به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

کومان: همواره جا برای بهتر شدن وجود داردمصاحبه
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ یکشنبه، ۲۳ شهریور ۱۳۹۹ (۹:۳۶) (۵۱۹ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: اسپورت
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


شب گذشته رونالد کومان اولین بازی خود به عنوان سرمربی بارسا را تجربه کرد. او سیستم بازی ۳-۳-۴ بارسا را به ۱-۳-۲-۴ تبدیل کرد و به عقیده خودش در این سیستم بازیکنان در حملات آزادی عمل بیشتری دارند. در این خبر متن مصاحبه بعد از بازی او را خواهید خواند.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

کومان در مصاحبه با بارسا TV گفت: «این سیستم با هافبک‌ها نسبت به فصل گذشته کمی متفاوت است اما تیم می‌تواند با این سیستم نیز تطبیق یابد و به خوبی آن را در زمین پیاده کند. ما [در این سیستم] به دنبال انتقال هر چه سریع‌تر توپ به انتهای زمین هستیم تا خطوط دفاعی حریف را بشکنیم، فضاسازی کنیم و خطرات بیشتری ایجاد کنیم تا تیم بتواند به گل برسد».

کومان تاکید داشت که می‌خواهد تیمش در این فصل با نفوذ بیشتری بازی کند و این امر مستلزم تغییراتی در خط میانی تیم است.

«این اولین بازی ما در پیش فصل بود و به همین دلیل هم همه بازیکنان ۴۵ دقیقه بازی کردند. آن‌‌ها باید نبض بازی را پیدا کنند و با شدت قدرت بازی کنند. در نیمه دوم کمی بهتر از نیمه اول بودیم. اینکه هیچ مصدومی ندادیم نکته بسیار مهمی است زیرا به دنبال سرعت بخشیدن به بازی بودیم. این از نتیجه نهایی هم مهم‌تر بود‌».

«تمام بازیکنان وظیفه خود را به خوبی انجام دادند و ما بازی کسانی را دیدیم که پیش از این ندیده بودیم. همواره جا برای پیشرفت کردن وجود دارد اما توجه به اینکه تنها دو هفته از تمرینات ما می‌گذشت، در مجموع از عملکرد بازیکنان راضی هستیم‌‌».

«پیش فصل ما تنها ۴ هفته و یا حتی کمتر از آن است زیرا برخی از بازیکنان را به علت مصدومیت و یا حضور در اردوی تیم ملی کشورشان در اختیار نداشتیم در صورتی که یک پیش فصل معمولی ۶ هفته زمان دارد. این فرصت برای همانگ کردن بازیکنان بسیار مهم است».

«در شرایط پیچیده‌ای قرار داریم زیرا آنچه ما می‌خواهیم این است که بتوانیم آمادگی جسمانی بازیکنان را به حد مطلوب برسانیم و طی دو هفته باقی مانده، یک تیم تاکتیکی‌تر را آماده رقابت در یک لیگ دشوار کنیم».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Hossein.hadi.Moghadam
پاسخ به: کومان: همواره جا برای بهتر شدن وجود دارد
ایول داره خدایی اگه بتونه حرف خودشو به بازیکنها دیکته کنه و از بازیکن سالاری تیم رو دربیاره ما باهمین نفرات هم بهترین تیم جهان هستیم


یکشنبه، ۲۳ شهریور ۱۳۹۹ (۱۴:۵۱)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۲۰ کاربر آنلاین است. (۲۰ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۲۰

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!