به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

بررسی مقاصد احتمالی ساموئل اومتیتینقل و انتقالات
فرستنده متین اکبری در تاريخ پنج‌شنبه، ۳ مهر ۱۳۹۹ (۲۰:۱۹) (۵۴۷ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع : اسپورت
مترجم: متین اکبری / FCBarcelona.ir

بعد از فروش ویدال، راکیتیچ و سوارز حال بارسا به دنبال فروش سایر بازیکنان مازاد خود است و به نظر می‌رسد که اومتیتی خروجی بعدی خواهد. در این مطلب مقاصد احتمالی این مدافع فرانسوی را بررسی کرده‌ایم.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

ساموئل اومتیتی جایی در برنامه‌های رونالد کومان برای فصل آینده ندارد. باشگاه هم به دنبال تیمی است تا اومتیتی را به آن بفروشد، اما مصدومیت زانوی اومتیتی که از جام جهانی 2018 با آن دست و پنجه نرم می‌کند، کار را برای فروش او دشوار ساخته است.

تا به حال باشگاه‌های زیادی به جذب او علاقه نشان داده‌اند ولی هنوز هیچ پیشرفتی حاصل نشده است. این احتمال وجود نیز وجود دارد که بارسلونا در نهایت اجازه خروج رایگان او را صادر کند. برادر اومتیتی که مدیر برنامه او نیز محسوب می‌شود، تایید کرده که تلاش برای یافتن تیمی جدید برای اومتیتی را آغاز کرده است.

روزنامه فرانس فوتبال در گزارشی برخی از مقاصد احتمالی اومتیتی را بررسی کرده است.

منچستر یونایتد

این تیم انگلیسی نیازمند تقویت خط دفاعی خود است و از آن جایی ویکتور لیندلوف و اریک بایی عملکرد متقاعد کننده‌ای نداشته‌اند و کریس اسمالینگ نیز برای فصل آینده به رم بازخواهد گشت، به همین دلیل این باشگاه در پی یافتن زوجی قابل اتکا برای هری مگوایر است.

المپیک لیون

بازگشت به لیون احتمالا مطمئن‌ترین گزینه است. در این مورد مسائل مالی، مشکل اصلی است. البته اومتیتی می‌تواند به عنوان بخشی از انتقال ممفیس دپای به لیون منتقل شود. رودی گارسیا سرمربی لیون در این باره می‌گوید: ما می‌دانیم که اون مدافع بسیار خوبی است. ولی نمی‌دانم که این انتقال از نظر اقتصادی امکان پذیر هست یا خیر.


اینتر میلان

اومتیتی به عنوان بخشی از قرارداد لوتارو مارتینز به اینتر هم پیشنهاد شده است. انتقال به اینتر این فرصت را به اومتیتی می‌دهد تا در لیگ قهرمانان و سری آ به میدان برود ولی تردیدهایی درباره آمادگی بدنی او برای انتقال به این تیم ایتالیایی وجود دارد.

آرسنال

توپچی‌ها به دنبال یک رهبر برای دفاع میانی خود هستند و اومتیتی هم می‌تواند این مسئولیت را به عهده بگیرد. تحت هدایت میکل آرتتا او می‌تواند در کنار دوست و هم‌تیمی سابق خود در تیم لیون یعنی الکساندر لاکازت به میدان برود.

رن

این تیم فرانسوی علاقه زیادی به اومتیتی دارد، با این وجود تنها انتقالی رایگان در صورتی که اومتیتی دستمزد خود را کاهش دهد، ممکن خواهد بود. با توجه به مشکلات مالی، انتقال قرضی هم در این مورد امکان پذیر خواهد بود.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۹۲ کاربر آنلاین است. (۱۹ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۹۲

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!