به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

تکذیب احتمال نرسیدن مسی به اولین ال کلاسیکوی فصلال کلاسیکو
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ جمعه، ۲۸ شهریور ۱۳۹۹ (۰:۰۹) (۲۷۷ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: اسپورت
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


پیش از این اعلام شد که در صورت حضور مسی در بازی‌های مراحل انتخابی جام جهانی به همراه تیم ملی آرژانتین، ممکن است نتواند در ال کلاسیکوی رفت به میدان برود اما اکنون با تغییر قانون لزوم قرنطینه بازیکنان قبل و بعد از پیوستن به اردوهای ملی، این احتمال رد شد. جزئیات بیشتر را در این خبر بخوانید


کانون هواداران بارسلونا در ایران

فیفا در مورد شرایط نابه‌سامان آمریکای جنوبی در کنترل شیوع ویروس کرونا نگرانی‌هایی دارد اما روز گذشته اینفانتینو اعلام کرد باشگاه‌های اروپایی موظفند مجوز خروج ملی‌پوشانشان برای شرکت در این بازی‌ها را صادر کنند.

پیش از این قرار بود تیم ملی آرژانتین در تاریخ ۷م فروردین ماه با اکوادور بازی کند و پنج روز بعد از آن به بولیوی سفر کند - که به دلیل شیوع ویروس کرونا لغو شد. حال اما اعلام شده که این دو بازی به تعویق افتاده در هفته سوم مهر ماه برگزار می‌شود و در این صورت اگر مسی بعد از شرکت در این بازی‌ها بخواهد دوران قرنطینه را سپری کند، ال کلاسیکوی رفت این فصل لالیگا را از دست خواهد داد - همچنین مصاف با ختافه و آلاوز.

حال اما گفته می‌شود رئیس فیفا طی جلسه‌ای اعلام کرد که قرنطینه کردن بازیکنان قبل و بعد از پیوستن به تیم‌های ملی کشورشان اجباری نیست و به این ترتیب مسی مشکلی برای حضور در بازی‌های ملی و باشگاهی‌اش در این بازه زمانی نخواهد داشت.


قطعاً آرژانتین مسی را برای بازی‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر فرا خواهد خواند. خصوصاً که این جام جهانی ممکن است آخرین شانس مسی برای قهرمانی در این رقابت‌ها باشد.

شایان ذکر است لیگ داخلی آرژانتین به دلیل شرایط بحرانی شیوع ویروس کووید ۱۹ در آن کشور، هنوز شروع نشده است.


یکشنبه هفته آینده لیست بازیکنان برای اعزام به بازی‌های انتخابی جام جهانی اعلام می‌شود.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۰۵ کاربر آنلاین است. (۱۵ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۰۵

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!