به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

رسمی: انسو فاتی به تیم اصلی بارسا پیوست!نقل و انتقالات
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ چهارشنبه، ۲ مهر ۱۳۹۹ (۱۹:۳۱) (۳۴۵ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


این جوان مستعد از فصل آینده پیراهن شماره ۲۲ تیم اصلی را بر تن خواهد کرد.‌ قرارداد فعلی او با کاتالان‌ها تا ۳۰ ژوئن ۲۰۲۲ اعتبار دارد و بند آزادسازی‌اش ۴۰۰ میلیون یورو خواهد بود.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

انسو فاتی به یکی از اعضای رسمی تیم اصلی بارسلونا تبدیل شد. این جوان ۱۷ ساله که از ابتدای فصل گذشته به عنوان بازیکن بارسا ب در تمرینات و بازی‌های تیم اصلی حضور داشت، از فصل آینده پیراهن شماره ۲۲ این تیم را خواهد پوشید و بند آزادسازی‌اش از ۱۷۰ میلیون یورو به ۴۰۰ میلیون افزایش یافته است.

پیراهن شماره ۲۲ بارسا این همان پیراهنی است که طی دو فصل گذشته متعلق به آرتورو ویدال بود. پیش از او مایکل ریزیگر، فرانک دی بوئرو، لوئیز گارسیا، ساویولا، آبیدال و دنی آلوز آن را می‌پوشیدند.


انسو فاتی از زمانی که بازی برای تیم اصلی را آغاز کرد، رکورد‌ها را یکی پس از دیگری شکست... او در همین ماه برای اولین بار با پیراهن تیم ملی اسپانیا به میدان رفت و به جوان‌ترین گلزن تاریخ تیم ملی اسپانیا تبدیل شد. او در فصل گذشته رکوردهای مختلفی در زمینه‌ ثبت گل و پاس گل در لالیگا و لیگ قهرمانان را شکسته است. فاتی اولین بازی خود با پیراهن تیم اصلی بارسا را در تاریخ ۲۵ آگوست ۲۰۱۹ به نمایش گذاشت و از آن پس طی ۳۳ بازی، ۸ گل به ثمر رساند.
ارزش: ۹.۰۰ (۱ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
saeed3103
پاسخ به: رسمی: انسو فاتی به تیم اصلی بارسا پیوست!
این همه سال اینهمه بازیکن مسخره خریدن اگه به این بازیکنای آکادمی اعتماد میکردن الان کلی بازیکن خوب آینده دار با تجربه داشتیم شاید الان چند تا مسی جدید داشتیم ولی حیف که همه این بازیکنارو یا فروختن یا قرض دادن نابود شدن


پنج‌شنبه، ۳ مهر ۱۳۹۹ (۹:۲۳)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۸۲ کاربر آنلاین است. (۲۰ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۸۲

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!