به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

بردی ارزشمند در شبی بارانی [ سلتا ویگو ۰ - بارسا ۳ ]گزارش بازی
فرستنده سعید ایمنی در تاريخ جمعه، ۱۱ مهر ۱۳۹۹ (۱:۱۴) (۹۷۵ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
سعید ایمنی
FCBarcelona.ir


پیروزی در بالایدوس همواره برای بارسا کاری دشوار بوده، اما مردان رونالد کومان در زیر بارانی سیل‌آسا موفق شدند با وجود اخراج لنگله، با نتیجه قاطع ۳ بر صفر که روی ضربه زیبای فاتی و ۲ حرکت درخشان از مسی بدست آمد، میزبان سخت‌کوش خود را پشت سر بگذارند. با این حال، در جریان بازی بارسا به اندازه نتیجه برتر از حریف نبود و در خیلی از سرفصل‌های آماری من جمله تعداد شوت، سلتا ویگو عملکرد بهتری نسبت به بارسا نشان داد. در هر صورت بارسا با یک ۳ امتیاز ارزشمند از یکی از دشوارترین بازیهای خارج از خانه فصلش به نیوکمپ باز می‌گردد، در حالی که هیچ چیزی برای هواداران لذت‌بخش‌تر از دیدن چهره خندان مسی نیست!


کانون هواداران بارسلونا در ایران
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
hadikarami
پاسخ به: بردی ارزشمند در شبی بارانی [ سلتا ویگو ۰ - بارسا ۳ ]
نقل قول
AnsuFati نوشته:

کومان >>> ستین >>>>>> پروفسور والورده

معضل حضور بوسکتس باید حل بشه منتهی

کومان >>>>>>>> ستین = والورده


جمعه، ۱۱ مهر ۱۳۹۹ (۲۲:۳۱)
 
Hossein.hadi.Moghadam
پاسخ به: بردی ارزشمند در شبی بارانی [ سلتا ویگو ۰ - بارسا ۳ ]
دوست عزیز هر کس نظری داره، این حرفهای شما نصبت به طرفدارای بارسا خیلی زشت هست به خاطر خودت میگم. اینکه بگی کوته فکر و بچه و... این حرفها درست نیست عزیزم. من 38سالمه حدود سی سال هست دارم بازی های بارسا رو میبینم از زمان روماریو و کومن و استویچکوف و گواردیولا و آبلاردو و برادران دیبویر و...اینکه بگم خیلی میفهمم درست نیست عزیزم. من فقط طرفدار بارسا هستم و هرموقع تیم بازی داشته باشه زندگیمو میزارم کنار و حال میکنم با تیم. اینکه ما داریم میگیم دوتا بازی خوب رودیدیم نظر ماست ما طرفدارهای بی ادعا. آگه شما ادعایی داری به ما تحمیل نکن خواهشا!! توزوق ما نزن!!!! در نهایت چه خوب چه بد این تیم ماست و حال میکنیم باهاش.


جمعه، ۱۱ مهر ۱۳۹۹ (۲۰:۵۷)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: بردی ارزشمند در شبی بارانی [ سلتا ویگو ۰ - بارسا ۳ ]
نقل قول
Ibrahim نوشته:

آقای ایمنی عزیز این تو بمیری دیگه از اون تو بمیریها نیست
من شخصا امسال امیدی به تیم نداشتم ولی یه اطمینان خاصی رو میشه تو تیم دید از پیکه گرفته تا کوتینیو
واقعا همیشه بازی با سلتا تو بالایدوس سخت بود ولی دیشب خبری از یاگو آسپاس نبود
فقط نمیدونم چرا ریکی پویگ رو بازی نمیده البته این دو تا جوون رو که تعویضی میاره فیزیکشون عالیه

امیدوارم حق با تو باشه و مثل فصل اول والورده نشه که یه مشت ساده‌لوح کوته‌فکر برا ۴ تا برد هورا می‌کشیدن و آخرش شد اونچه که شد...


جمعه، ۱۱ مهر ۱۳۹۹ (۱۶:۴۶)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: بردی ارزشمند در شبی بارانی [ سلتا ویگو ۰ - بارسا ۳ ]
نقل قول
LionMessi نوشته:

ادمی که میگه کومان تاکتیک نداره دقیقا هیچی از فوتبال نمیفهمه البته وقتی با هزارتا پاس گاوچرون خودتونو جر دادین بیشتر از این انتظار نمیره اخ ببخشید یادم نبود تاکتیک فقط انریکه
وقتی هرکی دو روزه فوتبال دیده بخاد یه سایت راه بندازه تحلیل کارشناسی بزاره از این بهتر نمیشه
اون ستین احمق تاکتیک داشت کومان نداره خدایی تحلیل کارشناسیو بردی تو یه فاز جدید پشمای همه کارشناسا ریخته

بچه‌ جان اون زمان که من فوتبال تحلیل می‌کردم تو دیکته پاتخته می‌نوشتی. هر وقت فرق تاکتیک و تیکی تاکا رو فهمیدی بیا نظر بده.


جمعه، ۱۱ مهر ۱۳۹۹ (۱۶:۴۳)
 
LionMessi
پاسخ به: بردی ارزشمند در شبی بارانی [ سلتا ویگو ۰ - بارسا ۳ ]
نقل قول
Lucho.The.Great نوشته:

تاک تیک همین کافیه نشون بده چقدر از فوتبال می‌فهمی.

ادمی که میگه کومان تاکتیک نداره دقیقا هیچی از فوتبال نمیفهمه البته وقتی با هزارتا پاس گاوچرون خودتونو جر دادین بیشتر از این انتظار نمیره اخ ببخشید یادم نبود تاکتیک فقط انریکه
وقتی هرکی دو روزه فوتبال دیده بخاد یه سایت راه بندازه تحلیل کارشناسی بزاره از این بهتر نمیشه
اون ستین احمق تاکتیک داشت کومان نداره خدایی تحلیل کارشناسیو بردی تو یه فاز جدید پشمای همه کارشناسا ریخته


جمعه، ۱۱ مهر ۱۳۹۹ (۱۶:۲۵)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: بردی ارزشمند در شبی بارانی [ سلتا ویگو ۰ - بارسا ۳ ]
نقل قول
LionMessi نوشته:

اره واقعا راست میگی کسی که بیاد از مربی تازه وارد بعد دوتا بازی اونم بعد اینهمه فشار و بحران نقد کنه معلومه خیلی فوتبال حالیشه
مرد حساب کسی تعریف نکرد بلکه تویی داری انتقاد الکی میکنی این کوتینیو زمان والورده اینجوری بازی میکرد؟ این تیم هنوز کامل جمع نشده هنوز با تاک تیکای کومان مچ نشدن بعد تو داری انتقاد میکنی؟ گفتم که اسم سایت رو عوض کن بزن انریکه وکرنه فلیک و کلوپم بیاد بازی میگه حس دوران والورده داره کجا زمان والورده اینجوری پرس میکردن اخه مرد حسابی کجا اینجوری پاسای رو بجلو تو در میدادن هرچند اکثرا لو رفت اما حداقل امیدوار شدیم بهشون که تا پارسال فقط پاس رو به عقب میدادن قبلا فقط مسی بود دوتا پاس ریسکی میداد الان دیانگ کوتینیو و حتی بوسکتس هم از این پاسا میدن انقدر با تعصب و کور کورانه نظر نده من نمیگم کومان عالیه تیم عالیه اما حق نداری بعد از اینهمه اتفاق و تغییر بعد دو بازی از کومان نقد کنی اون فعلا مربی بارساست وظیفه ما طرفدارام اینه فعلا ازش حمایت کنیم تا مسیرشو درست بره یه تیم خوب بسازه

تاک تیک همین کافیه نشون بده چقدر از فوتبال می‌فهمی.


جمعه، ۱۱ مهر ۱۳۹۹ (۱۶:۱۷)
 
rockstar
پاسخ به: بردی ارزشمند در شبی بارانی [ سلتا ویگو ۰ - بارسا ۳ ]
نه الکی تحسین کنید نه الکی بکوبید. نشونه های مثبتی توی بازی تیم میشه دید. اما بهرحال کار داره. خیلی هم زیاد


جمعه، ۱۱ مهر ۱۳۹۹ (۱۴:۲۳)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: بردی ارزشمند در شبی بارانی [ سلتا ویگو ۰ - بارسا ۳ ]
متاسفانه هزاران بار اگه گفته بشه که بحث کیفیت بازی با بحث نتیجه مستقل از همن، تهش باز یه سری تمام تحلیلشون به «بردیم / باختیم» ختم میشه. اینکه «نتیجه خوبی گرفتیم ولی بازی خوبی نکردیم» کاش انقدر درکش سخت نبود برای عده‌ای.

من از روز اول می‌دونستم والورده گاوی بیش نیست و آخر مسیرش تیمو نابود می‌کنه. همچین حسی به کومان ندارم. کاملا مردد و ۵۰-۵۰ م در موردش و باید دید چه خواهد شد. ولی اینکه آدم با ۲ تا برد جوگیر بشه و حرف از تحول بزنه، چیزی که تو زمین بازی دیده نمیشه، همون اتفاقیه که زمان والورده هم افتاد.

وقتی بحث از تغییر میشه باید چیزی باشه که ملموس باشه، یعنی مصداق بیرونی داشته باشه، نه اینکه تو ذهن عده‌ای صرفا اتفاق بیافته. من اگر بخوام در مورد تاثیر تفکر تاکتیکی انریکه رو بازی اسپانیا صحبت کنم کاملا می‌تونم در مورد موارد مشخص و ملموس صحبت کنم. ولی اینکه ما پاس‌هامون بهتر شده این اسمش تحول نیست.

والورده می‌گفت توپ رو بدید مسی بازی رو در بیاره، ستین می‌گفت انقدر وسط زمین پاس بدید تا یه راهی باز شه. وقتی قرار باشه ما همچنان وسط زمین هی پاس بدیم، کومان چطوری کیفیت پاس‌ها رو ارتقا داده؟ تمرین پاس می‌کنه با بازیکنا؟ یا قبلا بازیکنامون پاس دادن بلد نبودن الان یاد گرفتن؟

متاسفانه یا خوشبختانه بحث تاکتیک و سبک بازی خیلی عمیق‌تر از این سطح تحلیل عمومیه که «بردیم پس خوب بودیم» یا «باختیم پس بد بودیم»!


جمعه، ۱۱ مهر ۱۳۹۹ (۱۲:۲۹)
 
Hossein.hadi.Moghadam
پاسخ به: بردی ارزشمند در شبی بارانی [ سلتا ویگو ۰ - بارسا ۳ ]
دوستان من آدم خوشبینی هستم و کوته بین جمله درستی برای من و امسال من نیست ولی، بیخیال بگذار هرچه میخواهد دل تنگش بگوید. این تیم دوباره جون گرفته و این قضیه مربوط به کومن و کادر فنی هست ولاغیر. هنوز تازه اول راهه باید منتظر بود و دید. ولی انصافاً ده نفره!! در زمین سلتاویگو!!!! در زیر باران شدید!!! در این ایام بد درگیری های مسی و مدیریت!!!! رفتن سوارز و ویدال و..!!! یعنی با این همه مشکلات بازی رو ببری و اونم چی با یک یار کمتر دوتا گل بزنی!!!! خدایی شادی نداره؟؟؟!! آدم نباید ضدحال باشه. ولی بازم بیخیال. امیدوارم کومن بازی به بازی اوضاع رو بهتر کنه تا ما طرفدارها و بازیکنان تیم احساس خوبی داشته باشیم و به امید خدا فصلی خوب


جمعه، ۱۱ مهر ۱۳۹۹ (۱۱:۵۳)
 
Ibrahim
پاسخ به: بردی ارزشمند در شبی بارانی [ سلتا ویگو ۰ - بارسا ۳ ]
نقل قول
Lucho.The.Great نوشته:

نتیجه خوبی بود بدون شک، اما حال و هوای فصل اول والورده رو داره که کیفیت بازی پشت نتایج خوب گم شده و منطقا هوادار سطحی کوته‌بین که اکثریت هوادارا رو تشکیل میده و فقط از فوتبال نتیجه رو می‌فهمه راضیه. ولی من به شخصه برنامه‌ای توی این تیم نمی‌بینم. همچنان سیستم «انقدر پاس بده تا یه سوراخ باز شه» تو تیم وجود داره و این شیوه جلوی یه تیم قوی ممکنه دوباره انفجار به بار بیاره...

آقای ایمنی عزیز این تو بمیری دیگه از اون تو بمیریها نیست
من شخصا امسال امیدی به تیم نداشتم ولی یه اطمینان خاصی رو میشه تو تیم دید از پیکه گرفته تا کوتینیو
واقعا همیشه بازی با سلتا تو بالایدوس سخت بود ولی دیشب خبری از یاگو آسپاس نبود
فقط نمیدونم چرا ریکی پویگ رو بازی نمیده البته این دو تا جوون رو که تعویضی میاره فیزیکشون عالیه


جمعه، ۱۱ مهر ۱۳۹۹ (۱۱:۰۸)
 
AnsuFati
پاسخ به: بردی ارزشمند در شبی بارانی [ سلتا ویگو ۰ - بارسا ۳ ]
نقل قول
hadikarami نوشته:

بنظرم بازی خوبی بود
کاری به نتیجه ندارم بلکه در مورد کیفیت بازی صحبت میکنم
بارسای والورده با 11 نفر دفاع میکرد ولی بارسای کومان با ده نفر هم حمله میکرد اونم نه دو نفره یا سه نفره...یادمون نره انریکه با مثلث msn اینجا 4 تا گل خورد
اما باز هم نتیجه گیری سریع نمیکنم
بنظرم یه نیم فصل لازمه در مورد قضاوت کومان

همینطوره این 2 بازی که فعلا امیدوارکننده نشون داده خیلی جای بهتر شدن هست و امیدوارم روند تیم همیشه صعودی باشه
در مورد اون باخت عجیب انریکه نظری ندارم چون واقعا اون شب هم یکی از ناعادلانه ترین نتایج رقم خورد ولی این بازی هم با اختلاف از تمام بازی های مقابل سلتا در زمان والورده و ستین بهتر بود و این رو صرف نظر از نتیجه میگم


جمعه، ۱۱ مهر ۱۳۹۹ (۳:۳۸)
 
AnsuFati
پاسخ به: بردی ارزشمند در شبی بارانی [ سلتا ویگو ۰ - بارسا ۳ ]
نقل قول
AGH2000 نوشته:

تنها چیزی که الآن تقریباً فکر هممونو مشغول کرده بازی دادن به بوسکتسه...هم تو تیم ملّی (لوچو) و هم باشگاهی (کومان)...
خداوکیلی چرا...؟!

از بزرگترین سوال های بشریت


جمعه، ۱۱ مهر ۱۳۹۹ (۳:۳۳)
 
hadikarami
پاسخ به: بردی ارزشمند در شبی بارانی [ سلتا ویگو ۰ - بارسا ۳ ]
بنظرم بازی خوبی بود
کاری به نتیجه ندارم بلکه در مورد کیفیت بازی صحبت میکنم
بارسای والورده با 11 نفر دفاع میکرد ولی بارسای کومان با ده نفر هم حمله میکرد اونم نه دو نفره یا سه نفره...یادمون نره انریکه با مثلث msn اینجا 4 تا گل خورد
اما باز هم نتیجه گیری سریع نمیکنم
بنظرم یه نیم فصل لازمه در مورد قضاوت کومان


جمعه، ۱۱ مهر ۱۳۹۹ (۲:۴۸)
 
AGH2000
پاسخ به: بردی ارزشمند در شبی بارانی [ سلتا ویگو ۰ - بارسا ۳ ]
تنها چیزی که الآن تقریباً فکر هممونو مشغول کرده بازی دادن به بوسکتسه...هم تو تیم ملّی (لوچو) و هم باشگاهی (کومان)...
خداوکیلی چرا...؟!


جمعه، ۱۱ مهر ۱۳۹۹ (۲:۴۱)
 
AGH2000
پاسخ به: بردی ارزشمند در شبی بارانی [ سلتا ویگو ۰ - بارسا ۳ ]
در کل هنوزم زوده اگه بخوایم در مورد کومان بگیم...ولی اونچه که پیداست اینه که ویروس و سبک والورده هنوز در پیکره بارساست...تازه بگذریم از ویروس اعظم (بارتمئو)...


جمعه، ۱۱ مهر ۱۳۹۹ (۲:۳۵)
 
marzeg
پاسخ به: بردی ارزشمند در شبی بارانی [ سلتا ویگو ۰ - بارسا ۳ ]
نقل قول
LionMessi نوشته:

با انریکه با اونهمه بازیکنای سرشناس و سرحال ۴ تا اینجا خوردیمو پاره شدیم اما با کومان با تیمی که بایرن نابودش کرد اونم تو بازی ای که ده نفره بودیمو شرایط جوی افتضاح بود سه هیچ بردیم میگه بازی خوبی نبود!!! تازه این کومان بیچاره دومین بازیشه!!! ینی فقط یه ادم عقده ای میتونه فرق این تیم با تیم های والورده و ستین نبینه
کوته فکر اونیه که بجای حرف منطقی عقده هاشو بنویسه
تیم به اون داغونی از اون گاوچرون گرفته با اون همه حاشیه رفتن سوارزو اختلاف مسی و مدیریت افتضاح اونوقت میگی کیفیت خوب پشت نتایج گم شده ای خاک تو سر من اینهمه مدت اومدم تو این سایت هرچند این پیامم پاک میشه حتما چون اینجا فقط برای عقاید شخصی خودتون باز شده

واقعا راجب اقای ایمنی اشتباه میکنید
من ‌۳ سال ایشون رو میشناسم و همیشه ارزوی موفقیت بارسا رو داشتن و دارن...
زمان راجب اقای کومان همه چیز رو ثابت خواهد کرد.
امیدوارم فصل خوبی رو بگذرونیم و شما هم از مطالب سایت لذت ببرید.


جمعه، ۱۱ مهر ۱۳۹۹ (۲:۲۵)
 
jamshid27
پاسخ به: بردی ارزشمند در شبی بارانی [ سلتا ویگو ۰ - بارسا ۳ ]
بزرگترین مشکل بارسا تو سالهای اخیر این بود که وقتی تو یک سوم دفاعی خودمون تحت پرس شدید حریف قرار میگرفتیم ، اشتباهاتمون خیلی سریع میزد بیرون (لو رفتن توپ و به اوت زدنش)... وقتی هم حمله میکردیم تا حد زیادی قابل پیش بینی و کند عمل میکردیم از پرس کردن مدافعان حریفم که اصن قربونش برم خبری نبود اما الان تا حد زیادی بهتر شدیم 2 نکته ای که منو امیدوار میکنه به این تیم : 1-سرعت انتقال توپ از دفاع ب حمله مون خیلی بهتر شده اما توی حالت بر عکسش یعنی تو زمان از دست دادن توپ و جمع شدن و آرایش دفاعی مناسب گرفتن هنوز کار داریم 2- نکته دوم بازی مستقیم و استفاده از پاسهای رو ب جلو هستش که این مورد رو مربیای قبلی اصن لحاظ نمی کردن ، اما الان کومان با ابزارایی که داره (بودن بازیکنای جوون و خوش نفس) داره از بازی مستقیم خصوصا" تو ضد حمله ها بهره میگیره که تو همین بازیم دیدیم که هنوز ب مرحله پختگی و هماهنگی لازم نرسیدیم و بازم کار داریم .... اما کلا" فراموش نکنید که ما تو مرحله گذار هستیم و با این تغییراتی که ب لحاظ بازیکنو مربی داشتیم قدری باس صبور باشیم این بازیکنا (خیلیاشون) نیاز به زمان دارن... در کل فکر میکنم با توجه ب اتفاقات بسیار بدی که تو این چن ماهه افتاده نیاز به تقویت تیم تو بعضی پستها داریم تا بهتر تو این مسیر حرکت کنیم اما بدبختانه تنها قسمتی که بارسارو از مسیر خودش دور میکنه تیم مدیریت هستش که امیدوارم هر چه زودتر از دست این ساز ناکوک راحت شیم(خود بارتمگوه و اعوانو انصارش که داره مثل خوره پیکره تیم رو از داخل نابود میکنه....)


جمعه، ۱۱ مهر ۱۳۹۹ (۲:۲۳)
 
marzeg
پاسخ به: بردی ارزشمند در شبی بارانی [ سلتا ویگو ۰ - بارسا ۳ ]
خیلی خوشحالم چون اون پرستیژ از دست رفته رو میبینم که به تیم برگشته...
کومان داره ۴۳۳ معروف بارسا رو تغییر میده نمیدونم موفق میشه نقشه هاشو عملی کنه یا نه زمان همه چیز رو ثابت میکنه...


جمعه، ۱۱ مهر ۱۳۹۹ (۲:۲۰)
 
you.are.barcelona
پاسخ به: بردی ارزشمند در شبی بارانی [ سلتا ویگو ۰ - بارسا ۳ ]
نقل قول
Lucho.The.Great نوشته:

دیگه سطح درک آدمی که چیزی از فوتبال بیشتر از نتیجه نمی‌فهمه مشخصه و ارزش بحث نداره اصلا. از فوتبال فقط اینو می‌فهمه که باختیم یا بردیم.

بعضی مواقع لازم نیست به تیم چیز زیادی اضافه بشه.هانسی فلیک فقط اومد ترکیب درست کرد و یه پرس بهش اضافه کرد و 6 گانه داره میگیره و تیمش بهترین بازی رو ارائه میده


جمعه، ۱۱ مهر ۱۳۹۹ (۲:۰۹)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: بردی ارزشمند در شبی بارانی [ سلتا ویگو ۰ - بارسا ۳ ]
نقل قول
LionMessi نوشته:

با انریکه با اونهمه بازیکنای سرشناس و سرحال ۴ تا اینجا خوردیمو پاره شدیم اما با کومان با تیمی که بایرن نابودش کرد اونم تو بازی ای که ده نفره بودیمو شرایط جوی افتضاح بود سه هیچ بردیم میگه بازی خوبی نبود!!! تازه این کومان بیچاره دومین بازیشه!!! ینی فقط یه ادم عقده ای میتونه فرق این تیم با تیم های والورده و ستین نبینه
کوته فکر اونیه که بجای حرف منطقی عقده هاشو بنویسه
تیم به اون داغونی از اون گاوچرون گرفته با اون همه حاشیه رفتن سوارزو اختلاف مسی و مدیریت افتضاح اونوقت میگی کیفیت خوب پشت نتایج گم شده ای خاک تو سر من اینهمه مدت اومدم تو این سایت هرچند این پیامم پاک میشه حتما چون اینجا فقط برای عقاید شخصی خودتون باز شده

دیگه سطح درک آدمی که چیزی از فوتبال بیشتر از نتیجه نمی‌فهمه مشخصه و ارزش بحث نداره اصلا. از فوتبال فقط اینو می‌فهمه که باختیم یا بردیم.

همین جنس نفهمی و حماقت بود که تو باد بردای والورده خوابیده بود و براش هورا می‌کشید!


جمعه، ۱۱ مهر ۱۳۹۹ (۲:۰۶)
 
man&messi
پاسخ به: بردی ارزشمند در شبی بارانی [ سلتا ویگو ۰ - بارسا ۳ ]
عالی بودیم واقعا لذت بردم بعد از مدت ها از تماشای بازی بارسا.
باورم نمیشه چطور بعضی از دوستان میگن این تیم فرقی نکرده ، با هر چشمی میشه پیشرفت رو دید.
هنوز واسه قضاوت زوده ولی واقعا کومان مشخصه تحول ایجاد کرده.
به امید قهرمانی


جمعه، ۱۱ مهر ۱۳۹۹ (۱:۵۹)
 
AnsuFati
پاسخ به: بردی ارزشمند در شبی بارانی [ سلتا ویگو ۰ - بارسا ۳ ]
پدری و ترینکائو تعویضای خوبی هستن امسال نیمکت غنی تری نسبت به پارسال داریم و کوتینیو هم بنظر خوب پوست انداخته و بازیش تازه شده، بدنسازی تیم مشخصه که بهتر داره عمل میکنه و بدنا آماده تر از قبل ان


جمعه، ۱۱ مهر ۱۳۹۹ (۱:۴۰)
 
Hossein.hadi.Moghadam
پاسخ به: بردی ارزشمند در شبی بارانی [ سلتا ویگو ۰ - بارسا ۳ ]
ما جزء طرفدارای کوته فکریم بگذار اینطور باشیم. شما در تفکر خودتون باشید و منتظر. تیم با ده نفر جلو سلتاویگو دو گل زده!!!!! مگه داریم؟؟؟ شما طرفدارای طولانی بین و درشت بین چطور توشک و تردیدید


جمعه، ۱۱ مهر ۱۳۹۹ (۱:۳۸)
 
AnsuFati
پاسخ به: بردی ارزشمند در شبی بارانی [ سلتا ویگو ۰ - بارسا ۳ ]
حداقلش اینه که کومان با کسی تعارف نداره و خیلی بی پرده گفت دمبله افت کرده یا بعد بازی الچه با وجودیکه آنسو دبل کرده بود ازش در کنار تعریف، انتقاد هم کرد، مثل ستین هویج نیست و مثل والورده بازیکنارو لوس و تنبل بار نمیاره

حالا اینکه چرا بوسکتس رو چیزی نمیگه واقعا معماییست، ازون طرف انریکه هم تو اسپانیا بهش بازی میده!
و اینکه جا برای دو تا تعویض دیگه داشت و آلنیا و پیانیچ رو میتونست بیاره ولی نیوورد که دلیلشو نفهمیدیم


جمعه، ۱۱ مهر ۱۳۹۹ (۱:۳۶)
 
AnsuFati
پاسخ به: بردی ارزشمند در شبی بارانی [ سلتا ویگو ۰ - بارسا ۳ ]
کومان >>> ستین >>>>>> پروفسور والورده

معضل حضور بوسکتس باید حل بشه منتهی


جمعه، ۱۱ مهر ۱۳۹۹ (۱:۲۸)
 
you.are.barcelona
پاسخ به: بردی ارزشمند در شبی بارانی [ سلتا ویگو ۰ - بارسا ۳ ]
حقیقتش من خودم برنامه و تفکرات کومان رو میتونم ببینم.حضور تیم تو 1/3 دفاعی حریف و پرس شدید و تغییر سبک رو میبینم.


جمعه، ۱۱ مهر ۱۳۹۹ (۱:۲۳)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: بردی ارزشمند در شبی بارانی [ سلتا ویگو ۰ - بارسا ۳ ]
نتیجه خوبی بود بدون شک، اما حال و هوای فصل اول والورده رو داره که کیفیت بازی پشت نتایج خوب گم شده و منطقا هوادار سطحی کوته‌بین که اکثریت هوادارا رو تشکیل میده و فقط از فوتبال نتیجه رو می‌فهمه راضیه. ولی من به شخصه برنامه‌ای توی این تیم نمی‌بینم. همچنان سیستم «انقدر پاس بده تا یه سوراخ باز شه» تو تیم وجود داره و این شیوه جلوی یه تیم قوی ممکنه دوباره انفجار به بار بیاره...


جمعه، ۱۱ مهر ۱۳۹۹ (۱:۱۷)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۰۱ کاربر آنلاین است. (۱۱ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۰۱

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!