به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پوچ می‌ماند و برای جایگاه خود در تیم می‌جنگد!اختصاصی
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ دوشنبه، ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ (۱۳:۴۲) (۶۱۲ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: اسپورت
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


این جوان مستعد لاماسیایی می‌خواهد به کومان نشان دهد که اشتباه می‌کند و قصد دارد جایگاهش را در تیم اصلی تثبیت کند. در این خبر حواشی پیرامون این موضوع و تبعات تصمیمات مختلف در مواجه با آن را بررسی کرده‌ایم.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

اگر قرار باشد ریکی پوچ را با تنها یک ویژگی توصیف کنیم، قطعاً آن ویژگی ایمان قوی او به موفقیت در بارسلوناست‌‌. او سال‌های زیادی جنگیده است تا خود را ثابت کند و حاضر نیست به این زودی‌ها پا پس بکشد. حتی صحبت‌های ناامیدکننده رونالد کومان که گفت به او نیازی ندارد نیز ذهنیتش را تغییر نداد و اراده‌اش را تضعیف نکرد‌. او اکنون با باشگاه قرارداد دارد، می‌خواهد بماند و مشتاق است به کومان ثابت کند اشتباه کرده است‌.

این اولین باری نیست که پوچ به باشگاه گفته است که نمی‌خواهد اینجا را ترک کند. ژانویه سال گذشته پاتریک کلایورت (مدیر ورزشی تیم‌های پایه باشگاه) درهای خروج را برای پوچ باز کرد و معتقد بود: بهترین حالت برای ریکی این است که به صورت قرضی برود. او طی مصاحبه‌ای با اسپورت در نوامبر ۲۰۱۹ چنین حرفی را زد. پوچ این پیشنهاد را شنید اما در نهایت ترجیح داد بماند و برای جایگاهش در تیم بجنگد.

ورود به تیم اصلی بارسا هرگز برای محصولات لاماسیا کار آسانی نبوده است و حال نیز کومان به پوچ پیشنهاد کرده که برای کسب فرصت بازی بیشتر در فصل آینده، به دنبال تیم دیگری برای خود باشد. از آنجا که بارسا امسال پنجره نقل و انتقالاتی دشواری دارد و با وجود اصرار خودش برای ماندن در باشگاه، به نظر می‌رسد پوچ حداقل در تابستان امسال نیوکمپ را ترک نخواهد کرد.


با اتخاذ این تصمیم حال مشکل یافتن راهی برای تثبیت جایگاه پوچ در تیم اصلی است. لیست تیم هنوز بسته نشده است اما تحت هیچ شرایطی پوچ برای بارسا ب بازی نخواهد کرد. یکی از ویژگی‌های ارزشمند او دستمزد پایینش نسبت به سایر اعضای تیم است‌. انتظار می‌رود طی هفته‌های آتی تعدادی از بازیکنان باشگاه را ترک کنند و به این ترتیب جا برای ورود پوچ به لیست نهایی تیم اصلی باز خواهد شد.

از طرفی پنجره نقل و انتقالات زمستان نیز چندان دور نیست و اگر اکنون مقصد مناسبی برایش پیدا نکنند، ممکن است پوچ را در زمستان راهی تیم دیگری کنند. در این صورت پوچ‌ باید تمام تمرکزش را روی جلب نظر کومان بگذارد و به یکی از ستارگان بی‌نظیر بارسا تبدیل شود‌ - که شاید این فشار و استرس، عملکردش را هم تحت شعاع قرار دهد!
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
saeed3103
پاسخ به: پوچ می‌ماند و برای جایگاه خود در تیم می‌جنگد!
این همه سال اینهمه بازیکن مسخره خریدن اگه به این بازیکنا اعتماد میکردن الان کلی بازیکن خوب آینده دار با تجربه داشتیم شاید الان چند تا مس ی جدید داشتیم ولی حیف که همه این بازیکنارو یا فروختن یا قرض دادن نابود شدن


پنج‌شنبه، ۳ مهر ۱۳۹۹ (۹:۲۱)
 
Heavenly.Girl
پاسخ به: پوچ می‌ماند و برای جایگاه خود در تیم می‌جنگد!
خداکنه نره :(


دوشنبه، ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ (۱۳:۴۸)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۸۷ کاربر آنلاین است. (۳۳ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۸۷

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!