به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

رسمی: توافق با آژاکس برای انتقال سرجینیو دستنقل و انتقالات
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ پنج‌شنبه، ۱۰ مهر ۱۳۹۹ (۱۵:۳۳) (۷۶۶ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


بارسلونا و آژاکس برای انتقال این مدافع آمریکایی با مبلغ ۲۱ میلیون یورو به علاوه ۵ میلیون متغیر به توافق دست یافتند. جزئیات قرارداد او با کاتالان‌ها را در این خبر بخوانید.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

این مدافع آمریکایی قراردادی با بند آزادسازی ۴۰۰ میلیون یورویی تا سال ۲۰۲۴/۲۵ را با بارسا به امضا رساند.

جمعه ۱۱ مهرماه ساعت ۱۳:۴۵ (به وقت اروپای مرکزی) این بازیکن به طور رسمی معارفه خواهد شد و سپس یک کنفرانس مطبوعاتی خواهد داشت.

یک مدافع مستعد

سرجینیو دِست در تاریخ ۳ نوامبر ۲۰۰۰ در آلمیره هلند متولد شد. او مدافع راست جوانی است که آینده فوق‌العاده‌ای پیش رویش قرار دارد. دست با تنها ۱۹ سال سن توانست در فصل ۲۰۱۹/۲۰ خود را در ترکیب اصلی آژاکس آمستردام تثبیت کند. او در سال ۲۰۱۲ به این باشگاه پیوست.

این مدافع دوران حرفه‌ای خود را با باشگاه آلمیره سیتی آغاز کرد و بعد از پیوستن به آژاکس، در ابتدا به عنوان مهاجم برای این تیم بازی کرد و پس از مصدومیتی که برای یکی از هم‌تیمی‌هایش اتفاق افتاد، فرصت درخشش در پست او (مدافع راست) نصیبش شد.

او اولین بازی رسمی خود برای تیم دوم آژاکس را در سال ۲۰۱۸ با ۱۷ سال سن در مصاف با PSV آیندهوون به نمایش گذاشت و پس از نیم‌فصل به تیم اصلی این باشگاه پیوست. دست در پایان جولای ۲۰۱۹ برای اولین بار با پیراهن آژاکس در سوپر کاپ هلند به میدان رفت. او در فصل گذشته طی ۳۵ بازی برای آژاکس به میدان رفت که در ۲۷ تای آن‌ها در ترکیب اولیه حضور داشت. در این مدت او علاوه بر عملکرد خوبی که در دفاع از خود نشان داد، در حملات تیم نیز نقش داشته است: ۲ گل و ۶ پاس گل ماحصل تلاش‌های دست در این ۳۵ بازی بوده است.

دست علی رغم اینکه در هلند متولد شده است، خودش تصمیم گرفت برای تیم ملی آمریکا بازی کند و حال نیز این فرصت را دارد که با پیراهن بارسا بدرخشد.

یک مدافع راست هجومی

سرجینیو دست تلفیقی از تمام قابلیت‌های فوق‌العاده‌ای است که در پست دفاع به آن احتیاج است: مدافعی خلاق و مستحکم با توانایی بالا در حفظ توپ و شرکت در حملات در صورت نیاز. این مدافع می‌تواند بازیکنان حریف را به خوبی دریبل بزند و سرعت بی‌نظیر او برای دفاع و حمله کاربردی است.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Hossein.hadi.Moghadam
پاسخ به: رسمی: توافق با آژاکس برای انتقال سرجینیو دست
امیدوارم مثل هم وطنش آلفونسو دیویس که در تیم بایرن غوغایی به پا کرده، باشه و بتونه بعد سالها سمت راست خط دفاعی رو مثل زمان دنی آلوز، راه بندازه. به امید خدا بریم که فصلی جذاب داشته باشیم


پنج‌شنبه، ۱۰ مهر ۱۳۹۹ (۱۷:۵۰)
 
marzeg
پاسخ به: رسمی: توافق با آژاکس برای انتقال سرجینیو دست
😍😍😍بعد مدت ها یک خرید خوب


پنج‌شنبه، ۱۰ مهر ۱۳۹۹ (۱۵:۴۰)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۲۴ کاربر آنلاین است. (۶ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۲۴

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!