به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

کومان: شاید بهبودی تراشتگن چند هفته دیگر زمان ببرد!مصاحبه
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ شنبه، ۵ مهر ۱۳۹۹ (۱۷:۱۸) (۳۲۸ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مبینا پولایی / FCBarcelona.ir

رونالد کومان در اولین کنفرانس مطبوعاتی خود پیش از یک بازی رسمی روی نیمکت بارسا، در مورد مسائل مختلفی از جمله نقل و انتقالات باشگاه، مسی، سوارز و جوانان تیم سخن گفت. در این خبر متن مصاحبه او را خواهید خواند.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

«چون ویارئال دو بازی بیشتر از بارسا در لالیگا حضور داشته، در موقعیت بهتری است؟ بله ممکن است. اما تیم آماده است تا فردا با قدرت حضور پیدا کند».

«همچنان دو هفته تا بسته شدن پنجره نقل و انتقالات زمان در اختیار داریم. امکان دارد بازیکنانی خریداری شده و یا فروخته شوند اما من قصد دارم روی بازیکنانی که هم‌اکنون در اختیار دارم تمرکز کنم».

«مسی عصبانی است؟ طبیعی است که او از ترک یکی از بهترین دوستانش ناراحت باشد اما من به مسی اطمینان دارم و عملکرد او را در طی تمرینات دیده‌ام».


«لوتارو یا دپای؟ هیچ چیز بعید نیست اما همانگونه که گفتم من روی بازیکنانی که الان در اختیار دارم تمرکز می‌کنم. بارسا باید همیشه آماده باشد که خودش را تقویت کند».

«سوارز؟ به نظر می‌رسد تقصیرات به گردن من افتاده است، در حالی که اخراج سوارز تصمیم باشگاه بود. من به او احترام بسیاری می‌گذارم و برایش بهترین‌ها را در اتلتیکو مادرید آرزو می‌کنم».


«اینکه ریکی پوچ در بارسا ب بازی کند نیز تصمیم باشگاه بود. این درست نیست که من روی پوچ حساب نمی‌کنم. او در ترکیب بازی فردا حضور خواهد داشت».

«بازیکنان جوانی مثل ریکی پوچ و آلنیا باید بازی کنند. اگر تصمیم بگیرند که می‌خواهند بمانند، به آن‌ها این فرصت را می‌دهم که نشان دهند آیا می‌توانم رویشان حساب کنم یا خیر».

«به نظر من حضور فاتی در تیم ضروری است. او یک استعداد فوق‌العاده است. با اینکه هنوز سن کمی دارد و باید چیزهای زیادی یاد بگیرد اما نشان داده که می‌تواند در ترکیب تیم اصلی حضور داشته باشد».


«ما مهاجمان بسیار خوبی داریم اما هیچ‌ کس نمی‌تواند سه بازی پیاپی در زمین باشد. ما بازیکنان با کیفیت زیادی داریم که باید به میدان بفرستیم».

«مشخص است که باید در زمینه دفاع پیشرفت کنیم. می‌خواهیم سیستم را تغییر دهیم و بیشتر پرس کنیم. این یک تغییر اساسی خواهد بود و نیازمند زمان است».

«هر بازیکن بایستی در جایگاه درست خودش قرار داده شود. کوتینیو می‌تواند در جایگاه شماره ۱۰ و یا در جناح چپ با آزادی بیشتری بازی کند. او همچنین علاقه دارد که در دفاع شرکت کرده و به تیم کمک کند. اما من می‌خواهم او را نزدیک به دروازه حریف ببینم. امیدوارم که او در فصل جاری موفق شود».

«ما برای پیشرفت و بهبودی وضعیت تیم به دنبال بازیکن هستیم اما لازم است وضعیت مالی باشگاه را نیز در نظر گرفت. در هر صورت صرف نظر از خریدهای احتمالی، ما برای فتح همه چیز تلاش خواهیم کرد».

«نمی‌دانم بهبودی تراشتگن چه مقدار زمان ببرد و شاید چند هفته دیگر به طول بیانجامد. از نتو و دیگر جوانان تیم بسیار راضی هستم. آن‌ها نشان داده‌اند که می‌توانند دروازبانان بزرگی شوند».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Hossein.hadi.Moghadam
پاسخ به: کومان: شاید بهبودی تراشتگن چند هفته دیگر زمان ببرد!
حرفاهاش در رابطه با ثابت بازیکردن یک بازیکن به مدت سه بازی پشت سر هم کاملاً درسته امیدوارم شاهد تعویض بازیکنان مسن تر در حدود دقایق 60-70هر بازی باشیم تا بازیکنان جوون ما بتونند فرصت بازی داشته باشند و اعتماد به نفس بگیرند. به امید فصلی خوب و البته گم و گور شدن بارتومعو و دارودستش


شنبه، ۵ مهر ۱۳۹۹ (۲۱:۳۳)
 
marzeg
پاسخ به: کومان: شاید بهبودی تراشتگن چند هفته دیگر زمان ببرد!
بینهایت برای فصل جدید هیجان زده ام
امیدوارم کومان موفق بشه🔥


شنبه، ۵ مهر ۱۳۹۹ (۱۹:۳۱)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۳۶ کاربر آنلاین است. (۲۹ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۳۶

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!