به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

انسو فاتی و ثبت رکوردی دیگر به همراه تیم ملی اسپانیاآمار و ارقام
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ دوشنبه، ۱۷ شهریور ۱۳۹۹ (۱۱:۱۶) (۵۱۹ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


این جوان خوش‌آتیه شب گذشته با گلزنی در دیدار اسپانیا و اوکراین به جوان‌ترین گلزن تاریخ تیم ملی کشورش تبدیل شد. جزئیات تمام رکوردهایی که او تاکنون به ثبت رسانده را در این خبر بخوانید.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

رکوردشکنی‌های انسو فاتی همچنان ادامه دارد؛ گلی که او در دقیقه ۳۲م پیروزی ۴-۰ اسپانیا مقابل اوکراین به ثمر رساند، این مهاجم جوان بارسایی را با ۱۷ سال و ۳۱۱ روز سن، به جوان‌ترین گلزن تاریخ تیم ملی بزرگسالان اسپانیا بدل کرد.

۱) دومین بازیکن جوان بارسا در لالیگا

۲۵ آگوست ۲۰۱۹

زمانی که فاتی در جریان شکست ۵-۲ بتیس در نیوکمپ به عنوان بازیکن تعویضی به میدان رفت، تنها ویسنته مارتینز پیش از او اولین بازی لالیگایی خود را با سنی کمتر از وی برای بارسا به نمایش گذاشت.

۲) جوان‌ترین گلزن بارسا در تاریخ لالیگا

۳۱ آگوست ۲۰۱۹

یک هفته بعد از آن بازی، انسو فاتی در ورزشگاه خانگی اوساسونا وقتی تنها ۱۶ سال و ۳۰۴ روز سن داشت، پاس عرضی کارلس پرز را به اولین گل این بازی که با نتیجه ۲-۲ به پایان رسید، تبدیل کرد.

۳) جوان‌ترین بازیکن حاضر در ترکیب اصلی در نیوکمپ

۱۴ سپتامبر ۲۰۱۹

او با حضور در ترکیب اصلی بارسا در پیروزی ۵-۲ مقابل والنسیا در نیوکمپ، به جوان‌ترین بازیکنی تبدیل شد که این افتخار را در کارنامه فوتبالی خود ثبت کرده است.

۴) جوان‌ترین بازیکن تاریخ لالیگا که در یک بازی هم گل زد و هم پاس گل داد

۱۴ سپتامبر ۲۰۱۹

تنها هفت دقیقه از شروع همان بازی (والنسیا) می‌گذشت که فاتی نه تنها یک گل زده بود بلکه یک پاس گل هم فرستاده بود.

۵) جوان‌ترین گلزن نیوکمپ

۱۴ سپتامبر ۲۰۱۹

گلی که فاتی در آن بازی به ثمر رساند همچنین او را به جوان‌ترین بازیکن تاریخ تمام رقابت‌ها تبدیل شد که در نیوکمپ گلزنی کرده است؛ چه برای بارسا و چه برای تیم میهمان.

۶) جوان‌ترین بازیکن بارسا در لیگ قهرمانان

۱۷ سپتامبر ۲۰۱۹

تنها سه روز بعد از آن بازی، فاتی با حضور در ترکیب اصلی بارسا در مصاف با دورتموند در سیگنال ایدونا پارک، به رکورد جدیدی دست یافت. او در دقیقه ۵۵ آن بازی با لئو مسی تعویض شد.

۷) دومین بازیکن جوان تیم زیر ۲۱ سال اسپانیا

۱۵ اکتبر ۲۰۱۹

درخشش او برای بارسا باعث شد با حضور در رقابت‌های جام ملت‌های زیر ۲۱ سال اروپا مقابل مونته‌نگرو، به دومین بازیکن جوانی تبدیل شود که به این افتخار دست یافته است. قبلاً بویان کرکیچ، بازیکن سابق آبی و اناری‌ها این رکورد را ثبت کرده بود.

۸) جوان‌ترین گلزن بارسا در لیگ قهرمانان اروپا

۱۰ دسامبر ۲۰۱۹

انسو فاتی اولین گل خود در رقابت‌های اروپایی را در ورزشگاه جوزپه مئاتزا آن هم تنها یک دقیقه بعد از ورود به زمین در دقیقه ۸۵ به ثمر رساند‌. این گل پیروزی ۲-۱ را برای کاتالان‌ها به ارمغان آورد و رکورد جدیدی را برای او.

۹) جوان‌ترین بازیکن تاریخ لالیگا که دابل کرده است

۲ فوریه ۲۰۲۰

دو گلی که فاتی در مصاف با لواناه به ثمر رساند، به این معنا بود که او رکورد خوامی، بازیکن مالاگا را که در سال ۲۰۱۰ چنین رکوردی را ثبت کرده بود، شکست.

۱۰) پسر طلایی سال

در تاریخ ۱۵ آگوست امسال اعلام شد این جوان بارسایی کاندید کسب جایزه پسر طلایی سال که توسط مجله ایتالیایی توتواسپورت به بهترین بازیکن زیر ۲۰ سال اهدا می‌شود، شده است. او سال گذشته که ژوآئو فلیکس این عنوان را کسب کرد، ششم شد.

۱۱) دومین بازیکن جوان تیم ملی اسپانیا

۳ سپتامبر ۲۰۲۰

در تونمنت لیگ ملت‌های اروپا، لوئیز انریکه انسو فاتی را در نیمه دوم مصاف با آلمان به میدان آورد و به این ترتیب او بعد از زوبیتا، فوتبالیستی از ایالت باسک در اوایل قرن بیستم، به دومین بازیکن جوان تاریخ اسپانیا بدل شد.

او همچنین این شانس را داشت که در همان بازی به جوان‌ترین گلزن اسپانیا تبدیل شود اما گلش به علت خطای سرخیو راموس مردود اعلام شد.

۱۲) جوان‌ترین گلزن تیم ملی اسپانیا

۶ سپتامبر ۲۰۲۰

انسو فاتی شب گذشته با به ثمر رساندن گل سوم پیروزی ۴-۰ اسپانیا مقابل اوکراین، با ۱۷ سال و ۳۱۱ روز سن به جوان‌ترین گلزن تاریخ اسپانیا تبدیل شد. این رکورد پیش از این در اختیار خوان ارازکوین با ۱۸ سال سن قرار داشت.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
S.Rivaldo
پاسخ به: انسو فاتی و ثبت رکوردی دیگر به همراه تیم ملی اسپانیا
به آینده این پسر خوشبینم ، ولی یقینا مسی نخواهد شد ، هیچ کس دیگری مسی نخواهد شد ، امیدوارم یه تیری آنری ازش در بیاد برامون


دوشنبه، ۱۷ شهریور ۱۳۹۹ (۱۳:۰۶)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۷۲ کاربر آنلاین است. (۲۴ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۷۲

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!