور مجوز خروج اوست.

خورخه مسی نیز در جلسه خصوصی خود با پسرش همین را به او گفت: بارسا مسی را جز در ازای پرداخت بند آزادسازی او نمی‌فروشد. از آن گذشته اگر لئو تصمیم بگیرد با تیم دیگری قرارداد بندد، بارسا از او شکایت خواهد کرد.

با توجه به شرایط پیش آمده، مسی اکنون آماده است تا یک سال باقی مانده از قراردادش را هم در بارسا سپری کند و تابستان سال بعد در مورد آینده‌اش تصمیم بگیرد. لئو نمی‌خواهد با خاطره‌ای بد نیوکمپ را ترک کند یا با باشگاهی که ۲۰ سال از عمر خود را در آنجا گذرانده وارد دعوای قانونی شود‌. اگر چه او هنوز تصمیم نهایی خود را نگرفته است اما می‌تواند در تصمیمش به طور کامل تجدید نظر کند و تحت نظر رونالد کومان به کار خود ادامه دهد.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Hossein.hadi.Moghadam
پاسخ به: پایان حواشی خروج مسی؛ احتمالاً او می‌ماند!
دوستان چند وقت پیش گفتم ما بازیکنان خوبی داریم و فقط و فقط باید مربی بزرگی داشته باشیم هرچند مدیریت هم تاثیر داره ولی نه به اندازه مربی. حرف اول و آخر رو باید مربی بزنه. یادمون نرفته در این چند سال گذشته مربیان ما جرات تعویض کردن اسطوره که هیچ جرات تعویض بوسکتس پیکه سوارز و...چندتای دیگه رو نداشتن. در این که سوارز پیکه و...بازیکنان خوبی هستند شکی نیست ولی نه برای نود دقیقه در این سن و سال و نه برای کل فصل. بازی دیشب اسپانیا رو دیده باشید میبینید که انریکه دقیقه 60بوسکتس رو آورد بیرون و یه جوان رو بجاش فرستاده. من امیدوارم کومن این دل و جرات رو داشته باشه تا حتی اسطوره رو حدود دقیقه 50-60بیاره بیرون و ترینکاعو رو بجاش بفرسته چه برسه به سوارز و پیکه و بوسکتس و آلبا و...باید بازیکنان ما بفهمند که تایمی که داخل زمینن باید آرام و قرار نداشته باشند حتی اسطوره. با این ذهنیت مطمئن باشید یکی از بهترین تیم های فصل بعد هستیم


جمعه، ۱۴ شهریور ۱۳۹۹ (۱۴:۱۳)
 
shakib10
پاسخ به: پایان حواشی خروج مسی؛ احتمالاً او می‌ماند!
اوک گندی که باید میزد زده شده و فقط عقب تر میفته...فقط بدین خاطر که گردن بارتو نیفته


جمعه، ۱۴ شهریور ۱۳۹۹ (۱۳:۲۱)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۹۵ کاربر آنلاین است. (۳۱ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۹۵

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!