به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

کومان: روی دمبله حساب می‌کنم اما او در هفته گذشته افت کرده است!مصاحبه
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ چهارشنبه، ۹ مهر ۱۳۹۹ (۱۷:۳۶) (۳۲۳ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir

رونالد کومان در آستانه مصاف با سلتاویگو در ورزشگاه طلسم‌شده بالایدوس، به مصاحبه با مطبوعات پرداخت و در مورد مسائل مختلفی صحبت کرد که متن آن را در ادامه خواهید خواند.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

رونالد کومان در کنفرانس مطبوعاتی خود با اشاره به مصاحبه اخیر مسی گفت: «اینکه کاپیتان تیم بگوید باید متحد باشیم، نکته مثبتی است».

سرجینیو دست تست‌های پزشکی خود را پشت سر گذاشته است. داشتن بازیکنان جوان برای آینده این باشگاه بسیار مهم است. او بازیکن بسیار مفیدی برای ما خواهد بود.

وضعیت دمبله؟ من روی او حساب می‌کنیم. او در هفته‌های نخست خیلی خوب بود اما در هفته اخیر افت داشته است. او امروز خیلی خوب تمرین کرد و من روی او حساب می‌کنم. اما این تصمیمات بر عهده باشگاه و خود بازیکن است. دمبله در بازی قبل در ترکیب اصلی حضور نداشت زیرا فاتی اثبات کرده بود بازیکن بسیار خوبی است و او [دمبله] باید برای رسیدن زمان مناسب خودش صبر کند.

من در صحنه‌های احتمالی آفساید موافق استفاده از VAR هستم اما در موقعیت‌هتی خطای هند چندان موافق استفاده از آن ندارم.

من می‌دانم که باشگاه محدودیت‌های مالی دارد. ما در حال تقویت تیم در ۲ یا ۳ پست هستیم. هیچ چیز به طور قطعی مشخص نیست. اگر هم هیچ بازیکنی به تیم نیاید، شکایتی در مورد بازیکنانی که در اختیار هست، نخواهم داشت.

آنتوین گریزمن بسیار خوب کار می‌کند. او در جناح راست خیلی آزادانه بازی می‌کند. او به خوبی وظایفش را انجام می‌دهد و ما می‌توانیم حتی بیشتر به او کمک کنیم [تا بهتر شود]. من از عملکرد او واقعا راضی هستم.

رافینیا؟ در مورد بازیکنانی که شانس زیادی در تیم ندارند بهترین کار این است که به دنبال باشگاه دیگری بروند. ما هافبک‌های زیادی داریم، محرومیت او از حضور در این بازی [سلتا] یک تصمیم فنی است.

یک مدافع میانی یا یک مهاجم؟ ما در پست مدافع میانی کمی با کمبود بازیکن مواجهیم. به همین دلیل عم مینگو در سفر به بالایدوس با ما خواهد بود‌. اما من خودم هم شک دارم دارم که کدام پست برای تقویت شدن اولویت دارد.

این مهم است که از سیستمی استفاده کنید که همه بازیکنان در پست خود راحت باشند. ما تیم سطح بالایی داریم و باید بیش از حریف به خودمان توجه کنیم.

در بازی فردا نیازی به سیستم چرخشی نخواهد بود.

مارتین مرا قانع کرده است. شخصاً ترجیح می‌دهم برای هر پست ۲ بازیکن داشته باشم. لئو و گریزمن می‌توانند به عنوان ۹ کاذب بازی کنند اما آن‌ها از جنس مهاجمی چون مارتین نیستند. ما به دنبال مهاجمان بیشتری هستیم.

من در مورد تیم ملی با دست صحبت کردم زیرا او فرصت بازی برای هر دو تیم ملی هلند و آمریکا را داشت. او خودش انتخاب کرد که برای آمریکا بازی کند، مشکلی هم نیست.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Hossein.hadi.Moghadam
پاسخ به: کومان: روی دمبله حساب می‌کنم اما او در هفته گذشته افت کرده است!
امیدوارم کومن کاری کنه که هربازیکنی در تیم موند در صورت حضور در زمین با تمام وجود بازی کنه و ما فصلی پیشرو داشته باشیم که همه ازش لذت ببریم


چهارشنبه، ۹ مهر ۱۳۹۹ (۲۳:۵۱)
 
marzeg
پاسخ به: کومان: روی دمبله حساب می‌کنم اما او در هفته گذشته افت کرده است!
در پست دفاع چپ و مهاجم نوک و دفاع مرکزی نیاز به تقویت داریم
در پست دفاع راست با اومدن دست اوضاع بهتر میشه...


چهارشنبه، ۹ مهر ۱۳۹۹ (۱۹:۰۱)
 
Ronalmessiho
پاسخ به: کومان: روی دمبله حساب می‌کنم اما او در هفته گذشته افت کرده است!
قدرت شخصیتی رو میشه از مصاحبه هاش حس کرد. واقعا به یه مربی با ابهت نیاز داشتیم.


چهارشنبه، ۹ مهر ۱۳۹۹ (۱۸:۴۳)
 
saeed3103
پاسخ به: کومان: روی دمبله حساب می‌کنم اما او در هفته گذشته افت کرده است!
از دمبله و گریزمان بازیکن در نمیاد برا بارسا


چهارشنبه، ۹ مهر ۱۳۹۹ (۱۸:۳۹)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۵۶ کاربر آنلاین است. (۱۳ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۵۶

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!