به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پیش‌بازی؛ ختافه vs بارساپیش بازی
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ شنبه، ۲۶ مهر ۱۳۹۹ (۱۳:۲۴) (۳۶۹ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


آبی و اناری‌پوشان در اولین بازی‌ خود بعد از وقفه بازی‌های ملی در ورزشگاه آلفونزو پرز به مصاف ختافه خواهند رفت. هر آنچه لازم است در مورد این بازی بدانید، اینجاست!


کانون هواداران بارسلونا در ایران

آشنایی با رقیب

ختافه در این فصل ۴ بازی برگزار کرده که ۲ پیروزی، ۱ تساوی و یک شکست (مجموعاً ۷ امتیاز) نتیجه تلاش آن‌ها تا اینجای فصل بوده است. ترکیب تیم پپه بوردالاس تقریباً نسبت به فصل گذشته تغییری نکرده است؛ از چهره‌های بنام این تیم می‌توان به دیوید سوریا، دینیه، ارامباری و جیمی ماتا و همچنین استعداد سابق بارسا ب، مارک کوکوریا اشاره کرد.

ختافه با سیستم بازی ۲-۴-۴ و عملکردی منسجم در دفاع و مدافعانی هجومی توانسته مدت‌ها تیم خود را در لیگ دسته یک اسپانیا نگه دارد و فصل گذشته نیز شانس دریافت جواز صعود به لیگ قهرمانان را داشت.

سرمربی: خوزه بوردالاس
عملکرد تیم در این فصل از لالیگا: ۲ برد، ۱ تساوی و ۱ باخت
جایگاه در جدول: ۷
برترین گلزن: آنخل رودریگز (۲ گل)
آبی و اناری‌پوش سابق تیم: مارک کوکوریا


بارسا

بعد از تساوی مقابل سویا در آخرین بازی پیش از وقفه اردوهای ملی، حال آبی و اناری‌ها با هدف بازگشت به مسیر پیروزی به ختافه سفر کرده‌اند. آن‌ها همچنین به دنبال افزایش رکورد ۴ پیروزی پیاپی خود در آلفونزو پرز هستند؛ جایی عمدتاً نتایج پرگلی مقابل حریف این هفته خود کسب کرده‌اند.

آخرین دیدار این دو تیم در بهمن ‌ماه در ورزشگاه نیوکمپ برگزار شد. دو گل از آنتوین گریزمن و سرخی روبرتو ۳ امتیاز این بازی را برای کاتالان‌ها به ارمغان آورد. آنخل رودریگز نیز تک گل میهمان را در نیمه دوم به ثمر رساند.


آخرین بازی بارسا در آلفونزو پرز با اخراج کلمنت لنگله در دقیقه ۸۲ بازی همراه بود اما با این حال گل‌های لوئیز سوارز و جونیور فیرپو آبی و اناری‌ها را به پیروزی رساند.

دو هفته دشوار پیش روزی شاگردان رونالد کومان قرار دارد و آن‌ها تقریباً هر سه روز یک بازی خواهند داشت که سخت‌ترین آن‌ها ال کلاسیکو مقابل رئال مادرید و دومین بازی لیگ قهرمانان مقابل یوونتوس خواهد بود.

لیست ۲۳ نفره کومان

دست، پیکه، رونالد ارائوخو، بوسکتس، النیا، گریزمن، پیانیچ، بریتویت، مسی، دمبله، پوچ، نتو، کوتینیو، لنگله، پدری، ترینکائو، روبرتو، دی یونگ، فاتی، فیرپو، پنیا، مینگوئزا و آرنائو تناس.


تراشتگن، آلبا و اومتیتی همگی به علت مصدومیت این بازی را از دست خواهند داد.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Hossein.hadi.Moghadam
پاسخ به: پیش‌بازی؛ ختافه vs بارسا
معمولا بازیهای بعد از وقفه ملی سخت هست و باید با تمام وجود بازی کرد. امیدوارم بازی خوبی ببینیم


شنبه، ۲۶ مهر ۱۳۹۹ (۱۳:۵۱)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۲۴ کاربر آنلاین است. (۹ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۲۴

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!