به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

کومان: کوتینیو در بایرن پیشرفت چشمگیری داشته استمصاحبه
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ شنبه، ۱۲ مهر ۱۳۹۹ (۱۶:۰۹) (۲۹۰ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir

فردا شب ساعت ۲۳:۳۰ (به وقت ایران) بارسا به مصاف با سویا خواهد رفت. متن مصاحبه رونالد کومان پیش از این بازی را در ادامه خواهید خواند
.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

کنفرانس مطبوعاتی رونالد کومان در آستانه مصاف با سویا: «به نظر من تیم ما عملکرد خیلی خوبی دارد و این برای همگان مشهود است».

«این درست است که ما اریک گارسیا را می‌خواهیم. نظر پپ گواردیولا در این مورد را خواندم و به همین دلیل نمی‌خواهم در مورد آینده حرفی بزنم. وضعیت اقتصادی باشگاه خوب نیست. مطمئن نیستم بتوانیم ‌در پروژه خرید اریک موفق شویم».

«متتظریم تا فرآیند ثبت نام دست در باشگاه انجام شود تا بتوانیم برای بازی فردا او را فرابخوانیم. هنوز کارهای اداری فرآیند انتقال او تمام نشده است. باید دید می‌تواند به این بازی برسد یا خیر».


«دمبله بازیکن حال و آینده باشگاه است».

«در دو پست‌ مدافع مرکزی و مهاجم نوک باید تیممان را تقویت کنیم».

«لئو از روز اول در تمرینات حضور داشت و خیلی خوب ظاهر شد. او هر آنچه در توان دارد برای باشگاه و هم‌تیمی‌هایش می‌گذارد. در مصاف با سلتا ویگو او به عنوان کاپیتان رهبری تیم را بر عهده داشت.‌ او همواره بهترین بازیکن جهان بوده است».

«کوتینیو بازیکن باکیفیتی است و در دوران حضورش در بایرن مونیخ پیشرفت زیادی داشته است. وظیفه من به عنوان سرمربی این است که بهترین خروجی را از هر بازیکنی بگیرم و اولین گام برای تحقق این مهم، استفاده از بازیکنان در پست مناسبشان است».


«در تیم ما رقابت فراوانی وجود دارد. انسو فاتی [بنا بر عملکردش] نسبت به دمبله اولویت دارد. اگر بازیکنی نمی‌خواهد در چنین شرایطی بازی کند باید آن را با من در میان بگذارد و [دمبله] چیزی به من نگفته است. تا به امروز من‌روی دمبله حساب می‌کنم و او در مصاف‌های پیش رو شانس بازی کردن خواهد داشت».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Hossein.hadi.Moghadam
پاسخ به: کومان: کوتینیو در بایرن پیشرفت چشمگیری داشته است
من به شخصه دوست دارم دمبله رو بفروشیم تا جا برای پوچ باز بشه به این صورت که پدری بره ذخیره فاتی بشه و پوچ ذخیره کوتینیو. امیدوارم کومن بتونه بهترین بازیها رو از نفرات تیم بگیره. به امید موفقیت تیم


شنبه، ۱۲ مهر ۱۳۹۹ (۲۰:۵۷)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۸۷ کاربر آنلاین است. (۱۹ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۸۷

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!