به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پیش‌بازی؛ سلتاویگو vs بارساپیش بازی
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ پنج‌شنبه، ۱۰ مهر ۱۳۹۹ (۱۴:۳۴) (۳۰۴ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


ساعت ۲۳:۰۰ (به وقت ایران) امشب اولین بازی خارج از خانه بارسا در فصل جدید برگزار خواهد شد؛ آن هم در ورزشگاهی که طی سال‌های اخیر نتایج چندان مطلوبی در آن کسب نکرده است! هر آنچه باید در مورد این بازی بدانید، اینجاست.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

آشنایی با رقیب

این هشتمین فصل حضور متوالی سلتا در لالیگاست. آن‌ها فصل ۲۰۱۵/۱۶ را در رده ششم جدول به پایان رساندند و این بالاترین مقامی بود که طی این سال‌ها کسب کرده‌اند. فصل گذشته اما دومین فصل متوالی‌ای بود که آن‌ها با یک پله فاصله نسبت به منطقه سقوط، فصل را به پایان بردند. اسکار گارسیا، ستاره سابق آبی و اناری‌ها بعد از اخراج فران اسکریبا در فصل گذشته هدایت این تیم را برعهده گرفت و هنوز هم در سمت خود باقی است.

سلتا فصل را با تساوی بدون گل مقابل ایبار آغاز کرد و در هفته دوم ‌رقابت به پیروزی خانگی ۲-۱ مقابل والنسیا دست یافت. آن‌ها هفته گذشته نیز مقابل وایادولید به تساوی ۱-۱ رضایت دادند.


خریدهای جدید سلتاویگو اعم‌اند از: رناتو تاپیا (از فاینورد)، میگوئل بائزا (از رئال مادرید ب) و آلوارو وادیو (از خرانادا). رافینیا، هافبک برزیلی‌ای که فصل گذشته به طور قرضی برای سلتا بازی می‌کرد و در مصاف با بارسا برای این تیم گلزنی کرد، حال به نیوکمپ بازگشته است.

دنیس سوارز و نولیتو از جمله بازیکنان این تیم هستند که سابقه بازی برای آبی و اناری‌ها را در کارنامه فوتبالی خود دارند.

دیدارهای پیشین

۲۰۲۰/۰۶/۲۷؛ سلتا ۲-۲ بارسا
۲۰۱۹/۱۱/۰۹؛ بارسا ۴-۱ سلتا
۲۰۱۹/۰۵/۰۴؛ سلتا ۲-۰ بارسا
۲۰۱۸/۱۲/۲۲؛ بارسا ۲-۰ سلتا
۲۰۱۸/۰۴/۱۷؛ سلتا ۲-۲ بارسا


بارسا خاطرات پرگلی از بازی‌های خود مقابل سلتاویگو دارد که پیروزی‌های ۶-۱ در سال ۲۰۱۶، ۵-۰ در ۲۰۱۷ و ۴-۱ در فصل گذشته از جمله آن‌هاست. با این حال‌ تمام این پیروزی‌ها در نیوکمپ بوده است و بازی‌های این دو تیم در بالایدوس داستانی کاملاً متفاوت دارد...

بارسا طی ۵ بازی اخیر خود در این ورزشگاه هرگز موفق به کسب پیروزی نشده است (۳ شکست و ۲ تساوی) و با احتساب تساوی ۱-۱ در جام حذفی ۲۰۱۸ این تعداد به ۶ بازی افزایش می‌یابد. با این حال بارسا در دور رفت ۵-۰ پیروز شده بود و به این ترتیب در مجموع با نتیجه ۶-۱ جواز صعود به مرحله بعدی را کسب کرد.


آیا می‌دانستید؟

انسو فاتی اکنون تنها ۳ گل تا شکستن رکورد بیشترین گل زده در لیگ پیش از ۱۸ سالگی فاصله دارد. پابلو کوئینتانا از راسینگ سانتادر در دهه ۱۹۳۰ یازده گل برای این تیم به ثمر رساند و انسو فاتی که یک ماه تا ۱۸ سالگی خود فاصله دارد و تاکنون ۸ گل با پیراهن بارسا به ثمر رسانده است.

یاگو آسپاس یکی از بازیکنان خطرناک سلتاست که امشب آبی و اناری‌ها باید حواسشان به او باشد. او طی هر ۵ بازی اخیر بارسا در ویگو گلزنی کرده است که یکی از حیرت‌انگیزترین آن‌ها تساوی ۲-۲ فصل گذشته را برای تیمش به ارمغان آورد. اگر او امشب هم بتواند برای سلتا گلزنی کند، به برترین گلزن تمام ادوار این تیم در لالیگا تبدیل خواهد شد.

لئو مسی در هیچ یک از پنج بازی اخیر بارسا در بالایدوس موفق به گلزنی نشده است؛ این طولانی‌ترین طلسمی است که او تاکنون در این زمینه تجربه کرده و حال زمان پایان بخشیدن به این رکورد نفرین‌شده است...
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Hossein.hadi.Moghadam
پاسخ به: پیش‌بازی؛ سلتاویگو vs بارسا
به امید یک بازی هجومی و زیبا همراه با نتیجه برد در زمین سلتاویگو


پنج‌شنبه، ۱۰ مهر ۱۳۹۹ (۱۵:۰۰)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۰۰ کاربر آنلاین است. (۲۵ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۰۰

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!