به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

بررسی رقبای بارسلونا در لیگ قهرمانان: فرنتس‌واروشلیگ قهرمانان
فرستنده متین اکبری در تاريخ یکشنبه، ۲۷ مهر ۱۳۹۹ (۱۹:۵۰) (۵۷۸ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: متین اکبری / FCBarcelona.ir

فرنتس‌واروش مجارستان اولین تیمی است که بارسا در رقابت‌های این فصل لیگ قهرمانان با آن دیدار خواهد کرد. در این خبر بیشتر با این تیم آشنا خواهید شد.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

فرنتس‌واروش اولین حریف بارسا در فصل ۲۰۲۰/۲۱ لیگ قهرمانان، تیمی است که بعد از ۲۵ سال به این رقابت‌ها بازگشته است. آخرین حضور آن‌ها در این رقابت‌ها به فصل ۱۹۹۵/۹۶ باز می‌گردد. جایی که آن‌ها با رئال مادرید، آژاکس و گراس هاپرز سوییس هم گروه بودند و با رتبه سوم گروه به کار خود خاتمه دادند. آن‌ها برای رسیدن به دور گروهی از چهار مرحله انتخابی عبور کرده‌اند. آن‌ها با شکست جورگاردنس سوئد (۲-۰)، سلتیک اسکاتلند (۲-۱) ، دیناموزاگرب کرواسی (۲-۱) و در نهایت مقابل مولده نروژ (۳-۳) با گل زده در خانه حریف راهی دور گروهی شدند.

سرشناس‌ترین چهره فرنتس‌واروش، سرگی ربروف سرمربی آن‌هاست؛ مهاجم سال‌های نه چندان دور دینامو کیف، که در دوران دو ساله سرمربیگری‌اش در این تیم مجارستانی دو بار فاتح لیگ شده است. بهترین بازیکن این تیم فرانک بولی مهاجم ساحل عاجی این تیم است. این مهاجم ساحل عاجی در فصل گذشته ۱۰ گل را برای این تیم به ثمر رسانده است.


این تیم مجارستانی در سال ۱۹۶۵ موفق شد معتبرترین عنوان بین المللی تاریخ خود را کسب کند؛ زمانی که با شکست تیم‌های قدرتمندی چون اتلتیک بیلبائو، منچستر یونایتد به فینال فیرز کاپ رسید و علی رغم برگزاری فینال در تورین، با عبور از سد یوونتوس فاتح این جام شد. ده سال بعد آن‌ها در آستانه قهرمانی در جام برندگان جام قرار داشتند ولی در فینال مغلوب دیناموکیف شدند. ۳۱ قهرمانی در لیگ مجارستان و ۲۳ قهرمانی در جام حذفی از افتخارات داخلی این باشگاه محسوب می‌شود.

بارسا و فرنتس‌واروش تا به حال در هیچ رقابت رسمی‌ای با هم دیدار نداشته‌اند. این دو تیم تنها شش بار در بازی‌های دوستانه به مصاف هم رفته‌اند که چهار برد سهم بارسا و دو بازی دیگر هم مساوی شده است. آخرین بازی این دو تیم به سال 1977 بازمی گردد.


گروپاما آرنا ورزشگاه اختصاصی این تیم ظرفیت ۲۳۷۰۰ تماشاگر را دارد. این ورزشگاه در ۱۰ آگوست ۲۰۱۴ و در بازی مقابل چلسی افتتاح شد. این همان ورزشگاهی است که تیم زنان بارسا در اولین حضورش در فینال لیگ قهرمانان زنان، در تاریخ ۱۰ می‌۲۰۱۹ مقابل المپیک لیون صف آرایی کرد و با نتیجه ۴-۱ شکست خورد. بارسا دوم دسامبر (۱۲ آذرماه) در این ورزشگاه به مصاف فرنتس‌واروش خواهد رفت.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Hossein.hadi.Moghadam
پاسخ به: بررسی رقبای بارسلونا در لیگ قهرمانان: فرنتس‌واروش
برای دست گرمی خوبه البته امیدوارم کومن به بازیکنان جوون بازی بده


دوشنبه، ۲۸ مهر ۱۳۹۹ (۰:۳۹)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: بررسی رقبای بارسلونا در لیگ قهرمانان: فرنتس‌واروش
آقا نذارید یه تیمی با چنین اسم داغونی بیاد لیگ قهرمانان خب.


سه‌شنبه، ۲۲ مهر ۱۳۹۹ (۱۴:۳۴)
 
jamshid27
پاسخ به: بررسی رقبای بارسلونا در لیگ قهرمانان: فرنتس‌واروش
لطفا" اصلاح کنین ۲۹ مهرماه بارسا میزبانه


دوشنبه، ۲۱ مهر ۱۳۹۹ (۵:۲۰)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۳۵ کاربر آنلاین است. (۱۵ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۳۵

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!