به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

تمدید قرارداد تراشتگن، اولویت بعدی باشگاه!نقل و انتقالات
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ یکشنبه، ۱۶ شهریور ۱۳۹۹ (۱۰:۰۷) (۳۳۴ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: اسپورت
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


علی رغم تنش‌هایی که این اواخر بین این سنگربان آلمانی و باشگاه پیش آمده بود، حال به نظر می‌رسد مشکلاتشان حل شده و قرار است به زودی قرارداد او تمدید شود. در این خبر از جزئیات این موضوع مطلع خواهید شد.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

بعد از جراحی زانوی پای راستش، اکنون تراشتگن مصدومیت خود را پشت سر گذاشته و قصد دارد قرارداد خود را با بارسلونا تمدید کند.

طرفین مذاکره خواهان امضا هر چه زودتر این قرارداد هستند و بعد از پایان ماجرای مسی، اکنون تمدید قرارداد تراشتگن برای باشگاه در اولویت قرار دارد. او تمایل دارد دستمزدش به طور قابل توجهی افزایش یابد اما باشگاه حاضر به پذیرش این شرط نیست.

باشگاه به دلیل وضعیت اقتصادی نامطلوبی که دارد، می‌خواهد حقوق پایه تمام بازیکنانش را کاهش دهد نه اینکه آن‌ها را افزایش دهد. بنابراین آن‌ها با تراشتگن به یک پیش توافق دست یافتند که دستمزد او را افزایش دهند؛ البته این افزایش دستمزد کمتر از مقداری است که او می‌خواست اما با توجه به این که قرارداد او تا سال ۲۰۲۴ تمدید می‌شود، این رقم بعد از دو فصل دیگر به همان مقدار خواهد رسید.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۷۱ کاربر آنلاین است. (۲۰ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۷۱

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!