به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

مسی و ۱۷ فصل درخشش با پیراهن بارساآمار و ارقام
فرستنده متین اکبری در تاريخ سه‌شنبه، ۸ مهر ۱۳۹۹ (۱۵:۳۱) (۴۷۲ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع : سایت رسمی باشگاه
مترجم : متین اکبری / FCBarcelona.ir

لیونل مسی با حضور در اولین بازی بارسا در فصل جدید لالیگا، رکوردی جدید را به نام خود ثبت کرد که تاکنون فقط دو اسطوره سابق باشگاه به آن دست یافته‌اند. در این خبر به بررسی به این رکورد جدید خواهیم پرداخت.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

فصلی دیگر و رکوردی دیگر برای لیونل مسی؛ در آغاز فصل جدید لالیگا، لیونل مسی به رکوردی دست یافت که پیش از این تنها دو اسطوره دیگر بارسا، چارلی رکساچ و ژاوی هرناندز به آن دست یافته بودند.

از اولین بازی او برای بارسا در اکتبر ۲۰۰۴، شماره ۱۰ بارسا تاکنون ۱۷ فصل متوالی برای این تیم به میدان رفته است. رکوردی که با آمار ژاوی از سال ۱۹۹۸ تا ۲۰۱۵ و چارلی رکساچ از ۱۹۶۵ تا ۱۹۸۱ برابری می‌کند.

۱۷ فصل گلزنی

بعد از به گل تبدیل کردن پنالتی که انسو فاتی در مقابل ویارئال گرفت، حال لیونل مسی به رکورد ۱۷ فصل گلزنی با لباس بارسا هم دست یافته است. اولین گل از ۶۳۵ گل او برای بارسا به می‌۲۰۰۵ در نیوکمپ و مقابل آلباسته بازمی‌گردد. از آن زمان تا به حال او روند توقف‌ناپذیری از گل‌ها را آغاز کرده است.

نه ژاوی و نه رکساچ هیچکدام ۱۷ فصل متوالی برای بارسا گلزنی نکرده‌اند. این رکوردی است که تنها لیونل مسی به آن دست یافته است و وقتی که حرف از رکوردشکنی به میان می‌آید هیچ حد و مرزی را نمی‌شناسد.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
amiralizamani
پاسخ به: مسی و ۱۷ فصل درخشش با پیراهن بارسا
فقط مسی


دوشنبه، ۱۴ مهر ۱۳۹۹ (۱۸:۳۱)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۲۳ کاربر آنلاین است. (۲۰ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۲۳

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!