به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

انسو فاتی، ارزشمندترین بازیکن زمین در اولین بازی فصلآبی و اناری‌ها
فرستنده متین اکبری در تاريخ دوشنبه، ۷ مهر ۱۳۹۹ (۱۵:۲۹) (۴۱۰ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع : سایت رسمی باشگاه
مترجم: متین اکبری / FCBarcelona.ir

اولین بازی بارسا در این فصل از رقابت‌های لالیگا با درخشش انسو فاتی منجر به پیروزی ۴-۰ مقابل ویارئال شد. در این خبر به بررسی نکات مهم این بازی خواهیم پرداخت.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

انسو فاتی فصل جدید لالیگا را با گل‌های نبوغ آمیزش آغاز کرد. این مهاجم جوان که حال یکی از اعضای تیم اصلی محسوب می‌شود و در این فصل شماره ۲۲ را برتن می‌کند در پیروزی ۴-۰ دیشب مقابل ویارئال نقشی کلیدی را ایفا کرد.

در حقیقت هرگز شروعی از این بهتر را نمی‌شد برای او متصور بود، چرا که فاتی در طول ۲۰ دقیقه ابتدایی ۲ گل به ثمر رساند و در دقیقه ۳۴ هم یک پنالتی گرفت که لیونل مسی آن را به گل تبدیل کرد.

اولین گلزن بارسا در فصل جدید

نسو فاتی به اولین گلزن بارسا در فصل جدید لالیگا و به ششمین بازیکن تاریخ لالیگا تبدیل شد که پیش از ۱۸ سالگی اولین گل تیمش را در فصل جدید به ثمر می‌رساند.

اولین بازی پدری

دیگر بازیکن جوان بارسا که متولد ۲۰۰۲ است هم شب خاصی را تجربه کرد. رویایی که پدرو گونزالس ملقب به "پدری" از کودکی داشت محقق شد و در اولین بازی رسمی‌اش برای بارسا دقایقی را در نیوکمپ به میدان رفت. این بازیکن در دقیقه ۶۹ جانشین کوتینیو شد.

ترینکائو و پیانیچ

دو خرید تابستانی دیگر بارسا، میرالم پیانیچ و فرانسیسکو ترینکائو هم اولین بازیشان را تجربه کردند، این دو بازیکن در دقیقه ۷۸ به میدان رفتند و جانشین سرخیو بوسکتس و آنتوین گریزمن شدند.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۵۷ کاربر آنلاین است. (۱۳ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۵۷

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!