به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پیش‌بازی؛ بارسا vs ویارئالپیش بازی
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ یکشنبه، ۶ مهر ۱۳۹۹ (۱۴:۰۹) (۲۲۶ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


تا ساعاتی دیگر شاهد اولین آزمون رونالد کومان روی نیمکت بارسا در یک بازی رسمی خواهیم بود. این دیدار ساعت ۲۲:۳۰ (به وقت ایران) در ورزشگاه نیوکمپ برگزار خواهد شد.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

پیش‌فصل تمام شده و حال نوبت به رقابت‌های حساس رسیده است. بعد از شکست دادن تیم‌های خیمناستیک، ژیرونا و الچه، بارسا باید در اولین بازی فصل ۲۰۲۰/۲۱ لالیگا مقابل ویارئال صف‌آرایی کند که شروع سختی برای رونالد کومان خواهد بود. ویارئال سال‌ها یکی از قدرتمندترین تیم‌های حاضر در لالیگا بوده است و امشب به همراه سرمربی جدید خود یعنی اونای امری به نیوکمپ خواهد آمد.

کروناویروس همچون فصل گذشته، این فصل را هم تحت تاثیر خود قرار داده است و همچنان بازی‌ها پشت درهای بسته و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شوند.


همچنین باوجود اینکه لالیگا در واقع از دو هفته پیش آغاز شده است، بارسا یکی از چند تیمی است که به علت به طول انجامیدن بازی‌های فصل گذشته‌اش تا ماه آگوست، لیگ را با تاخیر آغاز خواهد کرد.

چهره‌های جدید

مصاف با ویارئال می‌تواند اولین بازی رسمی بازیکنانی چون پدری (جوانی باستعدادی که از لاس پالماس بازگشته است)، پیانیچ (مهاجم بوسنیایی مجرب از یوونتوس) و فرانسیسکو ترینکائو (جوان پرتغالی‌ای که از براگا آمده است) برای تیم اصلی باشد‌‌.

بارسا در این بازی همچنین تعدادی از بازیکنان خود که فصل قبل به صورت قرضی راهی سایر باشگاه‌ها شده بودند را در اختیار خواهد داشت: ژان-کلر تودیبو (شالکه ۰۴)، کارلس آلنیا (بتیس)، رافینیا (سلتا) و فیلیپه کوتینیو (بایرن). انسو فاتی که فصل گذشته به عنوان بازیکن بارسا ب برای تیم اصلی به میدان می‌رفت، از این پس یکی از اعضای رسمی تیم نخست باشگاه محسوب می‌شود.


لیست بازیکنانی که در پنجره نقل و انتقالاتی تابستان امسال نیوکمپ را ترک کردند نیز بدین شرح است: آرتور ملو (یوونتوس)، ایوان راکیتیچ (سویا)، آرتورو ویدال (اینتر)، نلسون سمدو (ولوز) و لوئیز سوارز (اتلتیکو مادرید).

علی رغم اینکه تصور می‌شد مصدومیت تراشتگن تا شروع رقابت‌های لالیگا بهبود یابد، او دو هفته ویگر نیز از میادین فوتبال دور خواهد بود و به این ترتیب نتو کسی است که امشب درون دروازه بارسا قرار خواهد گرفت.

آشنایی با رقیب

ویارئال در این فصل در لیگ اروپا به رقابت خواهد پرداخت و یکی از تیم‌هایی است که دو هفته پیش لالیگا را آغاز کرده است.‌ آن‌ها در بازی نخست خود مقابل هوئسکا به تساوی ۱-۱ دست یافتند و هفته گذشته ۲-۱ ایبار را شکست دادند.

۵ دیدار پیشین دو تیم (همه بازی‌ها در لالیگا)

۲۰۲۰/۰۷/۰۵؛ ویارئال ۱ (مورنو) - بارسا ۴ (گل به خودی، سوارز، گریزمن و فاتی)
۲۰۱۹/۰۹/۲۴؛ بارسا ۲ (گریزمن و آرتور) - ویارئال ۱ (کازورلا)
۲۰۱۹/۰۴/۰۲؛ ویارئال ۴ (چوکووئزه، توکو اکامبی، ایبورا، باکا) - بارسا ۴ (کوتینیو، مالکوم، مسی و سوارز)
۲۰۱۸/۱۲/۰۲؛ بارسا ۲ (پیکه و آلنیا) - ویارئال ۰
۲۰۱۸/ ۰۷/۰۹؛ بارسا ۵ (کوتینیو، پائولینیو، مسی و دمبله ۲) - ویارئال ۱ (سانسونه)

آیا می‌دانستید؟

• بارسا طی ۱۰ فصل اخیر، ۹ بار در‌اولین بازی لالیگایی خود به پیروزی رسیده است. تنها شکست آبی و اناری‌ها در هفته اول این رقابت‌ها، در فصل گذشته مقابل اتلتیک بیلبائو (در سن مامس) رقم خورده است‌.

• بارسا در طول تاریخ تنها یک بار در بازی خانگی هفته نخست لالیگا شکست خورده است و آن هم به سال ۱۹۳۹ باز‌می‌گردد، زمانی که در لس کورتس مغلوب اسپانیول شد.

• بارسا طی ۲۲ بازی لالیگایی اخیر خود مقابل ویارئال هرگز شکست نخورده است و طی ۹ بازی اخیر خود مقابل این تیم در نیوکمپ، همواره پیروز شده است.


• لئو مسی به طور میانگین در‌ هر ۸ بازی اخیر لالیگایی بارسا مقابل ویارئال در نیوکمپ، یک گل به ثمر رسانده است.

• اونای امری تاکنون ۱۲ بار با تیم‌های مختلف به نیوکمپ آمده و در همه آن‌ها شکست خورده است که یکی از آن‌ها به شکست ۶-۱ PSG در لیگ قهرمانان ۲۰۱۷ بازمی‌گردد.

• کارلس آلنیا اولین گل خود با پیراهن بارسا را در سال ۲۰۱۸ مقابل ویارئال به ثمر رساند و عثمان دمبله اولین دبل خود را در همان سال برای باشگاه در بازی برگشت مقابل این تیم به ثبت رساند.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Hossein.hadi.Moghadam
پاسخ به: پیش‌بازی؛ بارسا vs ویارئال
بریم بینیم چی در انتظار ما طرفدارها هست. امیدوارم علیرغم خبرهای بد این روزها. اوضاع تیم خوب باشه


یکشنبه، ۶ مهر ۱۳۹۹ (۱۷:۱۰)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۹۷ کاربر آنلاین است. (۲۱ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۹۷

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!