به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

رسمی: توافق با ویارئال برای انتقال خورخه کوئنکانقل و انتقالات
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ چهارشنبه، ۲ مهر ۱۳۹۹ (۸:۴۲) (۴۶۶ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


این باشگاه لالیگایی موظف است در ازای این انتقال، ۲.۵ میلیون یورو به علاوه ۴ میلیون متغیر به بارسا پرداخت کند. جزئیات قرارداد او و مرور کوتاهی بر دوران حرفه‌ایش را در این خبر بخوانید.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

بارسلونا و ویارئال برای انتقال این مدافع میانی به توافق رسیدند. این باشگاه لالیگایی ۲.۵ میلیون یورو به علاوه ۴ میلیون متغیر به بارسا پرداخت خواهد کرد. در قرارداد او بند بازخرید نیز درج شده است و اگر این بازیکن در آینده فروخته شود، ۲۰ درصد از حق فروش او به بارسا تعلق خواهد گرفت.

باشگاه بارسلونا مراتب تشکر و قدرانی خود را به پاس تعهد و فداکاری خوخه کوئنکا در این مدت، ابراز می‌دارد و بهترین‌ها را برایش در آینده آرزو می‌کند.

خورخه کوئنکا در فصل ۲۰۱۷/۱۸ از آلکورکون به بارسا آمد‌. این مدافع مجموعاً ۶۵ بازی برای بارسا ب انجام داد و سه گل به ثمر رساند که یکی از آن‌ها مقابل خیمناستیک در اولین بازی رسمی در ورزشگاه جدید یوهان کرویف بود. کوئنکا اولین بازی خود برای تیم اصلی را در جام حذفی در تاریخ ۳۱ اکتبر ۲۰۱۸ در مصاف با کالچرال لئونسا به نمایش گذاشت و ۶۱ دقیقه بازی کرد که به پیروزی ۱-۰ ختم شد.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۵۴ کاربر آنلاین است. (۱۵ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۵۴

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!